Saturday, January 09, 2010

rEsT |n Peace PuTeh...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:43 AM
Rasa menyesal kerana sudah 5-6 hari tidak buka emel. Maaf, aku buat kamu tertunggu-tunggu kata-kata semangat dari aku.

Allah tidak akan menjadikan satu-satu kejadian itu tanpa hikmah di sebaliknya. Percayalah , pasti ada rahmatnya.

Te,
Bersabarlah. Makhluk kesayangan kamu sedang berlari-lari keriangan bawah lindungan-Nya.

Buat Puteh,
Kamu pernah beri ketenangan dan kebahagian buat tuan kamu. Pernah beri seluruh keluarga tersenyum dengan keletah kamu.

Sekarang,
Berehat dengan tenang!

Nota kakitanganku : Teringat kucing aku Kimi yang mati di langgar lori pada 05 Mei 2007!





23 kUs-kUs:

Aelfi on January 9, 2010 at 12:45 AM said...

sedih aku weii..tringat kucing aku "abang" meninggal sbb sakit.dpn pintu umah plak tu.

R.I.P,
Abang
(2003-2009)

..nOj.. on January 9, 2010 at 12:47 AM said...

aiseh... teringat gak kitam teman masa kecik2 dulu... ilang xtau kemane... hurrmmm

maiyah on January 9, 2010 at 1:30 AM said...

dah lama takde tucing nih, yg jumpa ari tu dah hilang huhuuu :(

green on January 9, 2010 at 1:52 AM said...

huhu..cool okayh??

yg hidup pasti mati..semua makhluk begitu..

.millalara. on January 9, 2010 at 2:00 AM said...

R.I.P

teddy (2001-2005)

hmm... nama meowie milla sepertinya nama kamu ohh~ wenduuuu -_-

Noorlaila Mohamed Nor on January 9, 2010 at 2:03 AM said...

dulu kecik2 aku pun sedih masa 'kembang' aku mati
lepas tu serik xbela dah
nanti mati lagi

faz_e on January 9, 2010 at 2:18 AM said...

em, xsuke sgt kucen n xberani(sbb geli ngan kucen).. tp teringin nak ada kucen..

org kata, org yg suka kucen ni romantik dan penyanyg~! hohoo... so yg xsuka?

QieFLy si Dolce on January 9, 2010 at 4:23 AM said...

hurm...tringat gak kucing yang Qief nak bela nasib dorang tapi tak terdaya sebb time tu kecik lagi....makan minum pown mak abah uruskan lagi huhuh....kesian tngok kucing2 yang berkeliaran tanpa rumah...adakah aku melampau....

Mr.Asian on January 9, 2010 at 5:51 AM said...

hiyahh tinggal tapak kaki kat cni hehehe meh la join contest saya ek?

Rowena Chasez on January 9, 2010 at 8:23 AM said...

so sad..
teringat kt kucing ak 'sepet'..
:(

relevan on January 9, 2010 at 8:26 AM said...

Tumpang sedey ni..tentu dah banyak penganti Kimi ko tu yak?

leadleedeea on January 9, 2010 at 8:55 AM said...

huhu..sedih nye..dulu kucing lead yang sama colour ngan Kmac pon mati kena pukul ngan jiran sebelah..sedih sangat~!!!

Wanita Itu on January 9, 2010 at 9:15 AM said...

ted| ~

time kasih...te tak tau nak kata aper..
time kasih :)

rindu lagi kat puteh :(

Cik Cookie on January 9, 2010 at 9:23 AM said...

Rilek sis.

fiD on January 9, 2010 at 9:25 AM said...

dah, sedih ea.. rilek la kaktedi

GiGGLe GaL on January 9, 2010 at 9:26 AM said...

ko bikin aku terkejut je pagi2 ni ted... puteh rupanya..haihhh..urut dada aku...

smoga puteh tu tenang disana..

seKut taWar on January 9, 2010 at 9:58 AM said...

da sampai waktu dia...sabar ea

Uruchimaru @ kf on January 9, 2010 at 11:00 AM said...

aisey men!

smoge pergi dgn aman!

PinQib on January 9, 2010 at 11:08 AM said...

sabar ye akak .,
adus, kehilangan kucin amat menyedihkan.
sedangkan masa bapak kita buang kucin kita dulu, mena=ngis siang malam..
ni kan pulak yang mati.

zns on January 9, 2010 at 11:28 AM said...

sedih.tak mahu cakap apa..:(

F U N F A B U L O S I T Y on January 9, 2010 at 11:34 AM said...

teringat kat cicie-kene patuk ulat tedung..

LiNda on January 9, 2010 at 11:38 AM said...

saya pun trauma kucing kesayangan saya bernama 'PIPIH' mati kena langgar . Sejak dari peristiwa itu, saya takut nak bela kucing . takut kehilangan lagi .. huhuuuuu

Jijahh @ f.k on January 9, 2010 at 9:59 PM said...

kucing mana lak beranak kat depan umah jijah ni .. lam almari tepi dinding .. uhhh ... esok nak ngintai lagi ...kalo sempat laa

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting