Wednesday, December 09, 2009

sEJaMBak Mawar D| BuLan D|semBer...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 AM
Photobucket

Bahagia! Aku sudah ada 'Peminat Rahsia'. Buktinya ini.

Aduhai. Mawar selalu di kaitkan dengan Bulan Februari. Mengapa? Kamu jawab sendiri. He he he.. Tapi, aku dapat lebih awal di Bulan Disember. Awal? Berangan!! Jangankan Februari, April, Mac, Mei dan seterusnya pun belum tentu lagi. Ha ha ha...

Kasihannnn...

Kamu selalu dapat Mawar Merah? Selalunya pasti orang istimewa yang beri.

Aku menitipkan komen di ruangan seorang kawan. 'Aku tidak pernah dapat bunga!'. Nah! Kawan aku seorang yang prihatin. Menceriakan hati seorang rakan yang kegersangan sekuntum bunga. Di berinya aku sejambak Mawar Merah.

Terima kasih Misz Roxzy!! Semoga kamu bahagia selalu....

------------------------------------------------------------------------------------------

Photobucket

Miera,

Tolong jangan berharap yang hadiahnya adalah sebesar kotaknya. Siap! Tunggu untuk pos sahaja. Ekekekekeke.. Eh! Balut dahulu!! Nanti posmen tengok cantik sangat pembalut Garfield, dia curi! Astagfirullah... Tidak baik buruk sangka!!

Nota kakitanganku : Tinggal 1 hadiah lagi bagi pemenang Kuiz 024040 belum di cari!!




28 kUs-kUs:

cHeRyNa PiReS on December 9, 2009 at 11:22 AM said...

hishhh...aku nak hadiah gak! walaupon bukan ros merah, orkid purple pon jadilah:P

miera,

kak sha jeles denganmu!

tedi,
babe...aku ke melaka tapi aku lupa mintak no. phone ko sebelum pergi. argghh..rugi!!!

MisZrOxZy on December 9, 2009 at 11:24 AM said...

terharunyer hadiah yg tak seberapa dihargai!huk!huk!
syg ted!!

neezareef on December 9, 2009 at 11:26 AM said...

x baik ko ckp posmen nk songlap sampul garfield tu..wakakakaka...

fiD on December 9, 2009 at 11:30 AM said...

abih aku??? alllllllaaaaaaaaaaaaaaa. nak jugak tedi..

FatinZol on December 9, 2009 at 11:41 AM said...

aaaa...best nye,dpt bunga ! heheee...

xpe la,pasni tanam bunga senirik...

Watierman on December 9, 2009 at 11:41 AM said...

Jeles betoi tengok orang nak dapat hadiah!!!! Nak jugak!!!

Dee on December 9, 2009 at 11:46 AM said...

nk hadiah gak..tuk komentator baru x dpt ye..kahkahkah..gurau je..

~LP Lum~ on December 9, 2009 at 11:49 AM said...

wah... beznya dia dpt bunga rose merah... tpkan kalo rose putih sure compom aku jeles.. seb baik ar rose 2 kaler merah... ;)

selama aku idup, aku xpenah dpt bnga dr sesape pun.. wlaupun dr my ex sbbnya aku xbape gemar kalo dpt bunga nie.. org len kta romantic tp aku kta rugi sbbnye kalo dah layu dah xblh nak wat pe lg wlaupun d keringkan... ;)

so aku lbh ska bnda2 yg pratikal so tiap kali aku gna bnda 2, aku pasti akn ingat sape yg beri kat aku... :)

ps: rose merah n febuari xdpt nak psahkn...

~0~ on December 9, 2009 at 11:49 AM said...

nak jugak....

~mama aiman~ on December 9, 2009 at 12:08 PM said...

saya suka ros kaler biru.. cantik bangat!!

~mama aiman~ on December 9, 2009 at 12:08 PM said...

saya suka ros kaler biru.. cantik bangat!!

deena awanis on December 9, 2009 at 12:10 PM said...

x penah jugak dapat bunga..
except for during my graduation..

but i prefer choch rather than flowers..chocs ley mkn, kalo mkn bunge jadi kambing ler plak..hihihihi

blueCITY on December 9, 2009 at 12:15 PM said...

wah, tedi cute dapat bunga. jgn jadi cam kera dpt bunga dah la, ekkekek

tedi dear,
mananya alamat u weh
bagi la,
nak kirim benda ni
lallala

eeeda on December 9, 2009 at 12:30 PM said...

Bertuahya kalau dapat bunga mawar hidupkan....

::alwaniamalini:: on December 9, 2009 at 12:32 PM said...

xpenah dapat hadiah bunge :(
tedi bear besor pon lom penah dapat..selalu dapat tedi bear kecik gantung kat kete je :(
tak penah dapat bantal leb2 yang gebu enak bile dipeluk..sedih :(

[s][u][e][h][a][n][n] on December 9, 2009 at 12:40 PM said...

bunga???? mana penah dapat..penah2 kawan 1 opis bagi kaler pepel...

ros merah aku mintak sendiri kat Dia..nak harapkan dia bagi...hampeh!!!

QieFLy si Dolce on December 9, 2009 at 12:54 PM said...

heheh...bestnyer dapat gift dari secret admire... :P

zaiMi on December 9, 2009 at 1:02 PM said...

woh.. nk adiah bunge gk.. hahah

aNiSa hANg tUaH on December 9, 2009 at 1:36 PM said...

wa.
beshnye tedi dapat munge2
aku tak penah dpt munge2 pon
huhu

Kabasaran Soultan on December 9, 2009 at 1:58 PM said...

Hm....
Mawar yang indah ...
selamat ntuk awardsnya.

mier@merr on December 9, 2009 at 2:28 PM said...

hoyeayyyyyyyy!!!!!!!1

kak sha... jgn jeles dgnku...ekeke....

lynn on December 9, 2009 at 3:49 PM said...

=p..nak jugak tedi

sueanne on December 9, 2009 at 7:50 PM said...

pernah dpt bunga dari someone..tp tak perasan lak bunga ape ted..heheh

die bagi dlm kete..bila terima, ttba je enjin kete berasap..sbb ada kebocoran kat aircond kete die..hahaha..mcm citer herbie la plak..heheh..

Alimaz-Kembara Terasing on December 10, 2009 at 1:11 AM said...

nak jugak adiah...uhuk...

miSs s!v on December 10, 2009 at 5:35 AM said...

ko mmg rajin bagi hadiah kan.
=)

ladymiaka86 on December 10, 2009 at 9:05 AM said...

waaa.. bestnya dpt mawar merah.. x penah dpt plak..

ustazah dyLLa on December 10, 2009 at 10:08 AM said...

cheh...punya laa besar kotaknya...ahai...

Faarihin on December 10, 2009 at 4:05 PM said...

nak satu kuntuk boleh? hehehe..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting