Saturday, January 30, 2010

B|La kamU NamPak TeLurnya... D|a PasraH..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:38 AM

Terima kasih kepada millalara yang menjemput aku turut serta pertandingan 'I Love My Pets COntest' bagi pihak empatapril. Katanya aku harus mempergunakan Dak Utih untuk menang beberapa baucer makanan segera. Oh Dak Utih! Sila 'posing' sehabis baik untuk aku menang dan menggemukkan lagi diri ini.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Dialog Dak Utih untuk menang 'contest' dan supaya Bos dia dapat menggemukkan diri dengan hadiah baucer makanan segera!!

'Hai ! Nama Saya Dak Utih. Ya! Dak merupakan salah satu perkataan nama saya. Macam Hang, Wan, Siti, Nur. Saya ada seorang abang. Namanya Dak Itam. Ada seorang bapa angkat, namanya Dak Pakcik Kimo dan juga seorang adik angkat namanya Dak Oyen. Jelas. Dak itu nama keturunan kami. He he he .... Tidak perlu saya jelaskan jantina saya sebab kamu boleh lihat sendiri di gambar yang pertama.

Gambar-gambar di atas Bos saya yang pilih. Maaf dengan gambar pertama. Saya mahu letak gambar yang penuh kesopanan dan kesusilaan, Bos cakap, kita perlu letak gambar yang panas untuk memeriahkan suasana. Okey! Saya pasrah.

Bos saya amat sayangkan saya lebih dari Dak-Dak yang lain ( agak-agak sahaja) ialah kerana semasa saya di jumpai dulu, sewaktu sebesar tapak tangan saya amat nazak sekali. Tinggal nyawa-nyawa ikan. Erk! Ikan?? Bos menjaga saya dengan baik sekali sehingga saya membesar bagai johan sebesar dan semontok ini. Saya juga tidur sebilik dengan beliau. He he he. Saya memang manja dan gedik!

Makcik Tuan Punya 'Contest' sila beri Bos saya menang supaya dia senang hati dan beri saya makan banyak ikan kembung rebus lagi!! La la la la. Sekian.'

Nota kakitangan Dak Utih : Aku mahu mandi bunga 'namblas' jenis!!







26 kUs-kUs:

Ibu Ammar on January 30, 2010 at 9:56 AM said...

erkkk! ada contest ye?..hehe, rasa mahu join gak nih..hehe

best of luck ya tedi!

Lia3003 on January 30, 2010 at 10:09 AM said...

sexy sungguh kucing dalam gambar yang pertama tu..haha

zhrhtoodem on January 30, 2010 at 10:21 AM said...

hohooo
memang hot gambaq itu
goodluck dak utih!

Si budak Aboi on January 30, 2010 at 10:33 AM said...

hehehe..rajennyer join contest si tedi ni!

harap menang ea..!

beautiful_rose on January 30, 2010 at 10:46 AM said...

wah comel dn gemoknye kucing ko! geram-geram-geram aku tgk...rase nk cubit2 pipi gebu itu.
aku pon de sekor kucng y di beri name utih...
sgt melampau manje,tp penakot gilak!

wanita mutalib on January 30, 2010 at 10:50 AM said...

kamoo pasti menang yeay!!!

Watierman on January 30, 2010 at 10:52 AM said...

Ish3x....Dak Utih..membolat perut mu itew....Moga Kamu & Bos kamu berjaya ya....kalau Bos menang...Kak Reena nak minta sepeket makanan ringan..boleh tak????

a.z.r.i.n.a.03.07 on January 30, 2010 at 11:45 AM said...

memang pasrah lah Dak Utih tu !..sebaik kucen kalo tak 18SX tu..hehehe..


vote blogger leh pakai ke atau guna judge ? maleh nak jengok ke sana hehehe..

Relevan on January 30, 2010 at 11:48 AM said...

Dia orang tak ajak kawan untuk contest?..ishk2..

CITY® on January 30, 2010 at 11:58 AM said...

caiyok!
caiyok!

semoga dak utih menang
heeeeeeeeee

leh dak tedi dapat hadiah
yahuuuuuuuuuuuu!!!

heeeeeeeeee

ZUE SMILEYX5 on January 30, 2010 at 12:28 PM said...

HaHa tergOda I...hihi

JijahJambu@Jj on January 30, 2010 at 1:00 PM said...

good luck dear ;)

rosma on January 30, 2010 at 1:18 PM said...

huhuhu malu la..nmpk anunyer..kikiki

Didi Nadhirah on January 30, 2010 at 1:24 PM said...

wah seronok ko ye dah utih makan ikan kembung hari2

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on January 30, 2010 at 1:35 PM said...

gud luck bebeh...

=)

kucing itu comel tp np la aku geli kucing...haih..

OnE HeArT..OnE LoVE.. on January 30, 2010 at 1:40 PM said...

ramai peminat dak utih di sini..hehe.majoriti perempuan.mmg hot dak utih ni.
hehe
good luck!
yg belum join. pantas!
kol 12 mlm ni kami closed...=)

hadiah tak seberapa. cume voucher potongan fast food (pizza hut,kfc, ayamas, rasamas) bulan february.=)

sharamli on January 30, 2010 at 1:57 PM said...

kal0 makcik menang..makcik jadik gem0k la kiranya?

NARDtheNERD on January 30, 2010 at 2:01 PM said...

awww~..sexy nya dak utih~..hehe

ciK LyndaWawa on January 30, 2010 at 2:09 PM said...

ada contest kucing ek..hehehe

Alimaz-Kembara Terasing on January 30, 2010 at 2:13 PM said...

seksinyaaaaa dia....

mamai on January 30, 2010 at 2:16 PM said...

sokong dak utih...oleh kerana dak bob dah tak ada aku tak joint la contest nie

U-Nie_sYa on January 30, 2010 at 3:27 PM said...

hehe..cutenyer..utih mesti mng..=)

sueanne on January 30, 2010 at 5:32 PM said...

bahaya dak utih camtue..nanti kena rog lak..hahaha..

gud luck beb!!

Tie on January 30, 2010 at 6:11 PM said...

Uwaaa...... seksi betul !

Tapi nampak sangat dia tidor dengan penuh perasaan, hehe.. sedang mimpi jumpa awek kot !

Amal on January 30, 2010 at 8:39 PM said...

sexy nyah~
hahahaha


semoga menang dak utih!

Anonymous said...

kalao la Dak Utih btol2 bole bercakap...haha..melompat mau nye tedi...

semoga menang dak utih yg sexy!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting