Friday, January 01, 2010

T|Dak s|a-s|a ManD| BunGa 'NamBLas' Jen|s...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:35 PM
Photobucket

Ini menu minum petang tadi. Petang yang hanya memerap di rumah menghabiskan masa menonton televisyen. Namanya Bingka Roti. Pernah di buat berulang-ulangkali. Berjaya juga menghasut beberapa blogger untuk turut sama membuatnya. He he he...

Okey!
Keputusan Selamat Ulangtahun Pertama Dunia Sebelah Zara sudah di ketahui. Sila tepuk tangan untuk tuan tanah kedaung ini.

Penyertaan aku di sini. Terima kasih Aiyrin Balqish! Walau bukan hadiah utama, namun sudah cukup membanggakan. Bangga kerana turut sama merasai kebahagian kawan-kawan bila kita turut serta menyokong hasil tulisan beliau.

Oh ya! Siapa mahu petua mandi bunga 'namblas' jenis untuk menang apa-apa 'contest' sila beritahu!! Ekekekeke... Akan aku cuba membantu dengan menanam puluhan jenis bunga dari sekarang supaya boleh ber'bisnes' selepas ini. Ekekekekke...

Selamat hujung minggu semua.

Nota kakitanganku : Masih tunggu keputusan 'contest' Vr design!!







24 kUs-kUs:

Didi Nadhirah on January 1, 2010 at 7:49 PM said...

wah sedpanye bingka roti br makan breakfast semalam jiran bagi

aNiSa hANg tUaH on January 1, 2010 at 8:01 PM said...

sedapnye bingka roti~

hehe.
kite tak penah mandi bunge

mandi hujan penah la

hehe

ninim on January 1, 2010 at 8:15 PM said...

nak2

lapor la

mukasurat17 on January 1, 2010 at 8:22 PM said...

u make me terliur. dush2!

~~siti sofiyah~~ on January 1, 2010 at 8:24 PM said...

yaaayyy!!!hehehe..

Watierman on January 1, 2010 at 8:27 PM said...

Salam di Tahun Baru Tedi...wah rajin Adik Akak berBINGKA..Akak ni malas nak upload sebab Hubby ade..ni...sekejap nak itu..sekejap nak ini...berapa kali buatkan Nescafe...last2 baru lepas buat ais krim M'sia lagi...bukan anak2 yg minta..Abahnya!!!...

ashie023 on January 1, 2010 at 8:52 PM said...

tahniah Tedi..kekeke..menang jua ko..
ambe xde luck tul..hehe..xpelah..

*ko wat bingka roti..tapi yang gambo tengah2 tuh, telur..uh?kene goreng telur dolu manyak2 ke?ahahha....sori x penah buat ..ahahha <-so stupid about masak memasak..

Ms.Lilies on January 1, 2010 at 9:04 PM said...

Ko dah berjaya buat aku menelan liur selaju 150km/j

niesz on January 1, 2010 at 9:09 PM said...

tahniah cik tedi..hihi..

aniszshahira on January 1, 2010 at 9:15 PM said...

tahniah tedi..

eh mau sikit bingka roti!!

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ on January 1, 2010 at 9:47 PM said...

dapnye bingka roti!

cik syazni on January 1, 2010 at 10:09 PM said...

Selamat Tahun Baru :)

Koyuki on January 1, 2010 at 10:34 PM said...

owh
ni pertama kali tengok bingka roti
tak penah kenal
huhu

zack zukhairi on January 1, 2010 at 10:43 PM said...

mula-mula tgk gmbar tu ingatkan jubin marmar, rupanya menu air. haha!

Wanita Itu on January 1, 2010 at 10:46 PM said...

yeay ted| menang!!!!

te tak MENANG heeee....

psst psst..nnt email cara mandi bunga yea...

kawie2020 on January 1, 2010 at 11:08 PM said...

aku selalu mandi bunga gak.. hehehehehe

Cik Biol on January 1, 2010 at 11:09 PM said...

nak2 petua mandi bunga ekeke

vrdesign on January 1, 2010 at 11:45 PM said...

cik tedi...keputusan dh kua la dear...check out my blog...

click friso...

zino on January 1, 2010 at 11:54 PM said...

mesti hadiah lumayan tu.. selamat tahun baru..

GhOsToNe on January 2, 2010 at 12:34 AM said...

bingka roti??

sedapkah?

YobSumo on January 2, 2010 at 12:39 AM said...

ahhh aku nak sgt masuk contest Zara tu! siap dah pilih entri aku suka lagi. tapi masa yg menghalang. huh.

TAHNIAH BUAT KAMU TEDI!

sueanne on January 2, 2010 at 7:11 AM said...

gud luck beb..cayalahhh...hehehe

miSs s!v on January 2, 2010 at 12:56 PM said...

aku tau bingka ubi.
ahh dah lama aku nak buat puding roti.
belum sempat lagi.
T__T

Dak Wan on January 2, 2010 at 3:08 PM said...

Adei... 16 jenis bunga tu. Hahaha. Oh ye, Tahniah juga untuk kamu.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting