Thursday, December 10, 2009

s|La PercaYa! AKu suDah Jumpa JaLan PenyeLesa|annyA...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:48 AM
Photobucket

Pertama sekali, terima kasih kepada Solehah yang beri cenderhati ini walaupun kalah. Hanya memenuhi syarat pertandingan sahaja. He he he.. Belum buka lagi. Sayang mahu buka!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ingat lagi 'entry' ini. Aku tertanya-tanya jalan penyelesaiannya. Cara-cara untuk aku buat emel itu tidak wujud. Nah!! Aku sudah jumpa jalan penyelesaian itu. Aduhai!! Jika aku tahulah sedari dulu. Pasti sudah aku buat awal-awal.

Okey! Mahu tahu caranya. Mari aku tunjukkan...

Caranya ialah : 'Kamu buat 'entry' sebagaimana yang aku buat itu.!!!'
Ha ha ha ha

Serius!!!

Sejak aku tulis pasal itu tiada lagi emel-emel spam yang berpusu-pusu masuk. Satu pun tiada.

P.E.L.I.K Bin A.J.A.I.B

Sila percaya dan sila cuba!!

Nota kakitanganku : Eh! Kalau tidak berkesan jangan marah hah!!





20 kUs-kUs:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on December 10, 2009 at 7:49 AM said...

bila tgk hadiah tu

teringat key chain yg cik yanie gebu dapat dari kak tedi....hadiah yg cute itu

hehehhe

niesz on December 10, 2009 at 8:34 AM said...

hihi..same la ngn niesz punyer cik tedi...lpas ni ley la kite lukis2 kat ctu ek..hihi..

cHeRyNa PiReS on December 10, 2009 at 8:35 AM said...

yeke? nanti aku nak trylaaahhh...

fiD on December 10, 2009 at 8:35 AM said...

ea??? bio betol t nak try gak la, heee

tahniah la ea!

joegrimjow on December 10, 2009 at 8:39 AM said...

specel tu adiah
mantop la

rAtu saLju™ on December 10, 2009 at 8:58 AM said...

nak adiah jugak..uhuk3

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 10, 2009 at 8:58 AM said...

k. nanti kRina nak cuba..

tenkiu ye..

YobSumo on December 10, 2009 at 9:01 AM said...

oh semudah A B C?!

p/s: aku dapat hadiah yg lebih kurang ler ;)

deena awanis on December 10, 2009 at 9:08 AM said...

hekhekhek..
giler senang kalo cmtu..
anyway, seb baik aku x dilanda badai oleh emel2 sedemikian rupa..
ada gak r skali 2, tp masih mampu didelete jer...

Watierman on December 10, 2009 at 9:15 AM said...

Solehah ni very organized kan!!!Lain pulak yang Akak komen!...Ada juga e-mail masuk dari Africa...nak suruh jadi rakan kongsi pelaburan...nak masuk dana dari harta pusaka sape tah...dia nak kongsi business kek Akak kot...hahahaha...buat tak tahu jer dengan e-mail tu!!!!

GiGGLe GaL on December 10, 2009 at 9:16 AM said...

ok, aku lari dari tajuk sket.. mana dak utih? lama betul tak nampak hapdet beliaw..

ustazah dyLLa on December 10, 2009 at 9:37 AM said...

wah, cutenye hadiah 2...tulisannya funky loo...akak sehat???

blueCITY on December 10, 2009 at 9:37 AM said...

salam ted buchuk,
waaaaaaaaaaaaaa dapat sobenier erk,
besh nya
heeeeeeeeeee

dah dapat jalan selesai bagus la
mmg setiap masalaha ada cara selesaikan
so, tahniah!!!
heeeeeee
senyum2 selalu
tak mo bengang2 dah
ekekkek

Dee on December 10, 2009 at 9:44 AM said...

mcm x percaya..tp x salah mencubakan..kehkehkeh..

arryani on December 10, 2009 at 9:51 AM said...

Nak adiah gak...

dpt kucen 2-3 ekor pun...jadik la..agagag

zaradgreat on December 10, 2009 at 10:24 AM said...

wah3
baguih la..
heeeeeeeeeee

neezareef on December 10, 2009 at 11:18 AM said...

cam menarik je adiah tu..

sueanne on December 10, 2009 at 11:27 AM said...

owhh..maknenye yg mengantor email2x cam gitu blogger gak la ye ted..heheh..kalau salah tlg bagitau ekk..heheh

cantik nye hadiah solehah tue..cute banget..

Softtouch [Hanim] on December 10, 2009 at 11:35 AM said...

ye ker tedi dgn n3 sahaja dah xde dah emel spam tu..dasyat yer penangan n3 nie...he he he

Faarihin on December 10, 2009 at 4:01 PM said...

salam..

hahaha.. yeker? mungkin yang menghantar email itu ada terbaca entry tu kot.. huhuhu.. (^__^)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting