Thursday, December 31, 2009

SePeTanG BersaMa aNak-aNak TerBuanG!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:00 PM
Photobucket

Ini gambar semalam. Mereka adalah terbuang! Eh! Bukan. Dibuang adalah definisi yang betul! Terbuang adalah tidak sengaja. Di buang adalah sengaja. Tapi sayangnya, walaupun mereka di buang merata-rata tetapi tetap tidak mendapat tempat di dada-dada akhbar. Sungguh kasihan!

Oh! Anak yang terbuang bukan yang baju biru ya. Itu masih ada ibu dan ayah!

Photobucket

Si Comot nun jauh di sana.

Photobucket

Si Tiga Warna.

Photobucket

Dari jarak dekat

Photobucket

Budak ini pun mahu turut serta. Tapi dia tidak sihat!

Photobucket

Cuba teka ada berapa ekor kucing di dalam gambar. Siapa dapat teka dengan tepat ada hadiah. Hadiahnya ialah kucing-kucing ini! Atau boleh pilih salah satu! Ekekekeke..

Nota kakitanganku : 'Adoption' masih di buka!





29 kUs-kUs:

kayteeze on December 31, 2009 at 3:27 PM said...

Err... kak tie tak minat kucing.. tak tahan baunya..

mamai on December 31, 2009 at 3:55 PM said...

ada tiga ekor kan betul tak

Cik Biol on December 31, 2009 at 4:01 PM said...

2 kot hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 31, 2009 at 4:18 PM said...

ada 3 jer..

ONE ZABA on December 31, 2009 at 4:21 PM said...

disebabkan aku ni elergik kat kucen maka maleh la nak teka

siti murni ishak on December 31, 2009 at 4:26 PM said...

I love cats but will not adopt them! kesian, kalau2 kebajikan diorang tak terjaga...baiklah orang yang betul2 boleh menjaga yang ambik buat anak angkat...itu lebih baik untuk masa depan anak2 yang dibuang ni...

~0~ on December 31, 2009 at 4:30 PM said...

xdpt nak teka kak...nak tengok pun xboleh...sebab kena block...


tp aku teka jugak...ada 5 semuanya...

white rose on December 31, 2009 at 4:32 PM said...

ade 3 eko...hahaha...sian dorg...ape kata akak je laa adopt dorg trus...

maiyah on December 31, 2009 at 4:40 PM said...

alahai tucing.. slmt thn bru tucing suma buat ownernya gak :D

sue_pinky on December 31, 2009 at 4:43 PM said...

pic xkuar la...tenet slow...
so sue xleh nk teka brape ekor smua c cute2 2...=D

Wanita Itu on December 31, 2009 at 4:46 PM said...

kalu camtu taknak teka la hua hua hua..

relevan on December 31, 2009 at 4:51 PM said...

Ada 8 ekor kucing..campo yang dalam semak tu..

rosnanie on December 31, 2009 at 4:53 PM said...

masa kecik dulu mak kata tido pn bawa kucing, dh kawin, anak pulak takut kucing (geli actually) sebab kawin ngn orang yang geli kucing-pengaruh genetik, nasib... nasib

~** PROFFY **~ on December 31, 2009 at 4:54 PM said...

aku nampak 3 je tediii! :)

dak utih tak sehat ke??

aNiSa hANg tUaH on December 31, 2009 at 4:58 PM said...

kite rase ade 8 setelah ditilik beberapa kali
:)

fikaryna on December 31, 2009 at 5:02 PM said...

bukan aku takut kucing..kucing yang x takut aku..huhu..

Watierman on December 31, 2009 at 5:06 PM said...

Tak nak teka...tak mampu nak bela banyak2....Just to wish Selamat Menyambut Tahun Baru....nanti ada tetamu nak datang..tak dapat nak wish...sebab akak bertungkus lumus di dapur aje!!

Hazzy Ishak on December 31, 2009 at 5:10 PM said...

i love cat..

aNiSa hANg tUaH on December 31, 2009 at 5:14 PM said...

kite rase ade 8 setelah ditilik beberapa kali
:)

iva saionji on December 31, 2009 at 5:17 PM said...

ade 3..hehehehe....

GhOsToNe on December 31, 2009 at 5:19 PM said...

memg trbuang!

sian...

Tinie a.k.a Ibu Fatin on December 31, 2009 at 5:21 PM said...

sangat rindu tido ngan kucing..rindu dgn dengkuran hehehhe

.millalara. on December 31, 2009 at 5:31 PM said...

tadi nampak 2 ekor meow mati tgh jalan! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! nak nanes.. sedey je tgk -_-

Papa meow on December 31, 2009 at 6:22 PM said...

6 eko tol x? ekeke

eh... tu rumah2 kg di melaka, cantik2.

Maknanya anak2 kamu bebas keluar ye, mmm...bagus2.

Kucin kenit si Acun dah x de lg, mlm td telah menghembuskan nafas yg terakhir dpn aku, huu...nanges.

umi_e on December 31, 2009 at 6:33 PM said...

Nampak cam ada 3 ekor je...

* si tiga warna tu cam kucing kesayangan kak e - ITNI!

** nasib baik kucing2 dibuang tu ada tenpat untuk mengadu :p

ikiqzana on December 31, 2009 at 6:52 PM said...

1 ekor kot.. hehehe.

Jijahh @ f.k on December 31, 2009 at 8:05 PM said...

rindu nye kat zorro bila nengok kucin-kucin nihh ...

Faarihin on January 1, 2010 at 12:44 AM said...

rumah melaka memang unik.. eh.. ape kes tetiba cite pasal umah melaka.. hahaha.. abaikan..
sy suka tgk pic tangga umah melaka ni.. ehehehe..

sueanne on January 1, 2010 at 10:03 AM said...

3 kut ted..gamaknye la..hehehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting