Wednesday, December 23, 2009

MasA |tu EmAs....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:00 PM
Oh! Tajuk sedikit skema. Macam mahu ajar budak-budak darjah 6 ambil peperiksaan UPSR. Opsss! Okey! Aku sudah macam buka kelas untuk tutorial sahaja. He he he... Ini mengenai tarikh dan masa di blog kamu.

Ada blog yang aku lawat tarikh dan masanya tidak sama dengan jam terkini. Contohnya : Aku komen pukul 10.00 malam, di kotak komennya tulis pukul 5.00 pagi. Aduhai!! Mungkin sesetengah orang menganggap itu adalah perkara remeh. Eh!! Bagi aku ini perkara penting. Masa adalah penting.

Jika kita seorang yang perihatin kepada masa tentu kita sentiasa berwaspada dengan tiap kesilapan yang berkaitan dengan masa.

Tanpa membuang masa lagi.

Photobucket

Nampak? Klik 'Setting' kemudian 'Formatting' kamu akan jumpa ini. Kamu boleh ubah tarikh dan masa terkini. Mudah bukan? Jangan lupa klik 'Simpan.' Sila ubah mengikut lokasi kamu. Kalau rasa-rasa duduk di Uganda, janganlah letak waktu Malaysia pula.

Jelas?

Nota kakitanganku : Mahu skodeng blog yang salah masa, sudah ubah ke belum? He he he he...





25 kUs-kUs:

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 23, 2009 at 2:12 PM said...

betul lah..ada gak kRina nampak blogger lain masa tak sama tp maleh nak tegur ..kang takut orang tak suke...
jd wat tak tau jer...

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 23, 2009 at 2:12 PM said...
This comment has been removed by the author.
Cik Biol on December 23, 2009 at 2:28 PM said...

huehuehue btol tu masa tu penting hehe betulkn la sape yg tak betulkn lagi ekeke

iva saionji on December 23, 2009 at 2:33 PM said...

masa itu memang emas..gangsa...sume ade...nasib time i betoi...

~AmyLiana8886~ on December 23, 2009 at 2:40 PM said...

gud info..hehe

rosma on December 23, 2009 at 2:51 PM said...

bereh...dah setting siap gtu..he3..

dotblogspotdotkom on December 23, 2009 at 2:56 PM said...

nampaknye.... blog pakcik la tu... huhuuhuh...

~0~ on December 23, 2009 at 3:06 PM said...

menurut perintah

eeeda on December 23, 2009 at 3:10 PM said...

Aduh... mcm terkena kat den je.... ambil remeh je pasal masa nie... blog den le lewat sehari..
apa pun tq.

Si budak Aboi on December 23, 2009 at 3:25 PM said...

blog saye ok kan cikgu !

fara adila on December 23, 2009 at 3:34 PM said...

jap..nak setting balik..ahaks..

mamai on December 23, 2009 at 3:52 PM said...

tak pernah ubah setting, janji masa aku betul. yang lain tak penting kol berapa orang nak baca or komen...

tapi bagus kerana kamu pentingkan ini sebab masa itu emas

maiyah on December 23, 2009 at 3:58 PM said...

erk!.. rasanya sah tukar ke ye

Watierman on December 23, 2009 at 4:05 PM said...

Ye ka..nanti Akak check...dulu setting dah okay rasanya...nanti Akak balik confirmkan..hehehe TQ yer!

Koyuki on December 23, 2009 at 4:44 PM said...

baiklah
hehe

[s][u][e][h][a][n][n] on December 23, 2009 at 4:47 PM said...

alamak....nak kna ubah ni...kang tedi rotan hahahahhaha tq2

Ms.Independant on December 23, 2009 at 5:09 PM said...

Aku punye timing blog ade prob tak?
Dlu aku nak tuka tapi tak reti.
Pasni tahu la aku nak tuka katne.
Thanks taw!
Hehe

:)

Kak Anie on December 23, 2009 at 5:11 PM said...

Baik cikgu...paham cikgu...hehehe

Tinie a.k.a Ibu Fatin on December 23, 2009 at 5:36 PM said...

bagus! bagus!!
ini sangat membantu aku
selama ini aku tak tahu
muahahahaha
patutla kalau aku nak buat auto publish kena kira jam lain hukhuk

Zuewairy on December 23, 2009 at 5:47 PM said...

adakah itu blog the writer??;)

Ms.Lilies on December 23, 2009 at 5:56 PM said...

ko cakap br aku pi cek blog aku...
sib baik time aku btl hehehe

aNiSa hANg tUaH on December 23, 2009 at 6:00 PM said...

hehehe..
okei2
kite nak g seting nih
meh la skodeng2

en_me on December 23, 2009 at 6:48 PM said...

fuyohhh guru besorrr nihh.. ihihi

miSs s!v on December 23, 2009 at 10:42 PM said...

aku punye ok ke salah?

hisham on December 23, 2009 at 11:27 PM said...

byk i jumpe cmtu..mmg dorang sedar ke x..tu xtau la..gud info

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting