Saturday, December 12, 2009

T|ba-T|ba TaJuk LuPa TuL|s Daaaa....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:30 AM
Photobucket

Ini ayam yang mati semalam. Bersemangat aku ambil gambar bila balik tengah hari semalam. Sampaikan ada budak yang berhenti tanya, 'Kak, kenapa? Kereta rosak ke? '

Ha ha ha ha..

Mengawal malu dengan berkata 'Tak, jawab telefon!' Ekekekeke...

Okey! Hari ini banyak gila jemputan kenduri kahwin. Jadi, orang sudah jemput mesti kena pergikan? Jadi keterbatasan masa untuk bejalan-jalan ke blog kamu.

Harapnya aku tidak tergoda dengan nasi minyak atau nasi jagung atau nasi hujan panas yang berwarna-warna yang akan di hidangkan. Ha ha ha ...

InsyaAllah. Kuat iman aku. Harap-harap....

Nota kakitanganku : CooooBaaN!






13 kUs-kUs:

Zuewairy on December 12, 2009 at 8:45 AM said...

hehehee..mkn kenduri org jer ke?? cik tedi bl lg? jgn lupa jmput ek~

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 12, 2009 at 9:13 AM said...

datang makan dessert jerlah Ted ...

tp kalau dah tak tahan... amikler sesuap dua.... hehe..

fiD on December 12, 2009 at 9:15 AM said...

kantoi, itu ayam ko yg langgar kan? hee

makan jewla banyak2, buka slalu pon, nasi bariani lagi sodap!!! =P

[z@ck] on December 12, 2009 at 9:30 AM said...

ahahaha..
ko berbakat jadi wartawan weyh

ONE ZABA on December 12, 2009 at 9:35 AM said...

isi salam kaut jangan lupa bawak pulak pegi kenduri tu!!!!

[s][u][e][h][a][n][n] on December 12, 2009 at 9:35 AM said...

ted makan nasi orang kawin tu ingat aku tau.... huhuhuhuhuu

rAtu saLju™ on December 12, 2009 at 9:39 AM said...

takut ayam tu wat lauk untuk ko tedi..gulp./..

relevan on December 12, 2009 at 9:40 AM said...

Cik Tedi nak kawen?..jemput kita tau..

umi_e on December 12, 2009 at 10:09 AM said...

kesiannya ayam tu eekkkk

* best tu makan nasi kenduri kahwin :p

FatinZol on December 12, 2009 at 4:20 PM said...

sedapnye nasi minyak ! hehehe

Faarihin on December 12, 2009 at 5:55 PM said...

salam cik tedi..

betul ke kuat iman tu?
cam tak kuat aje nak menahan nafsu makan itu.. huhuhu.. =P

rezeki jgn sekali2 ditolak.. huhuhu.. (^__^)

ustazah dyLLa on December 13, 2009 at 8:51 AM said...

haha...kak...kuatkan je IMAN tuh...

Dak Wan on December 14, 2009 at 12:19 AM said...

Trajerdi semalam. Hehehe.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting