Saturday, August 07, 2010

anTara Dua DarJat!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:48 PM
Photobucket

Kamu rasa-rasa Dak Oren akan makan tidak budak Kecil ini?

He he he..

Setiap hari bila aku pergi kerja , akan letak mereka berdua bebas dalam bilik yang sama dan aku akan cakap ` Pakcik Oghen, kau jangan nak makan budak kecik ni. Kalau aku balik nanti, budak kecik ni tinggal tulang, kau aku salai jadi BBQ >=))`

Setakat ini dia faham bahasa.
Ha ha ha

Nota kakitanganku : Pakcik Oren jadi `babybrother`. :))





20 kUs-kUs:

lupie on August 7, 2010 at 8:06 PM said...

Heheheheh - Kucing baru ke?
Cute!!!

~LP Lum~ on August 7, 2010 at 8:14 PM said...

salam tedi~

hehhee... aku rsa dia akn syg ngan anak buah baru dia tu... :)
pakcik oren kan penyayang... ^_^

Aqma eUcaLypTus GurL on August 7, 2010 at 8:17 PM said...

2 2 comel. tak sbr nak balik muo nk dapt kucing baru. hehehe.

aNiSa hANg tUaH on August 7, 2010 at 8:42 PM said...

hai dak oyen
jgn gengster2 yee
jangan buli dak kecik tu
hehe

velasrizal on August 7, 2010 at 8:48 PM said...

hehe plg busuk pun dia2 maen cakarm kot..

Keputusan Undian Kumpulan TM Piala Malaysia 2010

Softtouch [Hanim] on August 7, 2010 at 8:58 PM said...

mesti tedi berdebar2 kan bila kat opis..pk kan apelah dak oyen buat kat si tecik tu...apa kata letak cctv..boleh td pantau..he he he

redNing on August 7, 2010 at 9:00 PM said...

pacik oren baik kan kan

Kak Anie on August 7, 2010 at 9:09 PM said...

tEDl...orang kata...kucing jantan cuma akan makan anaknya sendiri...iaitu anak kucing yang dia rasa akan lebih hebat dari dirinya...

Tak taulah samaada kenyataan itu benar atau tidak

larra on August 7, 2010 at 9:22 PM said...

hehhehe..boleh diharap gak ngan budak kuyap ni yek..bagus2..jgn ko balik tgk budak oyen dah kene makan ngan si kecik udah ler..kihkih

Gefren Dak Itam on August 7, 2010 at 9:27 PM said...

aku saspek, pacik oren tu mcm serba salah nak usik ke tak..miahahaha..

mane dak itam? lame tak dengor berite.. rindu ah..

mier@merr on August 7, 2010 at 9:29 PM said...

abg oren....peeewit...

Miss ... on August 7, 2010 at 10:05 PM said...

pakcik oghen mmg btjawab hehehe

starzieti on August 7, 2010 at 10:36 PM said...

pacik oyen, jgn makan adeq tecik tu aw..cian die..die tecik ag..ahaks

PinQib on August 7, 2010 at 11:03 PM said...

hehe.. nasib pkcik oren paham.. klu x, dah kena ngap dek akak tedi





Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

I win a big apple! Yummy!

Blogging boleh dapat kanser?

Magibon, makhluk comel

J.M.R on August 8, 2010 at 12:00 AM said...

abg yg baik tu...

hans on August 8, 2010 at 1:28 AM said...

takut pakcik oren kena ugut
hahaha

P/S : Review Novel/Buku : Naskhah Natrah Karya Fatini Yaacob Wajib Dibeli Dan Dibaca!

iqbalsyarie on August 8, 2010 at 1:39 AM said...

Sedang menunggu BBQ kucing~nanti dah siap,ajak saya sekali ya!hahahaha
Saya nak update blog hari-hari.Mind to read? :)

deena awanis on August 8, 2010 at 11:01 AM said...

dak oyen pun paham bahasa..kalo manusia yg x paham bahasa tu, x tau laa aku nak cakap ape..

Juz Call Me Sharz on August 8, 2010 at 1:19 PM said...

bile tedi ckp camtu dgn gmbr mcm tu agak ketakutan sket klu si oren nie ngap dak kecik tu...haha!!!

m.q on August 9, 2010 at 2:33 PM said...

dak oren baik
ada kawan baru
mesti la dia jaga leklok heheheh

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting