Tuesday, August 17, 2010

RosLin HashIm ceRai LaGi seLePas seBuLan BernikaH : SeoranG LaGi CaLon LeLaki yanG PerLu Di CamPak kE SungaI LinGGi? OpSs!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:01 PM
Photobucket

Eh! Lama juga dia nikah tau. Lebih 30 hari. Cipta rekod peribadi. Sebelum ini 12 hari sahaja. Kita tengok pula selepas ini berapa hari. Opsss!!

Rasanya dia mahu cipta rekod perkahwinan paling singkat. Mungkin.

Beliau di jangka akan memfailkan penceraian dengan isterinya Norhayati Othman,38, di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur, Rabu ini, selepas sebulan mendirikan rumah tangga.

Lelaki. Tolonglah jangan memperkotak katikkan perasaan dan pengorbanan seorang wanita apatah lagi bila sudah bergelar suami isteri.

Tiada kuasalah aku mahu campak kau ke Sungai Linggi Roslin. Buaya kat Sungai Linggi pun muak rasanya asyik makan daging saja.

Nota kakitanganku : Senang betul berubah hati.





34 kUs-kUs:

Aiydalela on August 17, 2010 at 6:36 PM said...

oikss! bile masa plak si mamat ni kawen?

lelaki oh lelaki..

kawen cam tukar baju jer.. huhuhu..

[z@ck] on August 17, 2010 at 6:39 PM said...

apa kes kawin sebulan?
test market ke apa?

redNing on August 17, 2010 at 6:42 PM said...

sib baik adik dia hafiz x ikut perangai x senonoh di nih...buat malu org kelate lah kau

fire..bzzzzz!!!

QieFLy si Dolce on August 17, 2010 at 6:42 PM said...

isk ari tu dah 18 hari...kali ni 30 hari so lepas ni 48 hari plk...mcm tu ker???

zulaikha on August 17, 2010 at 7:05 PM said...

eh, dia ingat ni main kawin2 masa zaman kanak2 ke?? grrr....

Jard The Great on August 17, 2010 at 7:18 PM said...

erk.. x kenal

nursarah on August 17, 2010 at 8:08 PM said...

huhu,

pasni takdak sapa dah nak kawen ngan dia. sure!

encHIx laNDax on August 17, 2010 at 8:11 PM said...

wah!!kawen lagi???ceiit!baik x payah kawen!!huhu

ASaDa RyutaRo on August 17, 2010 at 8:12 PM said...

dia ada sebab yg munasabah kot bercerai ni.. hurmm,.

mak_ngoh_selamoh on August 17, 2010 at 8:12 PM said...

alah, lepas ni dia kawin lagi...tak percaya? tengok ler nanti...ramai jer lagi pompuan yg rela dipakai buang nih

CT on August 17, 2010 at 8:15 PM said...

Ermm...x phm..lps ni saman sorang lg...saman dulu x settle lg..huhuhu

Zairie Husin on August 17, 2010 at 8:20 PM said...

dah macam artis

my recent post:
sempena ramdhan|peniggalan nabi s.a.w

sHaiRA haIFA on August 17, 2010 at 8:25 PM said...

ingt khwn main2 ke..suka2 ati khwn suka2 ati cerai..

Softtouch [Hanim] on August 17, 2010 at 8:35 PM said...

Ya Allah...cerai lagi?apa amsalah jantan nie...tak fahamlah...

fiD on August 17, 2010 at 8:37 PM said...

ada sebabnya tue...

jemputan untuk semua blogger tegar:
kontest hari raya baik punyer!

CintaNajihah on August 17, 2010 at 8:38 PM said...

wahhh.. terbek la mamat nih. pasni msti owg pke 1000x b4 kwen ngn die..

IxoR@ on August 17, 2010 at 8:53 PM said...

apa kessss...????

apa la yg dicari sebenarnya....

azieazah on August 17, 2010 at 8:55 PM said...

Kena badi ker apa nih?

Tak ler hensem sangat pongggggggg...!!

LiNda on August 17, 2010 at 9:07 PM said...

Roslin Hashim - Jantan tak guna !

ataicha on August 17, 2010 at 9:38 PM said...

cerai lagi?...

devoted lily♥ on August 17, 2010 at 10:24 PM said...

laki kalo ada duit.. macam nie la..

Tuah Hanani on August 17, 2010 at 10:47 PM said...

Nampak sgt dia ni yg bermasalah sebenarnya...

aleena on August 17, 2010 at 11:05 PM said...

apahal la ngan die nie..

baik jgn kawin je..

Chika on August 17, 2010 at 11:06 PM said...

errrr... suruh bob ngan lucy gigit dia nak tak?

Kak Anie on August 17, 2010 at 11:38 PM said...

Nampak sangat dia yang bermasalah...

ctpayong on August 17, 2010 at 11:44 PM said...

apa hukuman mau kita beri terhadap lelaki macam neh?

ciK LyndaWawa igUana on August 18, 2010 at 2:00 AM said...

gila la dia nie.....

m.q on August 18, 2010 at 7:49 AM said...

apa kes dgn mamat ni sebenarnya ek???
gila kawen cerai apa??!!

Tn.Punya on August 18, 2010 at 9:01 AM said...

aku pon naik heran apa masalah dia ni.. ari tu 12 hari je.. sekarang up sikit 30 hari.. alasan masalah rumah tangga..

kalau tak bersedia lagi jagan kawin buat niaya je dekat wanita.. kalau sah bercerai dah 2 wanita jadi janda roslin hashim..

lepas ni ada sapa2 lagi tak nak jadi janda dia?..

hidup bujang dengan berrumah tangga memang berbeza.. lagi2 nak bahagi2kan masa dengan kerja, rakan dan pasangan kita..

kata orang perkahwian tahun 1 hingga 5 adalah saat2 getir bagi orang yang baru berkahwin.. kalau anda berjaya melalui liku2 dalam tenmpoh 5 tahun tu insyaallah kekallah rumah tangga.. kalau tidak.. mungkin anda akan ikut seperti roslin hashim.. renung2kanlah kepada yang belum berkahwin ni..

aenareal on August 18, 2010 at 10:09 AM said...

ntah pape la roslin nie kan..suke kwen cerai kot... :)))

sYafIkJacK on August 18, 2010 at 10:11 AM said...

ntah bile2 dye kawen ntah , tetibe je cerai , hahaha . macam siot jew .

asilahmuhajer on August 18, 2010 at 11:40 AM said...

bagi saya, apa yang berlaku ni ada hikmah yang sangat besar kepada bekas isteri pertama dia.

mungkin selama ni orang salahkan 1st wife dia atas apa yang berlaku.

so, lepas apa yang jadi ni, kita boleh fikir2 sendiri la apa kisah sebenar kan?

deatH_luVer on August 18, 2010 at 11:52 AM said...

apekah ini..

kita tidak tahu apa masalah beliau..
tak nak cakap lelebih...

tapi bila dia sudah lakukan perkara yang sama sebanyak 2 kali...orang akan tetap anggap dia bersalah...walaupun mungkin hakikatnyer kita tidak tahu siapa yang bersalah...

mila.ibunajihah on August 19, 2010 at 12:18 PM said...

melihat kepada kes ni, secara matematiknya saya berpandangan perkahwinan ke 24 barulah boleh cecah setahun kot..ahaks..

salam kenal =)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting