Tuesday, January 05, 2010

s|La kEcEwa ! NuFFNanG Mas|h SayanG PaDaku...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:50 PM
Sila rujuk entry ini dan komen-komennya sekali!

Sila kecewa semua.

Photobucket

Nuffnang boleh 'mengundo' penebusan yang telah aku terlakukan tadi.

Photobucket

Bila nampak amaun kosong itu, rasa macam tiada bersemangat pula. Sebab itu aku mahu batalkan penebusan yang tidak di sengajakan tadi. Tunggu sampai RM sejuta. Nanti boleh aku belanja! Ekekekeke.. Roti canai seorang sekepinG!! Eekekekek..

Aku memang sudah layak untuk keluarkan tapi rasa seronok melihat amaun yang ada. Bagai satu peransang untuk berusaha membuatkan amun itu semakin bertambah dengan menulis 'entry' dengan lebih kerap.

Jadi kamu semua yang telah mendaftar dan memasang iklan,
rajin-rajinlah mengemaskini blog masing-masing agar selalu di kunjungi.

Sekian. Berita mendukacita bagi yang minta belanja.

He he he ..

Nota kakitanganku : InsyaAllah. Harap-harap sampai juga sejuta walau waktu itu sudah bertongkat dan membongkok. Ekekekeke..





28 kUs-kUs:

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ on January 5, 2010 at 1:55 PM said...

da bole undo..
hehe..

sy doakan cik tedi jd jutawan cpt!!
hehe

cik nurulain on January 5, 2010 at 2:00 PM said...

awk, tlh ajar mcm mana nk letak ads kat bwh entry mcm awk ni...

and nk tny bpe earning awk...mcm mana awk wat ek...

hafiz on January 5, 2010 at 2:05 PM said...

alah baru nak mintak belanja....melepas lah mcm ni

Dee on January 5, 2010 at 2:12 PM said...

semoga tedi cepat kaya..amin..

fikaryna on January 5, 2010 at 2:16 PM said...

kalau dapat sejuta..ko nak wat pe ar..huhu..

ween on January 5, 2010 at 2:19 PM said...

Alaaa. Baru nak mintak belanja gi MBO! ;p

Hazzy Ishak on January 5, 2010 at 2:27 PM said...

jd jutawan nnti boleh lah belanje roti canai 50keping sorg eh...

~0~ on January 5, 2010 at 2:28 PM said...

roti telur bawang bleh kak???

iva saionji on January 5, 2010 at 2:33 PM said...

nak prosperaty....nak..nak..xmau roti canai..hehehehe...selamat menekan iklan...

Watierman on January 5, 2010 at 2:35 PM said...

Masih sempat ke Akak nak merasa roti canai ni???...Entah2...bukan setakat tak ada gigi nak kunyah...tapi Tuan badannya pun....entah ke mana....the final destination agaknya!!

Hopefully..title Juatawan tu dah tak lama dah!!

ashie023 on January 5, 2010 at 2:35 PM said...

hahhaa...aku nak MC D...
pos laju..

♥S@R@♥ on January 5, 2010 at 2:49 PM said...

camne nak bg duit masyuk kt en.nuff ek..klik kt iklan nuff or wat N3 banyak2 or kira ikut bape ramai org masuk blog kita..confuse jap (soalan cam budak baru belajar..hehe)

flygurl on January 5, 2010 at 2:50 PM said...

nk aiskrim mcD!!
huhu..tetibe...=p

mumy on January 5, 2010 at 2:52 PM said...

semoga tercapai apa yg dihajati..chaiyok!chaiyok!

Zuewairy on January 5, 2010 at 2:53 PM said...

Insyaallah tercapai gak impian kamo;)

slow2;)

nj on January 5, 2010 at 3:06 PM said...

sitedi...
bagus kerana pandai menggunakan peluang yang ada wpun dengan berblogging...keep it up!

Cik Biol on January 5, 2010 at 3:07 PM said...

wakaka patut arr dia rajin update ade target upenyer kekeke

a.z.r.i.n.a.03.07 on January 5, 2010 at 3:13 PM said...

Terus bersemangat jugak ni ! tp klik2 kat DIGI & INTEL ~DELL kat atas niy..xbuley lar ..

nak banja ? wahh..sanggup kRina turun Melaka.hehe..

maiyah on January 5, 2010 at 3:16 PM said...

camne nk tebus tu yek.. maklum le hotak biol kit x bape pndai tapi untung nk hehe

Tinie a.k.a Ibu Fatin on January 5, 2010 at 3:18 PM said...

huhu :(
mmg mendukacitakan

Softtouch [Hanim] on January 5, 2010 at 3:58 PM said...

banyak nya n3 tedi sy tertinggal..sory yer..sy ni pakai tenet opis plak tu br cuti dua tiga hari dah byk terlepas n3 tedi...nnti sy cube cover bc n3 tedi...

boleh plak undo2 yer nuffnang..nk tnggu sejuta tu..jutawan blogger lah nie nnti..he he he..gud luck tedi

Queen on January 5, 2010 at 3:58 PM said...

penat mengemas kini..tapi tak de naik pun..lebih slow dari siput...huhuhu...

eh eh...alhamdulillah..

Uruchimaru @ kf on January 5, 2010 at 4:13 PM said...

aaaa klu mcm tu tuka..ti banje saye..cokelat sekebat..yg mahal tue ok

fiD on January 5, 2010 at 4:18 PM said...

uwuwuwwuw,, aku xpenah kuakan pon tedi,, lum cukup g.. padahal blog dah 5 bulan, wuuu

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on January 5, 2010 at 4:21 PM said...

kecewa lite2....hehehe

relevan on January 5, 2010 at 4:36 PM said...

Dapat sejuta hah!..Pakcik kayoo..

sueanne on January 5, 2010 at 7:02 PM said...

owhhh..boleh undo2x ek...hehehe..

nuffang kite suam2 kuku je ted..kena cari RM44 hengget dulu baru leh cashout..hehehe

panggiL guA siv. on January 5, 2010 at 7:54 PM said...

nak no akaun bank aku?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting