Saturday, January 02, 2010

S|aPa MahU ProsPer|Ty BurGer PercUma?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:45 PM
Aku terkesimalah. Tidak tahu mahu menaip dari mana membawa ke mana. Okey! Abaikan tajuk di atas. Awal bulan sedang miskin sebab gaji bulan lepas dapat awal. Ha ha ha....

Sabtu yang mendung. Sabtu yang bosan. Tiada berkawan. Cikgu Ian pergi Melaka tidak meninggalkan jejak untuk aku membontotinya. Jadi, aku terpinga-pinga tidak tahu apa agenda hari ini. Tengok wayang? Aduhai! Malas!

Adik sudah mula dengan kelas belajar memandu dan menunggang. Ekekekekke.. Keseorangan dan kesepian. PerghhH!! Ayat tidak menahan.

Tadi ada yang 'miss call'. Nombornya hanya selisih satu nombor dengan aku. Bila aku mesej dan tanya siapa, dia jawab ' Saje je, nombor awak hampir sama dengan saya'. Lah...?? Itu sahaja? Memang gatal tanganlah. Mana ada orang tekan nombor sendiri melainkan semasa cari telefon bimbit hilang!! Ha ha ha

Mahu makan Prosperity Burger? Jom! Belanja aku! Aku belum jejak lagi Mc Donalds baru di Melaka Mall. Cantik! Ekekekeke....

Okeylah! Dari aku terus merepek meraban petang-petang yang hening ini, baik aku pergi 'dating!!'. Ta Ta!!

Nota kakitanganku : Jalan-jalan cari makan!






21 kUs-kUs:

Jard The Great on January 2, 2010 at 2:21 PM said...

aku nk blanja ko tapi.... jauh sgt la melaka.. ehehehe

Anonymous said...

tido kan best !

Cetusan on January 2, 2010 at 2:29 PM said...

ssyyr Tedy,
apasalhnya jika wanita berkawan sebanyak 26 org lelaki..huhuuu..

Anisa on January 2, 2010 at 2:44 PM said...

kak tedi..belanja la kite makan bege
hehe

adik kak tedi blaja memandu kat bukit katil ke

Dak Wan® on January 2, 2010 at 3:05 PM said...

Terima jewr ah, nak wat camner kan? Apabila poket menipis semangat berjalan pon mulai kendur. Hehehe penantian lagi 3 minggu.

ZUE SMILEYX5 on January 2, 2010 at 3:18 PM said...

ingatkan tedi nak bgi giveaway burger byk2..hadoi lapar..hehe

ape2 jer on January 2, 2010 at 3:24 PM said...

jom dating :)

Zuwairi on January 2, 2010 at 3:32 PM said...

nk itot g mcD;)

kak anie on January 2, 2010 at 3:59 PM said...

tEDl...akak kat melaka ni..jom belanja...hehehe

Didi Nadhirah on January 2, 2010 at 4:02 PM said...

yeah..ubat buhsannye mcd i feel good

Murni Alfathunnisa on January 2, 2010 at 4:05 PM said...

nak itot gi dating...

Anonymous said...

bosan2 update blog okeyh!

ONE ZABA on January 2, 2010 at 5:51 PM said...

aku pun teringin gak nak belanja ko tapi bimbang pulak lesung batu hinggap kat kepala....heh..hehhh!!!

wanita mutalib on January 2, 2010 at 6:04 PM said...

nak ikut gi dating!!!!

leadleedeea on January 2, 2010 at 6:36 PM said...

lead makan prosperity ayam ngan KMac..tapi KMac tak tahan pedas kot..dia makan skit je..hehehehee~!!!

meh lead suap skit nak ted? nganga....

Amal on January 2, 2010 at 7:00 PM said...

aku nak turun melaka kalau ko tawarkan lagi prosperity free.
:D

Aida Lela on January 2, 2010 at 7:30 PM said...

Erkkk.. baru aje makan prosperity jap tadi.. best!

Jom ar turun makan kat Ganu.. wink!

sharamli on January 2, 2010 at 9:28 PM said...

makcik..sy pernah dail n0 yg selisih..
waktu sk0lah menangah..time kesunyian..ha3

kawie2020 on January 2, 2010 at 9:40 PM said...

meh amik aku kt umah.. aku belanja ko tedi... hehehehehhe... bw kucing2 ko sama, bleh temankan kucing aku sama.. hahahahahha

ciK LyndaWawa on January 2, 2010 at 10:59 PM said...

nak jugak........

Tengku Speki on January 3, 2010 at 12:28 AM said...

nak posperiti ayam!!

lalalala

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting