Friday, December 25, 2009

PenDaTanG TerBaRu... PasRah...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:46 PM
Photobucket

Ini aku panggil dia Si Tiga Warna. Sebab dia ada tiga warna. Dia kucing betina. Tetapi perangai dia, MasyaAllah!!

Photobucket

Budak-budak jantan akulah ajar masuk lalu tingkap!!

Photobucket

Baik punya 'landing' dia dengan Si Buta. Kalau emak tahu, 'masak' lah aku!! Ha ha ha.. 2-2 ekor ini memang tidak makan saman. Panjat tingkap, masuk.

Photobucket

Ada satu lagi yang terbaru. Sebelah kiri tu Si Tiga Warna dan sebelah kanan Si Comot. Warna dia tidak tentu arah. Ekekekekke.. Malu-malu lagi. Hari ini baru datang dekat sebab lapar.

Seekor lagi Si Putih Melepak. Tapi yang itu sudah lama datang. AKu sudah bisik di telinga dia suruh pergi rumah Pakcik Arnab. Sekarang dia di sebelah rumah aku. Tapi hari-hari datang makan sini. Mungkin sebab tengok ada ramai awek baru.

He he he..

Sekian. Harap tiada yang terbaru lagi. Ekekekekke

Nota kakitanganku : Mala tadi tidak sempat mahu skodeng!




24 kUs-kUs:

..::..ein..::.. on December 25, 2009 at 12:55 PM said...

slalu nye camtu la tedi...bila org tau kt ade bela kucing, laju je diorg hntr depan rumah....cian tedi eh..ein pun rasa nak kurang kan kucing2 ein la...adeeiii

told la hejauw on December 25, 2009 at 1:00 PM said...

woo..bnyk kucing seyh..siam2 xder??heheh

Snowwhite Zone on December 25, 2009 at 1:05 PM said...

ted: terhibur btl la ted ngn anak2 ye.. mrk kan comel lagi lincah, sama le kalu anisblik umah mak, mjerit kat 'anak2' aje.. perangai mrk memeningkan kepala aje tp terhibur

Snowwhite Zone on December 25, 2009 at 1:05 PM said...

ted: terhibur btl la ted ngn anak2 ye.. mrk kan comel lagi lincah, sama le kalu anisblik umah mak, mjerit kat 'anak2' aje.. perangai mrk memeningkan kepala aje tp terhibur

Wanie-san on December 25, 2009 at 1:20 PM said...

Alalala..tomei2 die sumenye..t'ingat kat Mylo nMaxis..kucing pemalas tp manja yg jiran wani punya...seday...dh b'pisah ngan diorg!!waaaaaaa

♣ haNie ♣ on December 25, 2009 at 1:47 PM said...

layan kucing nih blh jd terapi jgk.
mcm2 perangai ada..haha~

mamma mia! on December 25, 2009 at 1:49 PM said...

apekah gambar yang di blur kan itu?? hihihi

blueCITY on December 25, 2009 at 1:56 PM said...

tedi cute,
ko leh je bukak rumah kucing ni
bukak nursery kucing ke apa ke?
mesti best
tapi kena ada sponsor la kan
heeeeeeeeee
cute2 jerk cam tuan dia cute gak
ekekek

Ms.Lilies on December 25, 2009 at 2:03 PM said...

kucing ni mmg tau kalo tuan umah tu baik ngan kucing...
huhuhu...macam umah mak aku....bayak je kucing datang makan pastu hilang...tiba time makan dia ada balik ekekeke...
mak aku kata xpe...rezeki tu

MaizaC'Joe on December 25, 2009 at 2:05 PM said...

hee... kat rumah maiza.. bkn berkurang, bertambah lg adalah.... rezki tue..hee....

GiGGLe GaL on December 25, 2009 at 2:15 PM said...

ted, ko cepat2 pegi belanja mak ko ted.. amek ati cepat2...nnt takut mak ko sound direk lg.. abes.. ekeke..

errmm... ko pesan kat dak utih.. jgn rambang mata.. awek baru tu..blum jalani ujian hiv.. ekeke.. risau klu bawak penyakit berjangkit.. nak2 klu berkutu.. check sme tu ted.. bahaya..okeh!

QieFLy si Dolce on December 25, 2009 at 2:21 PM said...

hurm takpe kak...usahakan keje spy dorang hehehe.....psssttt kim calam kat 3warna tu hahaha....

aNiSa hANg tUaH on December 25, 2009 at 2:28 PM said...

comelnye name die

si tiga warna

hehe

♥ Xett Hereen ♥ on December 25, 2009 at 2:39 PM said...

✿ ted, nak lagi kucenk x?
cni banyak kucenk,
datang 3, hilang 2,
datang 2, hilang 1.

mahu?
kontek me.

bahaha!

✿ ted, nape xletak nama dia style omputeh?

✿ triton ✿

agagaa!~

maiyah on December 25, 2009 at 2:58 PM said...

mmg pandai buh nama ;)

[asam]pedas on December 25, 2009 at 3:08 PM said...

tedi, kalau ko jual kucing2 kesayangan ko tu, bape RM rasenyer?? aku bley beli tak?
wakakaka

anN on December 25, 2009 at 3:14 PM said...

haha.. kucing liar cm 2 kot..

xmkn smn.. agak nye la..

niesz on December 25, 2009 at 4:04 PM said...

meriah la uma cik tedi ngn kucing2 yg comey kan..emm...if dorg nakal..bobok jer..ehe..

hisham on December 25, 2009 at 4:14 PM said...

belaan u ni kalo nk kencing p blik air ke or u ade bli pasir ..??sila jwb yer..kami dari persatuan pembela kucing semalaysia..

~** PROFFY **~ on December 25, 2009 at 4:20 PM said...

eheks..ada kucin baruuu
:)

Noorlaila Mohamed Nor on December 25, 2009 at 4:45 PM said...

wahhh semakin meriah laa!

sharamli on December 25, 2009 at 6:42 PM said...

kamo0 memang baik..sebab tu mereka2 suka...

::alwaniamalini:: on December 25, 2009 at 6:54 PM said...

aaaaa...comel!

mamai on December 25, 2009 at 7:34 PM said...

pendatang tanpa izin ka tu

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting