Tuesday, December 29, 2009

B.A.B.A

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:05 AM
Seorang salesman sedang mempromosikan produk perusahaannya kepada seorang pelajar kolej. Dia menanyakan pertanyaan tentang produk yang dipakai pelajar tersebut.

“Sabun mana yang anda gunakan selama ini?” Pelajar tersebut dengan selamba menjawab, “Sabun Baba.”

“Kalau deodorant, deodorant mana yang anda gunakan?” ” Deodorant Baba,” jawab pelajar itu.

“Minyak wangi?” “Minyak Wangi Baba.”

“Shampoo?” “Shampoo Baba.”

Akhirnya dengan kecewa si salesman bertanya lagi, “Ok, apakah jenama Baba ini jenama tempatan atau luar negara kerana saya belum pernah dengar? Siapa tahu Anda selama ini memakai produk yang tidak sihat.”

Pelajar itu menjawab, “Bukan jenama tempatan atau luar negara. Baba itu rakan sebilik saya."

Nota kakitanganku : Kes dapat pakai percuma. Kamu pernah lakukan pada rakan sebilik kamu? He he he




17 kUs-kUs:

JMR on December 29, 2009 at 1:23 AM said...

share deodrant??..aiyooo

Kak anie on December 29, 2009 at 1:47 AM said...

Hahaha...semua share...inilah yang dinamakan ekonomi...

Mr.Clive on December 29, 2009 at 1:48 AM said...

Piramid!

fara adila on December 29, 2009 at 1:49 AM said...

share shampoo n sabun ada gak tapi kalu deodorant..ermmm

eeeda on December 29, 2009 at 2:40 AM said...

Tu sebenarnya jawapan org yg malas nak melayan soalan yg ditanya....

Bagi semua jawapan yg sama...walaupun soalan berbesa...

hisham on December 29, 2009 at 2:50 AM said...

hehe..lawak pagi ni...leh la u amalkan..pakai sabun kwn..sabun tedi aka siensem lg ape ek..?

maiyah on December 29, 2009 at 3:30 AM said...

hehe.. deodorant pun satu baun :D

rAtu saLju™ on December 29, 2009 at 6:37 AM said...

erk..alahai..semua nak share,tapi bukan pasangan sehidup semati..aiyooo..x rase ape ke?

::alwaniamalini:: on December 29, 2009 at 7:47 AM said...

ekekeke..tima kaseh buat saye gelak pg2 :D

GiGGLe GaL on December 29, 2009 at 10:05 AM said...

ciskek betul... sme nak share... ekekeke

Softtouch [Hanim] on December 29, 2009 at 10:10 AM said...

pernah jugak pinjam dulu tp idaklah deodarant...

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 29, 2009 at 10:29 AM said...

hehehe...

kayalah budak tu nanti...

cikmemy on December 29, 2009 at 11:24 AM said...

hahaha.aku bace entry ni kat kelas.kawan2 aku gelak same..hahahha
lawak la ko

[s][u][e][h][a][n][n] on December 29, 2009 at 11:31 AM said...

yerkkkk geli jer share deodorant hohoho

white rose on December 29, 2009 at 5:13 PM said...

oh, jrg...tpi kwn sblik ku yg meminjam dr ku...

Dak Wan on December 29, 2009 at 9:12 PM said...

Hahaha! Giler ah, semua rembat baba nya.... mati2 teman ingat bapak dia nyer. Hehehe.

林宥嘉yoga on February 9, 2010 at 11:57 AM said...

That's actually really cool!!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting