Thursday, August 12, 2010

BuFFereD EarNinGS : MaHu TaHu TiPs unTuk DaPaT 3 BE seKaLiGus? aKu Tahu RahSianyA.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:44 PM
Photobucket

Ingat lagi entry `Mengapa saYa MasiH ersaMa NUFFNANG?`

Setelah menyenaraikan beberapa sebab musabab yang logik dan ikhlas dari hati, aku rasa aku sudah luahkan mana yang terbaik.

Kononnya itu macam bukti kesetiaanlah walau sebenarnya mahu beralih arah tapi tidak layak. Ha ha ha.

AKu rasa pihak Nuffnang baca. Ini kerana buktinya, keesokkan harinya aku dapat 3 BE sekaligus. Ha ha ha ha.

Okey! Okey! Tipu. Mungkin hanya kebetulan. Hari ini buat `entry, esok dapat 3BE. Ini bukan tips okey. Takut juga bila kamu sudah buat entry, tapi tidak dapat BE, aku kena boikot. Ekekekeke...

Jadi atas rasa tanggungjawab dan kepercayaan pengiklan kepada aku, aku gagahkan diri untuk buat entry. Kamu kena tahu. Ini adalah tanggungjawab.

Bila pengiklan lihat blog kamu berpotensi untuk menjual produk mereka, mereka percaya, mereka akan membeli ruang iklan kamu. Jadi tanggungjawab kamu untuk mempromosikan dan membalas kepercayaan itu dengan me`maintain`kan trafik di blog kamu. Ini adalah serius.

Bukan Bila dapat BE, kita terlalu teruja sampai lupa tanggungjawaB. =))

Nota kakitanganku : Terima kasih kerana singgah. Aku terlalu menghargai.






19 kUs-kUs:

Just a random girl... on August 12, 2010 at 3:14 PM said...

Hurray! Tedi memang layak dapat BE tu! :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on August 12, 2010 at 3:19 PM said...

terima kasih sama2 hahahahhaa

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on August 12, 2010 at 3:19 PM said...

terima kasih sama2 hahahahhaa

Relevan on August 12, 2010 at 3:19 PM said...

A'ah..dia memang layak..kena belanja juga Cendol kat Tmn Muzafar Syah Melaka ni..

Softtouch [Hanim] on August 12, 2010 at 3:26 PM said...

tedi mmg layak sbb tedi byk trafik..sy ni masih CPC lagi xpernah dpt BE...sy tak setegar tedi...tahniah tedi...blanja sy yer nnti..he he he

Anonymous said...

tahniah tedi..

akak pun baru jer dpt BE..rase makin seronok plak berbloging.. :)

Anonymous said...

dpt BE tp cam x gerak lor.. camne ek.. help me!!!

..nOj.. on August 12, 2010 at 3:48 PM said...

baiklah. still tak paham camne nuff pilih blog tuk letak be. serius!

Aini on August 12, 2010 at 4:01 PM said...

kaye okeh.. Psst. pernh gak buat entri merungut tak ade Be pastu esoknye terus muncul BE tu..haha

kebetulan la kot..hehe

Unknown on August 12, 2010 at 4:05 PM said...

banyaknyee
;)

Alimaz-Kembara Terasing on August 12, 2010 at 4:58 PM said...

tahniah...

JMR on August 12, 2010 at 5:32 PM said...

banyaknyer BE kak tedi...saya xde pon..;-(

Anonymous said...

TAHNIAH!!!!

Anep™ on August 12, 2010 at 7:05 PM said...

WAH..HEBATLLAH..!

Sya Isya on August 12, 2010 at 7:07 PM said...

tahniah! Sya pun sayang Nuffnang juga. Bila Nuff bagi BE, makin bertambahlah sayang Sya padanya.

starzieti on August 12, 2010 at 9:05 PM said...

congrats tedi..;)

mmg patot pon ko dpt BE..
blog ko best ! ;)

Faarihin on August 12, 2010 at 11:39 PM said...

wah... tahniahlah cik tedi.. semua org mmg suka masuk sini.. (^__^)

Dina Zakaria on August 13, 2010 at 8:48 AM said...

ko memang rajin buat entry..no wonder laah dapat banyak..

Aidi-Safuan on August 14, 2010 at 12:17 AM said...

ala, nak jugak BE.... sob2... :(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting