Thursday, December 24, 2009

GeLabaH

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:45 PM
Anjing Tom sedang memakan bangkai seekor arnab. Tom tahu arnab itu merupakan arnab jirannya lalu memarahi anjingnya...

"Berhenti kamu anjing @%$&#@... apa yang patut saya buat sekarang? Tentu jiran itu akan membunuh saya... bagi saya arnab tu!"

Tom mengambil arnab itu dan memandikannya, keringkan bulunya menggunakan pengering rambut dan meletakkan arnab itu di dalam sangkar arnab yang terletak di belakang rumah jirannya. Tom berharap arnab itu akan kelihatan mati disebabkan perkara biasa.

Selang beberapa hari Tom terdengar khabar yang mengatakan ada sesuatu yang pelik berlaku pada arnab jirannya. Tom bertanya apa yang terjadi dan jirannya menjawab "Suatu hari arnab saya telah mati dan saya telah tanamkannya. kemudian seseorang telah mengeluarkan arnab itu dan memandikannya, lalu meletakkan arnab itu semula ke dalam sangkar lamanya. orang yang lakukan perkara ini sememangnya gila!

Nota kakitanganku : Pakcik ARnab, saya orang baik!




17 kUs-kUs:

enuLwanie on December 24, 2009 at 9:04 PM said...

eiii...takut la plak cerita mati mati ni...

Abcdeftyyhahh^^ on December 24, 2009 at 9:07 PM said...

nice :)

niesz on December 24, 2009 at 9:07 PM said...

hahahaha..cian si tom..xpsl2 kene tuduh giler..anjing yg xbersalah..ehe..

Jijahh @ f.k on December 24, 2009 at 9:17 PM said...

hehehe ... sekali salah sangka daa ..

Rara on December 24, 2009 at 9:19 PM said...

kcian anjing tu kne fitnah..hehe

FatinZol on December 24, 2009 at 9:20 PM said...

ehhe...arnab mati kembali ke sarang..cm puaka je...

Cik Biol on December 24, 2009 at 9:39 PM said...

hahaha adoi2 sian tom gelabah x sudah rupa2nya arnab tu mmg dah mati ekeke

~0~ on December 24, 2009 at 9:40 PM said...

cam puaka niyang merapik-rapik la plak...heheheh

Watierman on December 24, 2009 at 11:12 PM said...

moral of the story ...jangan bela anjing...bela kucing instead!hohohoho!

zaiMi on December 24, 2009 at 11:19 PM said...

adeh la kesian tom yg gile.. haha

arryani on December 24, 2009 at 11:24 PM said...

rasa nye...mcm ku kenal sape yg gali smula arnab tu...agaga

Yunus Badawi on December 24, 2009 at 11:40 PM said...

buang karan betul. Yalah karan utk keringkan bulu arnab tu hehehe

Ms.Lilies on December 24, 2009 at 11:49 PM said...

hahaha....
tula tu..buat keje menonong jek :)

Liyana on December 24, 2009 at 11:53 PM said...

hehe, kecian

tengku_fir21 on December 24, 2009 at 11:54 PM said...

alahai tom

miSs s!v on December 25, 2009 at 12:25 AM said...

agagaga.
salah berusaha.
eh ape ayat aku neh?

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 25, 2009 at 6:53 AM said...

laa....macam tu pun buley..

ternganga-nganga agaknya si Tom tu..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting