Saturday, December 12, 2009

K.E.C.E.W.A!!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:01 AM
Bila dia mengaku sudah berkahwin sepuluh bulan yang lalu aku kecewa! Di tambah lagi berita dia sedang menanti kelahiran anak pertama! Oh! Kecewa!!!

Tolong beri aku tisu! Tisu lap tangan pun tidak mengapa!!

Melebih-lebih pula kau SI Tedi...

Ekekekekkee..

Selamat Pengantin Lama Faizal AF4. Pengantin Baru tidak boleh, kau sudah lama kahwin.Ha ha ha ha..

Nota kakitanganku : Eh! Berita klik sini!!






17 kUs-kUs:

arnamee on December 12, 2009 at 12:13 AM said...

Salam akak:)

alolo. a'ah dia nikah dah..
kluar paper ruangan gosip. tapi ini bukan cubaan, ini betul2;p

akk,senyum sokmolahh..;p

arnamee on December 12, 2009 at 12:13 AM said...

Salam akak:)

alolo. a'ah dia nikah dah..
kluar paper ruangan gosip. tapi ini bukan cubaan, ini betul2;p

akk,senyum sokmolahh..;p

JMR on December 12, 2009 at 12:19 AM said...

lorr..minat faizal ker?..hikihik..nnt aku kem slm kt dia&bini dia erk..;-p

NuR on December 12, 2009 at 12:22 AM said...

hoh..
tetiba je
tapi dia senyap sokmo..

Alimaz-Kembara Terasing on December 12, 2009 at 12:27 AM said...

salam tedi...sabo jer la yer...dah rezeki dia kawin....eeemmmm saya tak minat pezal hehehe

ashie023 on December 12, 2009 at 12:50 AM said...

aku dolu ske..skrg x ske..ntah...

aien~s corner on December 12, 2009 at 12:57 AM said...

hahaha... ingt kekasih lama tedy.. hehe upenye c mamat tu..hehehe

ustazah dyLLa on December 12, 2009 at 1:10 AM said...

haha...dia pandai simpan rahsia...akak kecewa???

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 12, 2009 at 1:27 AM said...

laa tak amik tau ponn pasal fezal ni..

aaron aziz amik tau lar...hehehe..

Finaz on December 12, 2009 at 2:05 AM said...

ko minat kat si pezal tuh ker? Takper2 jgn sedih2 nti2 kang pasti ada yg lebih cun dr si pezal tuh..
p/s: camner rupa pezal AF4 tu? haha akak tgk pun x pernah soweee..

Finaz on December 12, 2009 at 2:05 AM said...

ko minat kat si pezal tuh ker? Takper2 jgn sedih2 nti2 kang pasti ada yg lebih cun dr si pezal tuh..
p/s: camner rupa pezal AF4 tu? haha akak tgk pun x pernah soweee..

.millalara. on December 12, 2009 at 2:22 AM said...

aloh3..bersabarlah ohh.. cari faizal lain. hehehe ;p

Abcdeftyyhahh^^ on December 12, 2009 at 2:26 AM said...

aduhai sedihnye..

xpe la mgkin dia bukan terbaik buat kamu:)

Dak Wan on December 12, 2009 at 3:23 AM said...

Ada kosong lagi 3 disitu.... Mau mencuba nasib? Tapi takyah laaa... Tak elok kan?

zeqzeq on December 12, 2009 at 4:59 AM said...

gosip dulu. nikah kemudian kawin..kawinkan

umi_e on December 12, 2009 at 8:04 AM said...

alhamdulillah... semoga mereka brbahagia selamanya...

eeeda on December 12, 2009 at 9:22 AM said...

he he... ada orang minat faizal AF.. terlepas la dia...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting