Sunday, December 06, 2009

MahU LeTak TaJuk Lee M|n hO BoLeh?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:56 PM
Photobucket

Ini pengganti Lee Min Ho. Lee Min Ho tolong jangan iri hati. Ha ha ha... Mama dia kata ada muka korean. Nantilah, bila dia buka mata nanti baru kita boleh tengok Korean ke tidak!

Rambut adalah sangat lebat dan pipi adalah tembam. Oh!! Inilah dia Syed Hassan Fakhry Bin Syed Faizal yang baru berusia kira-kira 17 jam. Ekekekeke...

.....................................................................

Okey! Berita seterusnya.. ekekekeke... Macam Wan Zaleha Radzi pula!! Misi untuk menguruskan badan sudah aku tetapkan. Tapi belum bermula walaupun 2-3 hari ini rasa macam sudah mula sahaja. Ha ha ha..

Setelah aku congak-congak dan aku darab-darab dari pelbagai aspek samada dari segi keupayaan, kewangan, keazaman dan keyakinan, aku memutuskan untuk memilih kombinasi pilihan A+B. Sila rujuk apakah itu.

InsyaAllah sedang dalam proses terakhir untuk membuat tinjauan!! Ha ha ha.. Macam hampagas sahaja. Itu pun mahu beritahu! Kalau tidak kurus-kurus juga buat malu sahaja! Ekekekeke.....

Okey! Okey! Okey!
Kamu doakan sahaja aku tetap pendirian, berdisiplin dan berkeazaman.
InsyaAllah....

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Tunggu dan lihat!!!




29 kUs-kUs:

~** PROFFY **~ on December 6, 2009 at 8:10 PM said...

semoga berjaya kuruskan badan tedi! :)

Mimie.Candy Cane on December 6, 2009 at 8:10 PM said...

all the best..nanti kalo dah berjaya kurangkan berat badan,jgn luper share rahsia ye

hans on December 6, 2009 at 8:15 PM said...

hahahah
lee min ho?
xleh2
xsesuai
haha
kuruskan badan?
mari join aku
haha

mier@merr on December 6, 2009 at 8:22 PM said...

wa....comelnye...
sonokla kak ayu dpt lee min ho...ekeke



~jom2..aku nak kurus gk wlopon mcm xkurus2..haha

ashie023 on December 6, 2009 at 8:22 PM said...

hahhaa..aku dah agak dah..kan muke laki dier cam korea jugak skit kan..hehhe...

ataupong..slalu sgt melawat blog aku, hampir nak sama dah muke cam lee min ho..ahahha...tolong tolong...x larat weh..seb bek aku x letak gambo hero tamil bebanyak..kekeke

[z@ck] on December 6, 2009 at 8:33 PM said...

boleh jadi macam rain bila beso nanti =)

Kak anie on December 6, 2009 at 8:34 PM said...

Semoga usaha tEDl akan berjaya...bulatnya muka dia...mcm anak jepun..!!

alvin takda rumah harga 8juta story.... on December 6, 2009 at 8:38 PM said...

salam...bayi yang schumel..nak pinajm 8 jam boley kah??
adakah kau gemok??

fiD on December 6, 2009 at 8:44 PM said...

cube la product " dietin".. iAllah berjaye, mahal pon!

PinQib on December 6, 2009 at 8:52 PM said...

Beli dari saya jusmate 5
jual ini..
ok..

ASYIQ on December 6, 2009 at 9:16 PM said...

Comelnya...tetiba pulak rasa nak berbaby.

Cik Cookie on December 6, 2009 at 9:18 PM said...

tya Cik Cumey dia makan beras apa smpi kurus keding.

Noorlaila Mohamed Nor on December 6, 2009 at 9:20 PM said...

eeee putih gebus nyaaa
comel!

eh semoga berjaya berdiet!

mamai on December 6, 2009 at 9:21 PM said...

semoga allah sentiasa memilharanya

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 6, 2009 at 9:24 PM said...

kat sini pon ada LMH gak..ingatkan kat umah ashie jer... huhuhu..


kalu jadi turunkan berat badan tu..sharelah dengan kRina sket... badan ni dah tembun dah..nek risau pulak...

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 6, 2009 at 9:35 PM said...

baru seronok bila baca....

macam bercakap dengan orang... pandang muka ..hehehe..

iqbalsyarie on December 6, 2009 at 10:24 PM said...

wah...

LORD ZARA 札拉 on December 6, 2009 at 10:31 PM said...

aigoo~~~

comel gila!!

Solehah on December 6, 2009 at 10:51 PM said...

baby itu sanagt comel..

lupie on December 6, 2009 at 11:07 PM said...

Pataya :- Bos, bos - tak ya berdiet-diet ... u cun cun habis ler!

Nakamura Kazuki on December 6, 2009 at 11:12 PM said...

Tedi ada misi kuruskan badan ye..hahaha semoga berjaya...hengat dogaannya banyak tu...hahaha

Rara on December 6, 2009 at 11:35 PM said...

lee min ho ni lg kacak n chumel sehh.. :D

tengku_fir21 on December 6, 2009 at 11:38 PM said...

hahaha
giler lah comel...

joegrimjow on December 7, 2009 at 12:10 AM said...

lose weight now
ask me how

syaf on December 7, 2009 at 12:25 AM said...

cute doe baby 2...
wah semangt nk kurus nie...
aku garenti seminggu jerk ley tahan...hahahah...lariiii...TEKSI!!!

aien~s corner on December 7, 2009 at 12:56 AM said...

time kecik je cm jepun.. t dh beso ckit,muka dia cm tamil lak.. yela, gelap berjemor je.. hehe

miSs s!v on December 7, 2009 at 2:07 AM said...

letak nama chae moo ryoong!

ustazah dyLLa on December 7, 2009 at 2:00 PM said...

harap2 dpt skuat itu laa...

Softtouch [Hanim] on December 7, 2009 at 2:50 PM said...

gud luck tedi...nnti sharelah ape produknya yer...tq

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting