Sunday, December 13, 2009

HoyE-HoyE!!! 17 Har| Lag| Baru JuMpa...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:53 PM
Menghadirkan diri di Majlis Persandingan seorang kawan. Amat tertarik melihat pakaian persandingannya. Ringkas. Sekali imbas macam pakaian Jawa sahaja. Baju kebaya labuh dengan kain batik lepas macam ekor merak sebelum kembang. Ringkas tapi cantik!!

Seperti biasa gagal mengambil gambar kerana balik sebelum berarak. Cuma sempat menjengah, bersalaman dan berpelukan. Selamat Pengantin Baru Erna dan suami.

Balik sahaja seperti biasa tergolek. Rancangnya mahu ke MITC, tetapi sampai ke sudah tidak pergi juga. Jadinya hanya duduk di rumah melayan anak-anak buah sebelum mereka balik petangnya.

Esok sudah mula bekerja. Seperti biasa Bos tidak ada. Esok pun. Cadangnya aku mahu ambil cuti 16 & 17/12 ini. Alamatnya memang tidak jumpa dialah. Isnin depan dia pula bercuti sehingga Khamis. Sialap-silap haribulan 30hb baru aku jumpa dia. Alhamdulillah.

Aduhai!! Keji sungguh aku!!

Nota kakitanganku : Hoye-hoye!!





16 kUs-kUs:

Faarihin on December 13, 2009 at 10:40 PM said...

Salam cik tedi...

awat tak singgah.. tapi hari memang ramai dan bertambah ramai kat mitc tu.. huhuhu.. (^__^)

Ms.Lilies on December 13, 2009 at 10:45 PM said...

perghhhh bos tarak harus syok :)

ashie023 on December 13, 2009 at 10:48 PM said...

kenapa nota ko tu hoye hoye???ko ske ye x jupe bos ko??ooo..aku cakap kat bos ko...ahaha

NuR on December 13, 2009 at 10:48 PM said...

kat mitc ada ape?
teringin nak gi sana..
kalo jalan kaki dari sini
agak2 sampai bila ye cik tedi?

mamai on December 13, 2009 at 11:12 PM said...

best apa kerja tak ada boss boleh bawa dak utih pie opis

fara adila on December 13, 2009 at 11:13 PM said...

suka tol klu x da bos..boley skip2 keje..=)

Jard The Great on December 13, 2009 at 11:24 PM said...

ehehehe.. kalo ade org bawah aku bersorak sbb aku bercuti.. siap diorg!

LORD ZARA 札拉 on December 13, 2009 at 11:35 PM said...

err~
nak jumpa!nak jumpa!

sharamli on December 13, 2009 at 11:51 PM said...

mana ad keji..x la..

JMR on December 14, 2009 at 12:48 AM said...

susah nak jmp pekerja yang suka giler jmp bos, tak pon yg rindu giler kalo sehari tak jmp bos..huhuhu

Dak Wan on December 14, 2009 at 12:50 AM said...

Best woo kerja takder boss nie ;) ekekekek

maiyah on December 14, 2009 at 1:20 AM said...

amboii.. sronok takde bos ye :D

Zuewairy on December 14, 2009 at 1:25 AM said...

cik tedi.. apa kata masuk jela keje tahun depan..hehehehe tahun 2010~

nadirah_nor on December 14, 2009 at 3:36 AM said...

bos x da
so dpt berfoya-foya
besh~

Wanita Itu on December 14, 2009 at 7:43 AM said...

ihiks ihiks..

te pun suke kalu tak jumpe boss ihiks ihiks...

tetttttt...

ije on December 14, 2009 at 8:33 AM said...

alhamdulillah? haha. jpe boss di tahun baru la npknya.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting