Tuesday, December 15, 2009

YanG T|Dak BoLeH D| DenGar...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:46 AM
Pernah terasa telinga seperti ingin bernanah? Pernah rasa mahu menangis terguling-guling? Pernah rasa mahu campak sahaja radio atau MP3 biar pecah berderai?

Jika ya. Kamu perlu jawab soalan ini dengan senang hati. Cuma nyata lagu apakah yang paling T.I.D.A.K boleh kamu dengar. Lagu kenangan yang bakal mengguris dan menghiris hati. Yang bakal mengimbau kenangan lama.

Bagi aku, aku paling tidak suka dengar lagu Jujur dari Radja dan Mungkir Bahagia dari Hazami.! Serius! Rasa menyampah sahaja! Ekekkekeke....

Nota kakitanganku : Setiap lagu ada kisah!








32 kUs-kUs:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on December 15, 2009 at 8:44 AM said...

2 lagu itu pernah menjadi kegemaran ku 1 masa dahulu....

tp skang...? hati sudah tawar mau dengar lagu itu....kekkekekke

Zuewairy on December 15, 2009 at 8:58 AM said...

lagu apa??

jeng3x

once-dealove..


seyesly..sedey gler~

google on December 15, 2009 at 9:00 AM said...

kalau nak tau... yang menyampah didengar tu le yang selalu dok keluar radio la... keluar tv la... yang selalu di dengar plak tu.....

nyampah tapi suka dengar.. huhuhuuh

fara adila on December 15, 2009 at 9:01 AM said...

dulu suka dengar kenangan terindah..skunk..rindu r plak nak dgr balik..huhuhuhu

Watierman on December 15, 2009 at 9:08 AM said...

Entah...otak tak leh fikir lak lagu apa yang tak suka....tapi kalau iklan adalah.....kat sinar FM...iklan kopi "Tu dia"..yer lah kot...nama dia macam tu...sebab menyampah dengar...sikit dah terus tutup radio...so irritating....~~~~!!!

ONE ZABA on December 15, 2009 at 9:08 AM said...

setiap negara ada lagu jugak...

ashie023 on December 15, 2009 at 9:16 AM said...

x ske dengo lagu mawi..eh?

ok..kalu yg lagu2 kenang-kenangan nih...manyaklah sgt...tp skrg buleh je dengo..cam selamba xde paperlah..

Nakamura Kazuki on December 15, 2009 at 9:19 AM said...

warghhhhhh lagu tak bleh dengar...

lagu 1st Konayuki...lagu ni sangat mendalam pada ambe

lagu graduation from vitamin C..perghhh lagu bisa nangis ni

lagu Haru Man kuem...perghhhhh lagu korea yang bisa meruntun perasaan

lagu Sesungguhnya..Raihan menitis air mata...tambah2 bila dengar after solat subuh..selalu ambe dengar kat IKIM juga

Teacher of Muhamad by Sami Yusof...lagu yang mengimbas akan cara didikan rasullah...

[s][u][e][h][a][n][n] on December 15, 2009 at 9:26 AM said...

huh aku cuma jelek mendengar 2 lagu tu...mungkin sakit hati..biar aku saja yang tau knp. :(

GiGGLe GaL on December 15, 2009 at 9:29 AM said...

aku nak muntah dengar lagu ina naim.. duhai hati tu... macam siamang..wakakakkaa

~0~ on December 15, 2009 at 9:30 AM said...

Lagu yang sejak kecik aku dengar NegaraKu...

Dee on December 15, 2009 at 9:40 AM said...

lagu skrg x mcm lagu dulu2..lama2 dgr dh muak..lagu dulu2 ko dgr skrg..masih tangkap feeling siot.

x ingat aku lagu mana yg aku x suka..sbb bila x suka aku x dgr..hahaha..

paatz on December 15, 2009 at 9:48 AM said...

oh lagu yang tak boleh dengar eh
mmmm...

lagu yang tak sampai maksudnya..sebab dah banyak sangat TARIIIKKKK...dan NYARINGG nya..kadang2 terlebih laju diiringi dengan remix yang ntah apa2...papa jahat wooo


p/s-suka lagu cita-citaku (NadaMurni)

Finaz on December 15, 2009 at 9:51 AM said...

tak leh dengar lagu dangdut. Sakit jiwa dengar.. ntah apasal ntah allergic sangat dgn dangdut nih..

LORD ZARA 札拉 on December 15, 2009 at 9:52 AM said...

hehehe~

ku suka lagu tu~

ada lagu yg mengusik jiwa~

relevan on December 15, 2009 at 10:05 AM said...
This comment has been removed by the author.
relevan on December 15, 2009 at 10:05 AM said...
This comment has been removed by the author.
nursarah87 on December 15, 2009 at 10:26 AM said...

asalkan suara yg nyanyi tu ok maka tiadalah unsur menyampah,

suara tak ok refer to liyana jasmay, mahu muntah, she's not talented in singing..mensampahkan, seyes

Alimaz-Kembara Terasing on December 15, 2009 at 10:30 AM said...

salam...saya tak leh dengaq lagu pelamin anganku musnah....mau menjerit saja....

@rE-LonG on December 15, 2009 at 11:08 AM said...

Lagu dari Ibnor Redza yg "siapa antara kT?? (Lupa..)

ada satu lg lagu dari faizal tahir..hhmm..dua2 lagu tu ditujukan untuk kT...sabau je la..hoho..

ada lg..lupa...haha!!

Faarihin on December 15, 2009 at 11:08 AM said...

salam cik tedi..

tak boleh dgr lagu tanpa.. sedih.. (TT__TT)

mamai on December 15, 2009 at 11:14 AM said...

dengar lagu jgn ada benci by cassey best juga

oranglidi on December 15, 2009 at 11:19 AM said...

jangan la smpai menyampah lagu2 tu. hehe.

she_mah on December 15, 2009 at 11:23 AM said...

Mungkir bahagia,xkan melupakanmu n dealova. Walaupun nyampah(lebih kpd skt ati) tp dengar jugak.huhu..

relevan on December 15, 2009 at 11:39 AM said...

Sori tedi terlebih komen kawan..terpaksa kawan delete..

[z@ck] on December 15, 2009 at 12:03 PM said...

ak tak boleh dengar lagu ST 12..
sedih wooo...rasa macam nk bunuh diri..
hehehe

sharamli on December 15, 2009 at 12:16 PM said...

heee..pelamin anganku musnah-azie

kak anie on December 15, 2009 at 12:23 PM said...

Akak...semua lagu boleh dengar...cuma tak boleh dgr lagu kl**g je...hahahha

Wanita Itu on December 15, 2009 at 12:50 PM said...

semua lagu oke..

ada la 2 3..

tapi..

terpaksa dengar juger huhu...

Tinie a.k.a Ibu Fatin on December 15, 2009 at 2:23 PM said...

jujur dr kumpulan radja itu, lagu kenangan.:)

Softtouch [Hanim] on December 15, 2009 at 2:55 PM said...

sy suka n3 nie..barulah ade rakan yg boleh sy kongsi..nk tau lagu ape yer?lagu farah AF2..tangisan dalam kerinduan..kalu dengar jer mesti sy tangkap nangis tp bukan menyampah...

psst tedi..org tu pun dah kwin br je kawin ahad ari tu n sy tak pegi..sy xkuat la mcm dia yg dtg masa sy kawin..hu hu hu

d_pocoyo on December 15, 2009 at 7:42 PM said...

mungkir bahagia pling suke...hahaha...ade 1 lgu...

alahai mak...kawinkan aku...

huwaaaaaaaaaaa...........

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting