Friday, December 11, 2009

Tahu aTau T|Dak? Jar| akU HamP|r LeBam MenEkaN.....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:40 PM
Ya! Kegopohan betul! Aku menekan-neken nombor telefon yang ingin aku hubungi sedari tengah hari tadi. Petang ini aku tekan lagi. Cisss!! Sudah pukul 3.00 petang seorang staff pun tidak angkat!! Aku betul-betul angin!! Sudah panas telinga aku dengan lekapan telefon bimbit ini.

Teruja betul aku bila mendapat satu nombor telefon pejabat yang aku rasa-rasa adalah seorang sahabat aku yang sudah hampir 20 tahun tidak berjumpa dan bertanya khabar. Jadi, bila aku mendail bagai nak rak dan tiada siapa yang angkat, aku betul-betul rasa panas hati sangat!!

Aku terus menelefon telefonis Telekom, manalah tahu ada nombor yang lain.

Aku : Selamat petang, boleh semakkan saya nombor telefon Pejabat Pendidikan Daerah Kuala Selangor? Saya ada satu nombor ini, 03-3289**** dari tengah hari telefon tidak berangkat.
Telefonis : Oh! Betullah itu Cik nombornya. Tapi maaf ye Cik, Hari ini Selangor C.U.T.I!!!
Aku : Erk ! Okey! Terima kasih!!


'Si Tedi!! Sila terjun lombong sekarang!!!!


Nota kakitanganku : Siapa-siapa ada kenalan atau sering berurusan dengan PPD Kuala Selangor? Sila emel aku ya! Terima kasih!!

24 kUs-kUs:

[z@ck] on December 11, 2009 at 4:03 PM said...

jgn terjun lombong..
terjun longkang..
tragik sikit.
hahha

zns on December 11, 2009 at 4:20 PM said...

huk huk...selangor cuti la...
bulan ni depa cuti setiap jumaat..
hik hik...
jangan r terjun lombong..nti sapa nk jaga meow meow

Watierman on December 11, 2009 at 4:37 PM said...

Alahai....satu Malaysia....patutnya semua negeri cuti...baru betoi!!! susah nak berurusan .....ok tak Akak tolong back up Tedi.....???

Kesian pulak nak suruh terjun lombong!

NuR on December 11, 2009 at 4:44 PM said...

cik tedi
kamu bikin nur ketawa sorang2 di petang hari..
sib baik tak tergolek-golek

~0~ on December 11, 2009 at 4:47 PM said...

adoi...hahahhah

Dee on December 11, 2009 at 4:54 PM said...

kahkahkah...hihihi..sib baik telefonis tu tau s'ngor cuti..

Wanita Itu on December 11, 2009 at 5:08 PM said...

ihiks ihiks.. ted| ted|..heee

aNiSa hANg tUaH on December 11, 2009 at 5:14 PM said...

erk
sila jgn terjun lombong
:)

umi_e on December 11, 2009 at 5:22 PM said...

hehehehehe :p

* orang Selanmgor yang tidak bekerja pun tidak tau yang hari ini cuti :p

ashie023 on December 11, 2009 at 5:25 PM said...

aduhlah...
klakonyelah..

Koyuki on December 11, 2009 at 5:36 PM said...

terjun sekarang kak
mau tengok
haha~

kawie2020 on December 11, 2009 at 5:54 PM said...

jgn terjun lombong!!!!! terjun kt pangkuan aku.. hehehehehehe...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on December 11, 2009 at 6:37 PM said...

terjun kat tasik putrajaya ok gak
tak la dalam sangat

ahhahhahhha

google on December 11, 2009 at 6:39 PM said...

ari nih p keje.. naik kete dengan kelajuan 20km/j duduk kat lane laju... tak de sape yg marah...

kalau le hari2 macam nih p keje... besnyeee......

trafik light plak hijau je memanjang... walawey.....

tapi bila klr kawasan perumahan... pakcik sorang je yg p keje... yg lain senyap... MAKLONG le dok kat selangor...huhuhuh

lupie on December 11, 2009 at 6:39 PM said...

Hahhahahahhaha ....

But ...

Pls don't jump!!!

cHeRyNa PiReS on December 11, 2009 at 7:23 PM said...

jangan...jangan terjun tedi!

aku pon buat salah yang sama.
you jump i jump nanti wehhh..

hans on December 11, 2009 at 7:31 PM said...

hahahaha
sila terjun
aku nak tgok berani ke tak
kehkehkeh

BuLaN iTu aKu on December 11, 2009 at 8:03 PM said...

baru kutahu selangor mcm kedah

eeeda on December 11, 2009 at 8:38 PM said...

He he he.. penat je takan....

Faarihin on December 11, 2009 at 10:44 PM said...

Salam cik tedi..

hahaha.. lain kali tengok kalendar dulu..

situasi itu pernah berlaku kepada sy gak..

banyak kali tepon.. tak angkat2..

rupa2nya.. negeri itu cuti...

alahaii..

p/s: negeri selangor juga..

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 11, 2009 at 11:47 PM said...

kekekekeke.... sambil taip tak hilang gelak gi niy....


kRina pon choti gak...


mesti xcited nak dengar citer kwn lama kan?

aien~s corner on December 12, 2009 at 12:29 AM said...

hahaha.. agak malu d c2!! hehehe

ustazah dyLLa on December 12, 2009 at 1:13 AM said...

haha...nseb xkena kt negeri sndiri...

Dak Wan on December 12, 2009 at 3:21 AM said...

Mu kalut-kalut nak pi mana.....? Hehehe. Bese arr, teman selalu terkena camtu. Hehehe.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting