Sunday, January 03, 2010

MaaF! WaLaupuN aKu T|Dak LayaK UnTuk D| MaaF|...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:49 PM
Cry Pictures, Images and Photos

Gambar kredit kepada Google!


Aku minta maaf! Aku terpaksa. Kamu tolong maafkan aku. Memang aku yang bersalah. Tapi aku terpaksa.

Aku tahu kamu mesti faham. Aku sungguh-sungguh minta maaf. Ini bukan seperti mana yang aku mahu. Tapi aku terpaksa. Betul-betul terpaksa.

Hanya setakat ini sahaja dapat aku bersama kamu. Maafkan aku kerana tidak dapat mempertahankan kamu. Aku tiada kuasa dan daya. Walau aku sudah cuba yang terbaik untuk kamu. Aku tetap berpuas hati. Kamu aku lepaskan dalam keadaan yang baik dan sihat walafiat.

Aku harap kamu semua gembira di tempat baru. Aku carikan tempat yang terbaik untuk kamu. Walau jauh. Jika ada masa nanti aku akan datang untuk jenguk kamu.

Kamu yang membaca.
Kamu semua berhak untuk memperkatakan apa sahaja kepada aku. Berhak melabelkan aku seorang yang zalim atau durjana. Katakan apa sahaja yang kamu mahu. Aku terima.

Tetapi,
Jika kamu kenal aku. Jika kamu membaca penulisan aku dari awal sehingga kini. Aku yakin kamu tahu mengapa aku bertindak sebegini. Semuanya bukan kerelaan hati.

Si Buta, Si Kurus, Si Comot dan Si Tiga Warna.
Maafkan aku. Walau aku rasa diri aku tidak patut di maafi. Kamu semua jaga diri baik-baik. Jangan nakal-nakal. Jangan gaduh-gaduh!! Aku sayang kamu walau kita hanya bersama untuk seketika. Aku sudah cuba yang terbaik untuk kamu di Kitten.com dan di Petfinder. Tapi apakandaya.

Maafkan aku.

Nota kakitanganku : Maaf buat sekian kali!






34 kUs-kUs:

ije on January 3, 2010 at 9:19 PM said...

haha. kecian. harap2 kamu dimaafkan oleh mereka. ehehe. =P

Wanita Itu on January 3, 2010 at 9:32 PM said...

ted| , hantar pi mana??

takper te paham....

p/s ~ nuffnang, takleh daftar :(
taktau apa masalahnyer..
tu yang te tanyer kat mana nak sign up tu, sebab byk kali te klik, nothing happened..huhu..

Eyriqazz on January 3, 2010 at 9:58 PM said...

kreatif gambar itu..

Great Teacher Onizuka

YobSumo on January 3, 2010 at 10:01 PM said...

AKU TAK PAHAM.

AKU NAK MENGAMUK DEKAT SINI.


relax bro, cool cool.

okeh aku dah cool.

..::..ein..::.. on January 3, 2010 at 10:06 PM said...

xpe tedi...mereka tau, tedi sgt syg kan mereka...tp apakan daya...andai di beri pilihan, ein yakin n pasti, tedi akn terus bersama mereka...doa kan mereka sihat n gembira di sana...

beautiful_rose on January 3, 2010 at 10:18 PM said...

x per..hope dorg pahm.
aku gak pnh alami keadaan y mcm nieh.mmg berat tp dh x de pilihan........

Uruchimaru @ kf on January 3, 2010 at 10:20 PM said...

kuceng upernye.....

Ms.Independant on January 3, 2010 at 10:21 PM said...

Ni mesti kes sbab dh byk sgt kucing kat umah kan...
Saba Si Tedi...
Aku tahu perasaan tu...
mesti ko berat ati nak lepaskan gak kan?

:)

ashie023 on January 3, 2010 at 10:24 PM said...

dak utih???
Dak utih???

Cik Biol on January 3, 2010 at 10:28 PM said...

hmmm

F.Aminurrashidd on January 3, 2010 at 10:28 PM said...

mana dibuang mereka itu wahai cik tedi?.. tidak mengapalah.. nak buat macam mana, pandai-pandailah mereka survive.. macam kucing aku yang dicuri tu.. entah hidup entah tak, entah dilayan dengan baik atau pun sebaliknya... aper pun berserah sahaja..

maiyah on January 3, 2010 at 10:30 PM said...

biasa le tkde ape yg perlu di minta maap pun hehe.. fhm le sesgt.. moga suma tu akan dpt tmpat yg elok

hisham on January 3, 2010 at 10:33 PM said...

salam meoww...i nk p mane..sape nk jg ank2 u tu..u nk u jagakan x..?

GiGGLe GaL on January 3, 2010 at 10:43 PM said...

tak pe la ted. mereka makhluk Allah yg juga memahami apa yg kamu lalui. Allah lebih maha mengetahui perasaan kamu. okeh..jgn la ko nak sedih2 ted..jaga la amanah yg 4 ekor kat umah tu.. okeh..

aku faham apa ko rasa..ko da sayang dorang.. tapi ape bole buat...

aniszshahira on January 3, 2010 at 10:47 PM said...

lorr..
suspento jee tedi..
kucing rupanye..

'mereka-mereka' akan memaafkanmu kerna terpaksa tedi..
heee

[z@ck] on January 3, 2010 at 10:49 PM said...

aku da agak da..
msti pasal kucing..
huhuhu

kawie2020 on January 3, 2010 at 10:52 PM said...

sian meow tuh... huhuhu.. aku tumpang sedih utk depa..

iqbalsyarie on January 3, 2010 at 11:10 PM said...

insyaAllah 'mereka' tidak menyimpan marah dan dendam~

iqbalsyarie on January 3, 2010 at 11:10 PM said...

insyaAllah 'mereka' tidak menyimpan marah dan dendam~

Koyuki on January 3, 2010 at 11:21 PM said...

huhu
siannya
T.T

white rose on January 3, 2010 at 11:26 PM said...

mereka memahami...

zaradgreat on January 3, 2010 at 11:39 PM said...

sabaq2
nak wat camna..
kita hanya mampu yang mana sehingga mampu,,

semoga selamat semuanya

Finaz on January 3, 2010 at 11:48 PM said...

dont worrry... diaorg faham punya ok..

Aidi-Safuan on January 3, 2010 at 11:52 PM said...

alahai..sedeh je baca...:(

AzuanBudakMemandai on January 4, 2010 at 12:01 AM said...

uit! hantar kucing pi mana huhu

kak anie on January 4, 2010 at 12:07 AM said...

Takpelah tEDl...nak buat camaner...dah terpaksa...mereka lebih tahu...

Aku pun kadang terpaksa bersikap kejam pada mereka...huhuhu

syaf on January 4, 2010 at 12:12 AM said...

ceh ingatkan ape tdi

Snowwhite Zone on January 4, 2010 at 12:14 AM said...

x mo bc n3 ni.. dan tentu n3 sedih... nanti tbyg kat kucen2 adik anis..

kenari on January 4, 2010 at 12:17 AM said...

wat suspen je tau

permohonan maaf kamu diluluskan bagi pihak mereka semua

aNiSa hANg tUaH on January 4, 2010 at 12:24 AM said...

manusia mmg tak lari dari kesilapan

bermaaf-maafan suatu tindakan yg baik

:)

smileitusenyum on January 4, 2010 at 12:28 AM said...

bukan jodoh tu namanya.. nak buat maacm mana.. huhu

eeeda on January 4, 2010 at 12:36 AM said...

Yang penting dah sedar buat kesilapan tu pun dah cukup baik...

panggiL guA siv. on January 4, 2010 at 1:55 AM said...

lek ah tedi.
ko jage diorg pon dah sgt bagus tau.
=)

Faarihin on January 4, 2010 at 2:00 PM said...

hantar pi kedai kucing ke?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting