Monday, December 21, 2009

SayA RasA MahU MaT|!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:45 PM
Ketika waktu rehat, seorang doktor dikejutkan oleh seseorang wanita yang menangis tersedu-sedu sambil berkata, "Saya tak mau mati lagi, doktor".

Merasa kasihan, doktor kembali ke pejabatnya dan berkata, "Ada apa? cuba ceritakan masalah awak dengan terperinci!"

Lalu dengan tersedu-sedu pesakit wanita itu berkata, "Doktor, jika saya menyentuh mana-mana bahagian tubuh saya, saya akan merasa sakit. Lihat ini doktor!"

Kemudian wanita itu menyentuh bahagian dadanya dengan tangannya, lalu menjerit kesakitan, dia menyentuh pula bahagian kepalanya dengan tangannya, kemudian ia menjerit kesakitan lagi, dia terus menjerit kesakitan apabila menyentuh bahagian anggota tubuh yang lain dengan tangannya.

Pesakit itu berkata, "Tengok doktor, semua tempat saya pegang rasa sakit"

Lalu dengan tersenyum doktor itu berkata, "Jari tangan awak sebenarnya yang patah".

(Koleksi Pegawai KGSK)

Nota kakitanganku : Sekali silap da....






38 kUs-kUs:

Jijahh @ f.k on December 21, 2009 at 8:04 PM said...

adoii ... ape nye kes dia ...

ezzati on December 21, 2009 at 8:06 PM said...

kuang2..angol dia tu

LORD ZARA 札拉 on December 21, 2009 at 8:07 PM said...

aigooo~~~

meh aku lempang wanita itu~

fara adila on December 21, 2009 at 8:09 PM said...

bagi penampar sket kang ppoan tue..

Yunus Badawi on December 21, 2009 at 8:11 PM said...

Salam kenal.

hehehe. Awak buat saya senyum sorang2 ni

Kabasaran Soultan on December 21, 2009 at 8:13 PM said...

wakakakakaka ...
ketawa guling2 nih aku

mier@merr on December 21, 2009 at 8:16 PM said...

hahaahahahahahaahahahahahahaha.........

itu macam pon ada ka? cait~

~** PROFFY **~ on December 21, 2009 at 8:28 PM said...

kihkih..
leh tahan lawak nih

miSs s!v on December 21, 2009 at 8:28 PM said...

hahhaa.
aku pena bace dalam mstika.

kawie2020 on December 21, 2009 at 8:38 PM said...

hehehehehehe.. best lawak nih.. hahahahahahahaa

deena awanis on December 21, 2009 at 9:04 PM said...

haiyyyaaa!!itu mcm pun boley ka??
huhuuhu

mamai on December 21, 2009 at 9:07 PM said...

hahahaha sekali jari dah patah da

hisham on December 21, 2009 at 9:28 PM said...

Komen anda bernas atau tidak.. Lari topik atau ikut topik..? 50 perkataan atau hanya satu kata...? Semuanya tetap di hargai.. Terima kasih! Sila ziarah lagi!!...

Saya jawab..mmg nk ziarah slalu pun..tp xde la satu kata..nnti x terkata plak..xkan sepatah..nntu patah plak jari jemari i yg halus ni...hehe

AzuanBudakPandai on December 21, 2009 at 9:29 PM said...

hihi camtu pun boleh ke

Wanie-san on December 21, 2009 at 9:30 PM said...

sengal tol!dah tangan patah!mmg ler sakit...mau kne sekeh btl org itu..hihihi

.millalara. on December 21, 2009 at 9:35 PM said...

euwwww.. tetiba jari ni kebas je rasa nak mencecah keyboard ni kan.. huuuu~

Nakamura Kazuki on December 21, 2009 at 9:40 PM said...

hahaha....terkesima gak

Si budak Aboi on December 21, 2009 at 9:50 PM said...

pompuan tu sadislah huuhuh

(: syai_sharif :) on December 21, 2009 at 10:38 PM said...

ahhahaaa klaka laa
;DD

messyremo on December 21, 2009 at 10:41 PM said...

cet~~
aku igt doktor tu nk buat ape2 td..ekeke
okae.stop!

pe2 pun best..hehe

ashie023 on December 21, 2009 at 10:48 PM said...

la ape kes ..ahahha...aku dah hengat yang bukan2 dah..ahaa

al-lavendari on December 21, 2009 at 10:49 PM said...

hehehe

sharamli on December 21, 2009 at 11:11 PM said...

sj nak test d0c tu k0t...ha3

zaradgreat on December 21, 2009 at 11:12 PM said...

hahahaha
sengal betul orang nih
seb baek doc tuh cool je
hehehehee

anak_singa on December 21, 2009 at 11:19 PM said...

doktor tu hensem x? ha2.. :P

eeeda on December 22, 2009 at 12:35 AM said...

Aku paling takut nak jumpa doktor....

hans on December 22, 2009 at 12:42 AM said...

hahahahha
dia dah gelabah dah tu
pasal tu fikir mati jer

imam on December 22, 2009 at 1:10 AM said...

lempang pompuan tue baru tau..jari patah pon tak tau..hahaha

JMR on December 22, 2009 at 1:19 AM said...

kalo jari tu sntuh angin, sakit tak?(angin leh sentuh kerrrr?)

maiyah on December 22, 2009 at 5:28 AM said...

hehe.. jari patah sakit tu beb

Koyuki on December 22, 2009 at 6:03 AM said...

adoi
memang sakit la tu

::alwaniamalini:: on December 22, 2009 at 7:15 AM said...

hihihihihih...tima kaseh cik tedi, buat sy sengih pepagi hari ni ehehe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on December 22, 2009 at 7:35 AM said...

oucchhh.....(^_^)

Tie on December 22, 2009 at 8:14 AM said...

Ehehehe........

Cara pemikirannya berbeza tu...hi hi..

atty's on December 22, 2009 at 9:47 AM said...

tersengih2 sambil baca..hehehe ..

Softtouch [Hanim] on December 22, 2009 at 10:12 AM said...

klaka...buat sy tergelak pagi nie...he he he

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 22, 2009 at 4:36 PM said...

ekekekeke...

kRina shuke ni ....

Dak Wan on December 22, 2009 at 7:31 PM said...

Seb baik doktor tu siuman..... Klu dibalutnya satu badan pompuan tu camner? Hahaha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting