Tuesday, January 12, 2010

kOTak kOMeN : DaLam PenGUBahsua|an...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:45 AM
Aku sedang mengubahsuai kotak komen. Aku baru menggunakan kotak komen jenis 'thread comment'.

Awal-awal lagi sudah ada yang menegur, tentang kesulitan untuk mengomen. Maafkan aku. Azam tahun baru salah satunya untuk CUBA membalas komen kamu. Namun keterbatasan waktu menjadi penghalang.

Mencari cara yang mudah aku cuba menukar format kotak komen. Jadi aku pilih jenis 'Thread comment'.

Sebenarnya kotak komen jenis ini menggunakan 'emmbeded below post' tapi aku sudah tukar ke 'pop up window'. 'Thread comment' masih ada. Jadi apa yang kamu nampak dia kota komen 'pop up windows adalah tidak sama dengan melihat di 'thread comment'.

Maaf andai menimbulkan kesulitan kamu ketika meninggalkan komen.

Sila beri pandangan :

A- 'Thread comment' ini ok! Teruskan guna
B- Kembali kepada yang asal Tedi oiii!!
C- Kau perlu membalas komen, jadi gunakan 'thread comment'.
D- Aku tidak kisah. Mana-mana pun boleh.

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Mengutamakan keselesaan pengunjung!!









31 kUs-kUs:

Anisa on January 12, 2010 at 8:27 AM said...

saya pilih D

asalkan saya boleh komen
:)

zella y on January 12, 2010 at 8:36 AM said...

saya pun pilih D...asalkan sy boleh dan senang nk komen.... =)

ONE ZABA on January 12, 2010 at 8:37 AM said...

pilih 'E'...no komen...ahakk!!

ape2 jer on January 12, 2010 at 8:43 AM said...

skang dah ok jgn tuko lagi la ekk heehe

CITY® on January 12, 2010 at 8:49 AM said...

heeeeeeeee
den x kisah, janji den leh masuk n komen

ekekkek

Tie on January 12, 2010 at 8:52 AM said...

Kak tie dah ada banyak pengalaman tentang threading comment ni. Dulu kak tie guna blogspot. Bila makin ramai teman datang komen, rasa tak larat nak balas sorang-sorang.

Jadi kak tie guna intense debate. Malangnya loadingnya lambat, ramai yang komplen susah nak komen. Jadi tukar ke jenis disquss.. pun gitu juga masalahnya. Guna jenis JSkit pun lagi teruk. Hodoh pulak tu.

Last sekali pindah ke wordpress.. yang telah sedia komen jenis threading... memang senang, loading senang, dan friendly kepada pengunjung. Cuma satu je yang tak best tentang wordpress.. tak boleh nak godek2 macam di blogspot. Tak boleh guna javascript. Kak tie masih lagi ada blog di blogspot dulu... dan aktif kini... saja nak lepas gian mengodek.

Nasihat kak tie, guna je comment yang sedia ada di blogpsot. Kalau nak guna jenis threading, pindah ke wordpress.. tapi.. kena fikir betul2.. kalau tak nyesal pulak.

Dee on January 12, 2010 at 9:00 AM said...

D..mana2 pun x kisah asal boleh komen..hehehe..

Didi Nadhirah on January 12, 2010 at 9:01 AM said...

D pilihan sy

Anonymous said...

kenapa x guna disqus jer
dari email boleh berbalas komen

Dina Zakaria on January 12, 2010 at 9:11 AM said...

aku pilih D..belasah je la tedi oii..=)

Watierman on January 12, 2010 at 9:11 AM said...

Tak pe...sempat balas tak sempat tak yah balas...kadang tu yg komen pun tak sempat nak dtg balik baca komen balas...hehehe!

Buat lah apa pun Tedi asalkan kamu bahagia & ceria2 selalu!

Hazzy Ishak on January 12, 2010 at 9:14 AM said...

big D

Unknown on January 12, 2010 at 9:20 AM said...

sy ok je suma..

zns on January 12, 2010 at 9:51 AM said...

pilih D

[s][u][e][h][a][n][n] on January 12, 2010 at 10:00 AM said...

wei aku pilih D :)

wanita mutalib on January 12, 2010 at 10:31 AM said...

te amik D ye ted| :)

Along25 on January 12, 2010 at 10:42 AM said...

tak kesah, asalkan mudah! tet! D!

Anonymous said...

Kalau akak artis...akak akan cakap no komen..

tapi,

mmndangkan akak bukan artis..

akak akan cakap...nasib baik dah buleh komen..

cintaleaixora on January 12, 2010 at 10:51 AM said...

okey je pop up mcm nie... i likeeee

Yuki Yusuf on January 12, 2010 at 11:26 AM said...

pop up macam ni pon orait

Relevan on January 12, 2010 at 11:27 AM said...

D

aNIe on January 12, 2010 at 11:32 AM said...

Akak tak kesah...aper2 pun boleh asalkan boleh komen...

Unknown on January 12, 2010 at 11:39 AM said...

mana2 pun boleh... aku komen je.... bak kata iklan digi

I will followwww uuu...

Qib on January 12, 2010 at 11:46 AM said...

saya totap nk pop up comment.,
tenet sini slow akak.
x nmpk mana kotak nk komen tuh..
hehe..
sorry ye..':P:P:P

white rose on January 12, 2010 at 2:40 PM said...

xnk jwp soklan yg ade ABC...

ikut mane suke akak je laaa...

a.z.r.i.n.a.03.07 on January 12, 2010 at 4:11 PM said...

mana-mana pon boley.

ok cam dulu kan bezz. sumer komen Ted jwb..skarang mcm cakap sorang2 jee..hehe..

(paku dulang paku serpih kRina ni.)

azianierdawati on January 12, 2010 at 4:12 PM said...

i will follow u beb!

Faarihin on January 12, 2010 at 7:59 PM said...

saya tak nampak ape2 perbezaan pun.. ke saya ni terlalu rabun sehingga tak nampak apa yg telah diubahsuai.. adeh..

Amal on January 13, 2010 at 11:56 AM said...

threar komen ape?
ko still pakai popup kan?

John on July 5, 2010 at 4:49 AM said...

Mari minum kopi dulu.

Anonymous said...

Странно, искал совсем не это, гугл выдал Ваш сайт, и судя по всему не зря, есть что почитать! Goodwork!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting