Tuesday, December 22, 2009

D|a KaTa seMua, SeMuaLah!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:05 PM
Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju ke kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan itu, mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas.

Mahu di jadikan cerita, ada seorang mamat di tepi jalan menahan bas tersebut. Mahu minta tumpang. Jadi bas itu pun berhenti. Tiba-tiba lebih kurang 6 orang perompak keluar mahu merompak bas tersebut

Salah seorang perompak berkata. " Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang kamu semua ada. Cepat!!"

Seorang pekerja kilang itu membalas" Tapi....kami tidak bawa barang kemas kalau pergi kerja. Duit pun sedikit sahaja."Perompak berfikir seketika.

"Ha..beginila. Di sebab kamu semua tiada barang kemas dan duit, kami akan memperkosa kamu SEMUA!!! Ha ha ha!!!"

Pekerja kilang yang muda berkata.." Alaaaa...takkan la makcik yang duduk di belakang itu pun kamu mahu perkosa juga? Tidak kasihan ke orang tua??"

Tiba-tiba makcik di belakang itu berdiri dan bersuara. "Woi!! Kamu semua tidak faham ke? Kalau dia cakap semua, semualah!!!!"

Nota kakitanganku : Haippp!! Apa sengeh-sengeh??





42 kUs-kUs:

syaf on December 22, 2009 at 7:10 PM said...

hahhaha bududh nyer mak cik...bapak sangap...

mamai on December 22, 2009 at 7:14 PM said...

huh 6 orang lawan satu bas hebat tu...

zaradgreat on December 22, 2009 at 7:14 PM said...

sengal nye makcik
ada kena tempeleng nih kang
ahahahahha

ann@toing3gurlz on December 22, 2009 at 7:56 PM said...

huehuehue..sengal..but nice..

Wanita Itu on December 22, 2009 at 8:11 PM said...

tak sengih..berdekah dekah ajer hahahaha..

Kak aNIe on December 22, 2009 at 8:18 PM said...

Hahaha...*guling2* gelak ni...ade2 aje tEDl ni tau..

Mimie.Candy Cane on December 22, 2009 at 8:39 PM said...

hahahaha..makcik ngah sangap tu

HonEyBuNNy on December 22, 2009 at 8:46 PM said...

ngeh3...mcm2 lah..nak gelak kejap..hahha

fara adila on December 22, 2009 at 8:48 PM said...

mak cik tu memang sengal r..x sedar diri tol..huhuhu

xiiinam on December 22, 2009 at 9:07 PM said...

Makcik tu dalam proses nak 'menopos' kot!




:)

imHepPie on December 22, 2009 at 9:08 PM said...

[erghh mokcik tuh..hebat

BuLaN iTu aKu on December 22, 2009 at 9:10 PM said...

gatainye makcik tu
huhuhuhu

Koyuki on December 22, 2009 at 9:10 PM said...

aduh makcik

(tepuk dahi)

rosma on December 22, 2009 at 9:26 PM said...

hahahaha..kelakor la..hati yg sdg sedih leh ketawa bc n3 tedi..tq..

maiyah on December 22, 2009 at 9:30 PM said...

ekeke.. nk guling2 jap :D

Cik Biol on December 22, 2009 at 9:31 PM said...

hahaha makcik tu nak gak arr wakakaka

eeeda on December 22, 2009 at 9:44 PM said...

Dalam situasi tertentu.... dek kerana ketakutan.... ckp pun mcm tak waras kan...

alvin takda rumah harga 8juta story.... on December 22, 2009 at 9:45 PM said...

tak guna punya makcik tu sangap...

siti murni on December 22, 2009 at 9:46 PM said...

hahaha...ini macam punye makcik pun ada eh....sedor2 le dah makcik wei...!!

klakar baca entri kamu nih..hilang tensi!!

messyremo on December 22, 2009 at 9:59 PM said...

okeh...

aku senyum simpul...
aku tak biasa la lawak2 cmni tedi..ekeke
umur baru nambelas...

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 22, 2009 at 10:02 PM said...

macam pernah dibaca tapi di mana ye ?


refresh lagi...

mier@merr on December 22, 2009 at 10:15 PM said...

hebat makcik!! tepukan gemuruh!!!

niesz on December 22, 2009 at 10:19 PM said...

hahahaha...ade gak mak cik yg mcm tu ek..cian die..kesunyian kot..e..tp xmo r berhadapan ngn situation mcm ni..seram!

pelangiPUTIH on December 22, 2009 at 10:39 PM said...

haha...nice2~
makcik sangap~

Liyana on December 22, 2009 at 10:42 PM said...

apakah? makcik2..haha

~~siti sofiyah~~ on December 22, 2009 at 10:46 PM said...

hahahah....
ada ka..

sharamli on December 22, 2009 at 10:54 PM said...

makcik p0n nk rasa jgk...hik3

~0~ on December 22, 2009 at 11:04 PM said...

hebat btol mak cik tue

~0~ on December 22, 2009 at 11:04 PM said...

hebat btol mak cik tue

~0~ on December 22, 2009 at 11:04 PM said...

hebat btol mak cik tue

Faarihin on December 22, 2009 at 11:07 PM said...

pergh.. makcik ni.. lurus nau.. leh plak dia terima ape yg prompak tu nak uat.. hahaha..

p/s: cik tedi.. kalo dpt singgah sila bg tau.. sy dh mention lokasi kat entry baru.. (^__^)

kawie2020 on December 22, 2009 at 11:42 PM said...

hahahahahha.. sempoi je makcik tuh.. hahahahahahahaha

iqbalsyarie on December 23, 2009 at 12:22 AM said...

hahaha...oh makcik...

Wanie-san on December 23, 2009 at 1:06 AM said...

*Jap2..xbis guling lagi ni!*

ok dah siap!hahahaha gile mengong mak cik 2 tedi woi!klu ak ler..dh sekeh sampai juling tau!huhu

JMR on December 23, 2009 at 1:13 AM said...

org tua bergetah g tuh..hahaha

Rara on December 23, 2009 at 2:05 AM said...

haiyoo..mkcik tu kbrgkalian bru slesai mnum super power kot..hehe

Nazz on December 23, 2009 at 2:12 AM said...

Hmmm.. agak-agak makcik tu janda ke bukan..yek?

Dak Wan on December 23, 2009 at 7:20 AM said...

Makcik tu gersang erk? Suh makcik tu setel semua perompak tu pon ok gak pe? hehehe

::alwaniamalini:: on December 23, 2009 at 8:09 AM said...

ahahahahaha..
makcik gatai!

Softtouch [Hanim] on December 23, 2009 at 9:31 AM said...

takutnya..tp makcik tu mcm rela jer kene perkosa..he he he

Watierman on December 23, 2009 at 10:05 AM said...

Makcik bukan sebarang makcik ni....Makcik yang HOT!!!!Panas..panas...!!!

Solehah on December 23, 2009 at 12:03 PM said...

haha..over punya makcik..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting