Tuesday, December 01, 2009

B|La S|T| NurHaL|za MenGhanTar EmeL...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:40 AM
Photobucket

Sila percaya yang Siti Nurhaliza menghantar emel kepada aku. Ya! Jangan cemburu. Tetapi maaflah Siti Nurhaliza. Aku bukan peminat kamu. Peminat biasa-biasa pun bukan. Tetapi kunjungan emel daripada kamu amat aku hargai.

Terima kasih kerana menghantar emel kepada aku. Entah da rimana kamu dapat emel aku ya? Tetapi aku rasa kamu tidak perlu terburu-buru menekan butang 'Hantar' tanpa menyemak ejaan kamu. Tengok!!

'S.E.L.A.G.A' . Berlaga aku tahulah! Selaga aku belum jumpa lagi. Oh! Maaf! Aku jadikan ini sebagai hiburan di pagi-pagi hari.

Nota kakitanganku : G.A.S.E.L.A!!!





40 kUs-kUs:

::alwaniamalini:: on December 1, 2009 at 7:53 AM said...

ekekekekeke....

ber_uwang on December 1, 2009 at 8:01 AM said...

he he he...

Rowena Chasez on December 1, 2009 at 8:12 AM said...

ehh..
biar btol nie???

NuR on December 1, 2009 at 8:12 AM said...

hehe...segala..
besh la main jumble word tu.

cik tedi..
siti nurhaliza?
sape tuu..

;)

ONE ZABA on December 1, 2009 at 8:16 AM said...

dia ngigau hantar emel kut tu...

ASYIQ on December 1, 2009 at 8:29 AM said...

Siti Nurhaliza binti Bukan Tarudin kut...hihihi.


Ko tak minat Siti? Biar betoi tEDI.

jane on December 1, 2009 at 8:32 AM said...

ye ke??heksssssss sunguh ci ct...eihhh...i hate her....huakakakaka

QieFLy si Dolce on December 1, 2009 at 8:35 AM said...

kita minat tok iti...
hurm asal dia anta emel kat akak tedi erk???

mier@merr on December 1, 2009 at 8:50 AM said...

hahaha...


S.A.L.E.G.A

eiza in the house.. on December 1, 2009 at 8:53 AM said...

wah..hebat2..:)

kak anie on December 1, 2009 at 8:57 AM said...

Hehehe...tEDl ni tak baik tau...syian kat tok siti tu...

mEiZ SHA on December 1, 2009 at 9:16 AM said...

hehehehe
siti mana tu tedi??
;D

mamai on December 1, 2009 at 9:25 AM said...

kenapa dia tak hantar kat aku

Snowwhite Zone on December 1, 2009 at 9:26 AM said...

tedi, anis ada dpt email ni.. tp anis x lyn...

Watierman on December 1, 2009 at 9:40 AM said...

Ye lah tu....Tedi...Tedi..ada2 aje!!!

~0~ on December 1, 2009 at 9:47 AM said...

ade jugak gtue...

Queen on December 1, 2009 at 9:49 AM said...

tedi...aku pun dapat email dari Lisa Surihani..ahahahha...tapi tau dah nie mengempen dengan guna nama org...ehehehehe....

LORD ZARA 札拉 on December 1, 2009 at 10:13 AM said...

hahah~
giloks ni~

myLovepatzi on December 1, 2009 at 10:23 AM said...

wah..siti nurhaliza cri kamu???ini amat membanggakan...hehe..

Alimaz-Kembara Terasing on December 1, 2009 at 10:26 AM said...

wakakakakka.....haku pun tak minat dia......

ije on December 1, 2009 at 10:27 AM said...

haha. lasega. =)

[s][u][e][h][a][n][n] on December 1, 2009 at 10:39 AM said...

hahahahha aku pun dapat email tu tedi..wakakakakaka

google on December 1, 2009 at 10:43 AM said...

jelaga mata aku nak membaca nye...huhuhuhu

aien~s corner on December 1, 2009 at 11:01 AM said...

owang len kot yg anto..

neezareef on December 1, 2009 at 11:01 AM said...

wahh..kemain ya tedi dpt email ct..huhu...

sueanne on December 1, 2009 at 11:06 AM said...

dato ct minat..

dato K lagi kite minat..hensem lak tue..hahahah..

Liliyuli on December 1, 2009 at 11:23 AM said...

betul ke siti yg hantar tu?
ke ada yg menyamar??

Fin on December 1, 2009 at 11:24 AM said...

agak kalo datuk K yg taip, jadi apa pulak "selaga" tu ye...hehe
(gurau jer Siti, Datuk K - takde niat nak ngata tau..)
(sy biasa jer..nak kata minat pun tak, nak kata xminat pun tak)

Softtouch [Hanim] on December 1, 2009 at 11:28 AM said...

fuyoooo...ct tu..he he he...bkn ct kot tedi...:)

leadleedeea on December 1, 2009 at 11:32 AM said...

LESAGA..haha~!

PROFkusut on December 1, 2009 at 11:33 AM said...

hikhik..
bukan siti tu kot..
PA dia..
muehehehehehe

Dee on December 1, 2009 at 12:18 PM said...

fuh..siti minat u eh..smpi antar emel..hehehe..salam kenal..

Faarihin on December 1, 2009 at 12:37 PM said...

Salam cik tedi..

hahaha.. anggap ajelah dia nak cepat.. terkejar2 masa nak msuk tandas.. tu pasal tak menyempat2 nak menyemak ejaan tu.. huhuhu.. (^__^)

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 1, 2009 at 12:53 PM said...

jiran kRina siti norhaliza gak..hehe..

aleena on December 1, 2009 at 12:56 PM said...

hehe..

type laju tue..huu:P

tengku_fir21 on December 1, 2009 at 1:23 PM said...

hahahaha
aper tue selaga adakh segala

Mimie.Candy Cane on December 1, 2009 at 1:52 PM said...

hahahaha...lawak siot..boleh kantoi pulak kt situ..

cahayachenta on December 1, 2009 at 2:56 PM said...

weh.. aku pun dapat email dr ct nurhalijah tu ... cait.. nasib baik aku tak gebang sekampung....

Solehah on December 1, 2009 at 9:29 PM said...

baru nak jeles td..hehe

paTonG kerTaS on December 1, 2009 at 11:58 PM said...

ouh aku lupe nak baiki ejaan.
;p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting