Friday, December 25, 2009

Aku PuN MahU JuGa!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:40 PM
Photobucket


He he he... Aku ambil idea ini dari Solehah. Terima kasih Solehah. Kamu beri aku idea untuk buat seperti mana yang kamu buat. Aduhai. Mula-mula fikir memang leceh. Tapi bila di fikir-fikirkan kebaikannya, aku gagahi juga menggodam untuk mewujudkan satu blog khas untuk senaraikan blog kawan-kawan.

Aku belum siap untuk ubaisuai dan masih dalam pembaikan. Jadi, mungkin banyak lagi senarai blog yang perlu aku masukkan.

Kamu boleh periksa sendiri dan tinggalkan alamat blog di ruangan komen jika blog kamu belum tersenarai.

Siapa boleh bantu aku untuk mewujudkan ruangan 'Followers' juga sila tinggalkan komen. AKu tidak nampak pula butang 'Followers' di situ. Ekekekeke...

Okey kawan-kawan,

Selamat Datang Ke Perkampungan Teman!!

Nota kakitanganku : Aku satukan kamu dalam daerah yang sama!! :)





13 kUs-kUs:

[S]itie [B]Um [B]Um on December 25, 2009 at 8:22 PM said...

bertambah2 ar blog die

sharamli on December 25, 2009 at 8:30 PM said...

mcm nak kena buat jugak ni..hu3

eeeda on December 25, 2009 at 8:50 PM said...

Bila lah aku nak jadi pengomen pertama kat blog nie....

LiNda on December 25, 2009 at 9:08 PM said...

ooo... camtuh erk..

Perkampungan Teman .

zaradgreat on December 25, 2009 at 9:20 PM said...

wah3!
satu daerah satu produk?
hhehehheehe

Farhah Zaidah on December 25, 2009 at 9:30 PM said...

emm..bernas nih idea mcm tuh.

::alwaniamalini:: on December 25, 2009 at 9:36 PM said...

yayy, masyehh..blog saye ade di perkampungan itu :D

saya pon wat gini..nnt ringanla sket blog..pastu nak blogwalking pun terang je mata :D

cikmemy on December 25, 2009 at 9:57 PM said...

cik tedi.harap sudi masukkan blog sy..hihi
http://cikmemy.blogspot.com/

Koyuki on December 25, 2009 at 10:01 PM said...

bagus bagus

niesz on December 25, 2009 at 10:19 PM said...

cik tedi jgn lupe masukkn niesz sekali tau..hihi..

Papa meow on December 26, 2009 at 12:43 AM said...

timo kasih blog aku pun ada situ hehe

Jard The Great on December 26, 2009 at 11:59 AM said...

tingin gak nk buat.. ehehehe.. nnt ar.. tunggu aku rajin sket

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 26, 2009 at 10:33 PM said...

bagus sekali..

kRina dah ada tiga rasanya tapi sumer disorokkan..hehehe..

nape n3 kRina kuar yg 2 hari lepas pnya ek ? pelik pulak..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting