Wednesday, December 30, 2009

TeGanG : ANTara AKu DaN KaU!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:27 AM
Setelah puas bertegang leher, memberi fakta-fakta, menyenaraikan 'Mengapa Saya Perlu Cuti 2 Hari ini', akhirnya cuti di luluskan. Lantaklah kau mahu cakap apa Bos!

Photobucket

Kau pentingkan diri sangat. Semua hari kau sudah ambil cuti. Bila giliran aku mahu cuti, macam-macam alasan aku.

Aku cuma cuti 16 & 17hb. Yang lain-lain semua kau cuti, kau MC!! Bila minggu akhir kau ada, aku mahu cuti, kau tak benarkan.

Orang mahu jadi Bos, kau mahu juga jadi Bos. Jangan pentingkan diri sendiri. Selepas kau puas bercuti, orang lain mahu cuti kau beri alasan bodoh!!!

Maaflah! Kau silap orang mahu tindas!!

Nota kakitanganku : Aku memang kejam!




31 kUs-kUs:

zella on December 30, 2009 at 8:59 AM said...

selamat bercuti...
nk gi mane tu??

blueCITY on December 30, 2009 at 9:19 AM said...

ishhhhhhhh..

tedi dear,
susah sgt ke nak apply cuti weh?
kat opis i nih, bila2 masa i nak , senang2 je lulus
ekekke
apply cuti 10 hari pun bolee..

btw,
selamat bercuti2 bersama2 dak utih, dak itam, dak buta n dak oyen.
heeeeeee

take care

Uruchimaru @ kf on December 30, 2009 at 9:22 AM said...

ok slmt bercuti !

tq remember my blog si tedi !

Koyuki on December 30, 2009 at 9:32 AM said...

padan muka bos

JMR on December 30, 2009 at 9:33 AM said...

dia kan bos..hikhik

Dee on December 30, 2009 at 9:34 AM said...

selamat bercuti ek..

Mr.Clive on December 30, 2009 at 9:34 AM said...

haha
ciannyerr

ezzati on December 30, 2009 at 9:49 AM said...

slamat b'cuti..hampeh nye bosss..

Si budak Aboi on December 30, 2009 at 10:00 AM said...

cepat minta cuti ?

@reLoG on December 30, 2009 at 10:02 AM said...

Si Tedi..
dasat la bos ko ni..isk..isk..nk mkn pelempang gakY..hohoho

GhOsToNe on December 30, 2009 at 10:05 AM said...

hahaa..

tahniah cz dpt cuti!

padan muka bos ko!!!

smileitusenyum on December 30, 2009 at 10:06 AM said...

kejam itu adakalanya baik.. =)

~0~ on December 30, 2009 at 10:08 AM said...

nak ikut cuti gak...

aNiSa hANg tUaH on December 30, 2009 at 10:08 AM said...

selamat bercuti kak tedi
kim salam dak2 utih n itam
:)

Softtouch [Hanim] on December 30, 2009 at 10:13 AM said...

bestnya tedi cuti..selamat bercuti...

haah kan bos tu dah lah dia cuti byk tp bila tedi nk cuti dia xkasi plak...lesing kang...

ashie023 on December 30, 2009 at 10:26 AM said...

cuti cuti jangan x cuti...

Zuewairy on December 30, 2009 at 10:56 AM said...

biasala.. org ada kuasa.. akan menggunakan kuasa sepenuhnya.. kita yang dibawah.. jaga maruah supaya tidak ditindas sewenang-wenangnya oleh org yg gila kuasa neh;)

♥S@R@♥ on December 30, 2009 at 10:59 AM said...

helluuu tedi ;)

sara dtg nak melawat kucing2 tedi..huhu

syioknye dapt cuti..

Dak Wan on December 30, 2009 at 11:11 AM said...

Cuti gi mana? Nak Itot! Hehehe Always be hepi k?

iva saionji on December 30, 2009 at 11:38 AM said...

yippa..akhirnya tedi coti jugak....jgn lupa tau tutup hp atau silentkan no opis n bos..hehehehe...xde gangguankan..
T E N A N G....

google on December 30, 2009 at 11:38 AM said...

cuti... ini tahun ada 15 hari lagi... kene forward ke tahun depan... bila nak forward bos bising.. "kenapa kamu x habiskan cuti nih....."....

bila nak bercuti panjang.. bos plak tanya..".. kenapa nak cuti panjang..."...

banyak sungguh le karenah....

Jard The Great on December 30, 2009 at 11:57 AM said...

aku tgh cuti.. tp tak ke mana2 lak.. hohoho..

kuyie on December 30, 2009 at 11:57 AM said...

waaaaaaaaa~ "keja" adalah satu perbuatan yang mendatangkan wang,faedah,kebaikan atau keburukan namun ia amat ganas,memeritkan dan juga hebat jika huruf "m" diletakkan diakhir perkataan tersebut...

kejam..kejam..kejam...

Airland on December 30, 2009 at 1:34 PM said...

jgn bazirkan cuti yg ade.. unekan sebaik mgkin..

ikiqzana on December 30, 2009 at 2:05 PM said...

kena tegas sikit.. nnti org pijak kepala plak, tu yg asik nk marah je kan.

miSs s!v on December 30, 2009 at 3:40 PM said...

ko tak kejam weh.
aku suke!
ko pertahan kan hak ko!

she_mah on December 30, 2009 at 4:40 PM said...

berani..bagus!
selamat bercuti kak.

ninim on December 30, 2009 at 7:11 PM said...

hahaha....agak sedikit kejam...

GiGGLe GaL on December 30, 2009 at 8:26 PM said...

eheheheh.. ko pon sama tertekan ngan "kawan" aku si Paris tu..wakakakka... aku pon nak no tepon bos ko.. :P

~** PROFFY **~ on December 30, 2009 at 8:30 PM said...

aku cuba kira berapa byk perkataan cuti dlm entry di atas! muehehehehe

Jijahh @ f.k on December 30, 2009 at 9:28 PM said...

wat tak tau jerr ... cuti jee

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting