Friday, December 25, 2009

SaaT-SaaT Akh|r PunyA Has|L KerJa...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 PM
Oh vrdesign! Aku turut serta juga 'contest' kamu. Serba salah di buatnya kerana bila di lihat semula, aku orang pertama yang komen dan beria-ia mahu turut serta. Tapi nampaknya, macam aku orang terakhir yang 'juin!!' Ha ha ha ha...

Okey! Ini Pertandingan 'Aku dan dot dot dot' dari Cik Vrdesign.

Photobucket

Gambar berlatar belakangkan suasana pagi selepas Subuh saat bulan masih mengambang. Gambar ini di rakamkan seorang rakan yang juga seorang guru menggunakan kamera DSLR Canon yang baru di beli. Sedang aku menggodam-godam kameranya, aku tertarik melihat gambar ini. Lantas meminta izin untuk di simpan sebagai kenangan.

Vrdesign, 'banner' akan aku tepekkan di 'side bar' okey?

Nota kakitanganku : Kena mandi bunga untuk menang!! Ekekekeke..




16 kUs-kUs:

~~siti sofiyah~~ on December 25, 2009 at 10:07 PM said...

alaaaaaa....
suka main nyorok2 cik Tedi nie...
ekekek..
kabur2 enggak jelas sih itu pic..


permintaan nie..
huhuh..
mahu gambar cik Tedi sebesar alam..
boleyy kew???
eheheheh...

tengku_fir21 on December 25, 2009 at 11:07 PM said...

hahaha...
cantik bulan itu yerr
haahhaa...

niesz on December 25, 2009 at 11:17 PM said...

hihi..comey2..gud luck cik tedi..niesz ade gak masuk contest..hihi..mane tau ade rezki kan..

vrdesign on December 26, 2009 at 12:13 AM said...

hai...
thanx join...akhirnya....
hikss...
dh amek pix kamooo....
gudluck....

hisham on December 26, 2009 at 12:20 AM said...

dpr hadiah ape contest ni..xmo jwb konon nk msk contest ni suke2 je..haha

maiyah on December 26, 2009 at 12:33 AM said...

cntik le gmbar tu

zeqzeq on December 26, 2009 at 12:45 AM said...

subuh masa orang tidur ke masa orang mandi??

Papa meow on December 26, 2009 at 12:46 AM said...

apa benda tu, aku kurang paham hehe

mamai on December 26, 2009 at 12:55 AM said...

lawa gambar bulan itu aku suka tenang

meo188 on December 26, 2009 at 1:49 AM said...

nampak tembeb... huhuhu :p

Kaito on December 26, 2009 at 5:15 AM said...

lawa bulan tu...tak lama lagi abes ramai jadi warewolf la ni..ahaks

::alwaniamalini:: on December 26, 2009 at 9:47 AM said...

puh2..moga2 tedi menang. dah menang hadiah kita kongsi dua ye ngeee~ :D

aNiSa hANg tUaH on December 26, 2009 at 11:36 AM said...

yeh2
mudah-mudahan menang yer

PinQib on December 27, 2009 at 4:25 PM said...

Good luck,
muga menang.
cantiiiikk

nn on December 29, 2009 at 7:43 PM said...

goodluck!

林宥嘉yoga on February 9, 2010 at 11:56 AM said...

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting