Sunday, January 17, 2010

aD| PutRa : B|La RumaHnya D| SerBu....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:55 PM
Kamu boleh membaca secara terperinci mengenai serbuan oleh Bahagian Perkhidmatan Farmasi, Kementerian Kesihatan Malaysia di ondscene yang sama-sama mengikuti serbuan kerana aku tidak pandai mengulas lanjut.

Jika kamu ada membeli produk-produk yang di jual berfikirlah dua kali untuk terus memakannya. Tiada cara yang mudah untuk berjaya. Usaha dan doa adalah penyebab utama. Bukan hanya berbekalkan pil yang kononnya telah di doakan oleh seorang kanak-kanak yang genius.

Aduhai! Kamu di panggil ikon kanak-kanak. Tetapi apa yang di bongkarkan ini betul-betul mengaibkan orang seperti kamu dan keluarga. Jangan mengambil jalan mudah dengan menipu sebegini. Yang lain-lain pula jangan terlalu taksub denggannya.

Nota kakitanganku : Makan kismis sahaja!





27 kUs-kUs:

!!!~ZuE SmiLeYx5~!!! on January 17, 2010 at 2:29 PM said...

yuPs MkN kisMis..depeNds Gak NgaN org....u hAve to WarK Hard to success ya pUan2..KaLo Ko wat tak tau jer..lu Pikirlah sndri wat will happen...hehe

Mimie.Candy Cane on January 17, 2010 at 2:54 PM said...

kismis pun bagos jugak..orang skang sanggup buat ape je nak kaut untung..jahanam tol

aku emo ari ni tedi.

FatinZol on January 17, 2010 at 3:00 PM said...

adoi,nape la budak sprti Adiputra tu hanya dieksploitasi oleh pihak2 tertentu...sayang,orgnya ada masa depan yg cerah,tp dieksploitasi mcm tu je...

msyrkat kita,x abis2 ngn mempergunakan org,memperbodohkan org,putar belit...bukannya nk memberi sokongan...

PinQib on January 17, 2010 at 3:01 PM said...

kenapa??
adi kenapa??
ehe.
x pecaya dengn doa budak2 yang suka ckp besoo ni;
Klu tok guru Nik ok gak

maiyah on January 17, 2010 at 3:13 PM said...

alahmak haii.. kalo dah terlebih genius gitu le jadinya

Zuewairy on January 17, 2010 at 3:19 PM said...

makan jer benda yg berkhasiat;)

flygurl on January 17, 2010 at 3:20 PM said...

kesian kt budak tu. dieksploitasi oleh orang laen.

Ms.Independant on January 17, 2010 at 3:21 PM said...

kesian die jadi mangsa keadaan...

Tie on January 17, 2010 at 3:24 PM said...

Hmm... simpati kat budak ni.

en.alierostam on January 17, 2010 at 3:33 PM said...

ada org amik kesempatan r tuh..
ape nak jadi daaaa

aNiSa hANg tUaH on January 17, 2010 at 4:05 PM said...

usaha dan tawakal lg penting
makan kismis pon okei jgk

:)

NARDtheNERD on January 17, 2010 at 4:23 PM said...

dia kalau dari awal merendah diri..tak jadi semua ni..

=)

relevan on January 17, 2010 at 4:43 PM said...

Makan buah cenerai masak pun ok..sedap dapat merangsang minda kanak2..kalau makan yag hijau terasa pahit..

Mybabah on January 17, 2010 at 4:56 PM said...

Salam. Tidak ada jalan mudah untuk pandai. Tiada jalan mudah untuk kaya. Tiada jalan mudah untuk ke syurga. Tetapi orang-orang Melayu sangat hebat mencari jalan mudah untuk ketiga-tiga ini. Hebatnya Melayu. Hidup Melayu!

Cik Biol on January 17, 2010 at 5:57 PM said...

senyum je :)

GhOsToNe on January 17, 2010 at 6:31 PM said...

betoi2!

zaradgreat on January 17, 2010 at 6:41 PM said...

uish2
bahaya gak makan supplement konon2 nye nih
makan kismis je laaaaa.
ohoohoho

AzuanBudakMemandai on January 17, 2010 at 6:49 PM said...

nak berjaya kena ada usaha dengan doa..aku doa je wakaka

white rose on January 17, 2010 at 8:00 PM said...

isk...isk...terlalu taksub laaa dorg2 nih...

alvin takda rumah harga 8juta story.... on January 17, 2010 at 9:07 PM said...

mak kita cakap..
minum air zam2 pun boley pandai..

~0~ on January 17, 2010 at 9:30 PM said...

explotasi anak2 untuk duit

[asam]pedas on January 17, 2010 at 10:04 PM said...

doa dari ibu bapa yang penting~

kawie2020 on January 17, 2010 at 10:14 PM said...

yg penting usaha disambung dengan doa ibubapa, guru dan diri sendiri...

sian kat adiputra yg dieksploitasikan dgn mudah...

famili adiputra pun ambil ringan bende2 camni ker?

hisham on January 17, 2010 at 10:48 PM said...

salam...i main telan je ape2 ubat pn...nk plak ubat kuat,,,hahaha

aleena on January 18, 2010 at 12:41 AM said...

rugi ngan life adi putra after tiz issue..

usaha+tawakal jalan terbaek:)

Softtouch [Hanim] on January 18, 2010 at 9:51 AM said...

parents dialah syg salah..nak untung sgt...budak tu manalah tau kan...tapi diakan genius?hai entahlah...
bkn senang nk pndai. berjaya kan..kene usaha n tawakal...

a.z.r.i.n.a.03.07 on January 18, 2010 at 10:42 PM said...

tak terkata..

family dia takkan tak amik tahu benda2 mcm ni..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting