Saturday, January 16, 2010

K|sah D| TanaH PerKuBuraN...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:20 PM
Ali dan Abu baru pulang dari bandar. untuk sampai kekampung, mereka terpaksa melalui jalan pintas yang bersebelahan sebuah kawasan perkuburan. Hati mereka berdebar-debar semasa melalui kawasan perkuburan itu dan dalam sayup-sayup malam mereka terdengar bunyi ketukan dari kawasan perkuburan itu.

Mereka berdua memberanikan diri untuk melihat dari mana datang bunyi itu. Dengan perlahan-lahan mereka menghampiri kawasan kubur dan ternampak seorang tua sedang mengetuk batu nisan menggunakan tukul besi dan pahat.Dalam keadaan yang agak gelap itu,orang tua tersebut tekun mengukir sesuatu diatas batu nisan.

Ali dan Abu bersuara"Fuuufff...terkejut kami,ingatkan pakcik ini hantu tadi,buat kami terkejut sahaja". Sambil merapati orang tua itu mereka bertanya "Apa yang pakcik buat malam-malam buta di kubur ini??"

Tiba-tiba lelaki tua itu menjawab dengan marah..."Bodoh!!Dia orang salah eja nama aku!"

Nota kakitanganku : Puleeeekkk!





25 kUs-kUs:

Nakamura Kazuki on January 16, 2010 at 11:27 PM said...

beredarauuuuuuuuuuuuuuuu darah....rasaanya time tu lari tak jejak tanah dah..hahaha

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ on January 16, 2010 at 11:46 PM said...

penah bace..
hehe..
cm klaka jep pakcik tu~

HonEyBuNNy on January 16, 2010 at 11:55 PM said...

hahhhhh..takot....uhuh..lariiii...

Cik Biol on January 16, 2010 at 11:57 PM said...

hehe mmg antu upenyer wkakaa

LUKISAN PENA on January 16, 2010 at 11:57 PM said...

pakcik tu ke hantu
or budak2 tu yang hantu..
hantu lepak

PinQib on January 16, 2010 at 11:58 PM said...

huhu.

diorang x sedar ke diorang ckp ngn antu,'klu sy klu nmpk orang kt kuboq pecut 100 m suda

ninim on January 17, 2010 at 12:05 AM said...

kalo saya dah baca yasin dah time tu

ezzati on January 17, 2010 at 12:12 AM said...

hahaha...hantu pun pandai merajuk n mrh org slh eja nama :p

kawie2020 on January 17, 2010 at 12:15 AM said...

hahahhahhaha... lawak la plak... hahahhahaha...

Faarihin on January 17, 2010 at 12:16 AM said...

hahaha.. memang klaka la cik tedi.. lawak sebelum sy tido.. kuikuikui.. (^__^)

Mybabah on January 17, 2010 at 12:19 AM said...

Salam. Ini namanya ceritanya kelakar seram bukan kelakar bodoh macam scenario. He..he..

QieFLy si Dolce on January 17, 2010 at 12:33 AM said...

hahaha....benda pelik jgn ditegur...tapi dah alang2 nmpk pakcik tu tegur je la heheheh

FatinZol on January 17, 2010 at 12:45 AM said...

Ala pakcik...nama salah pun nk berkire...ada apa dgn nama pas mati...

hehehek..

mampu ke ak jwb cmtu lau ak la yg jumpa pkcik tu?....

hahaah

mamai on January 17, 2010 at 1:15 AM said...

prihatin sungguh pakcik tu sanggup dia keluar dari kubur nak betulkan nama dia

Dak Wan on January 17, 2010 at 1:26 AM said...

Hahahaha... mana pakcik tu dapat tukul dan pahat erk?

maiyah on January 17, 2010 at 2:36 AM said...

hegeh.. cabuttttttttttt

fiD on January 17, 2010 at 2:58 AM said...

kalau aku, aku tolong, hehe,, perh tipu la,, hehe

aku lari punyer la kak tedi oiii

told la hejauw on January 17, 2010 at 4:21 AM said...

hahaha...mampos kalo jumpe...xtggu dah...

dilot on January 17, 2010 at 7:20 AM said...

ca alif ba waw ta, la jawabnye...cabutttttt

a.z.r.i.n.a.03.07 on January 17, 2010 at 7:48 AM said...

hahahahaha.... haa kann.

mula-mula dah seram jek pastu lawak lah pulak..

mau putus urat lari lintang pukang dorang tu..

Tie on January 17, 2010 at 8:34 AM said...

Uwaaa.......

Tak sangka hantu pun pandai baca dan mengeja !!

sayu=pilu on January 17, 2010 at 9:06 AM said...

hhehehh sedikit seram di situ....

ŝŐŦĩŷĂ ʷˡͭʱ♥♥ on January 17, 2010 at 9:59 AM said...

hahahah..mcm dh penah dgr citer nie..tapi kat mne yekk.eheheh..

sueanne on January 17, 2010 at 1:08 PM said...

eiiii..ade ke ptt ditegurnye..pttnye wat dek je la..hehhe..

white rose on January 17, 2010 at 8:03 PM said...

haha...ape kta ajak pakcik tuh minum kopi pastu... ~ngee...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting