Monday, August 02, 2010

Hari iNi BeTuL-BeTuL BLues PunyA `mOnDay`!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:09 AM
Bos baru yang lapor diri pada 26 Julai lalu
memulakan tugas pada hari ini. Khabar-khabar kurang sedap yang di dengar mengenainya, kita simpan dulu.

Tapi jauh di sudut hati, bolehlah di umpamakan bos lama dengan yang baru ini `keluar mulut harimau masuk mulut buaya`.
Ha ha ha ha!!

Sebagai pegawai bawahan, pasrah! Selepas 4 hari cuti, hari ini punya Monday, memang Blues!

Nota kakitanganku : Fuhhh kiri.. Fuh kanan!







12 kUs-kUs:

suarakalbu on August 2, 2010 at 9:26 AM said...

Salam perkenalan Cik Tedi. I silent reader you all this while because u suka kucing :-)

Tertarik nak berkongsi rasa di sini tentang boss yang bosses. Makan hati dengan boss sebegini. Monday blues sangat-sangat untuk saya hari ini bila tengok ulasan dia di Borang Prestasi. Luka dan sedih tentang ulasan yang saya rasa tidak benar sama sekali . Pedih

relevan on August 2, 2010 at 9:31 AM said...

Dapat bos baru semangat pun baru..

atty's on August 2, 2010 at 9:57 AM said...

semoga tedi dpt sesuaikan diri ngn bos baru .

.::WaNiE::. on August 2, 2010 at 9:58 AM said...

semoga yg buruk2 tu tak betul belaka

huhuhuh

terikut2 monday blues boley?

huhuhu

nuraarin-life on August 2, 2010 at 10:08 AM said...

tedi.. nie kira angan tak jadi yer

Softtouch [Hanim] on August 2, 2010 at 10:11 AM said...

samlah sy kat cni..sgt2 blues...harap2 bos tedi tu xlah seteruk mana..cube dulu ok..mana tau ngan tedi dia ok jer..

~aSHa~ on August 2, 2010 at 10:21 AM said...

bos sy setakat ini semua baik2..ada 6 bos sepanjang bekerja..private mahupun gomen....

Uruchimaru @ kf on August 2, 2010 at 10:38 AM said...

sile jgn ampu bos!

..nOj.. on August 2, 2010 at 10:42 AM said...

kabar angin baru tu. jgn dgr sgt. anggap je tak betul. kalau betul pun, nk wat camne, dia bos kte kuli. huhuh. hadap jela

Ery Farieha on August 2, 2010 at 10:48 AM said...

hahahaha
ery hari2 pun blue
ehhh blues
ngeh2

kella on August 2, 2010 at 10:59 AM said...

hehehehe... tak kenal maka tak cinta.. huhuhu.. selamat berboss baru.. :)

lalink7 on August 2, 2010 at 11:21 AM said...

mst bos pempuan..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting