Wednesday, December 02, 2009

Mar| BeLajar MeneKa Dan MenG|ra...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:40 PM
Awatnya 'Dashboard tidak keluarkan 'entry' aku?

Photobucket


Ada berapa ekor kucing di dalam gambar?

Namakan kucing-kucing tersebut.

Di manakah seekor lagi?

Sekian.



Nota kakitanganku : Nampak ke?




22 kUs-kUs:

mier@merr on December 2, 2009 at 1:53 PM said...

sekor lg nga pegang kamera...ekekek

ikiqzana on December 2, 2009 at 2:26 PM said...

buat kelakar la ted ni..hehehe.

maiyah on December 2, 2009 at 2:30 PM said...

amboi.. landing tgh2.. asal bleh je meow ni.. sekor lagi ada kat ataih bumbung nuuuu

Watierman on December 2, 2009 at 2:33 PM said...

Betoi tu sekor lagi kat atas bumbung jentera berat nun jauh saujana mata memandang...betoi kata Maiyah!!

Tinie a.k.a Ibu Fatin on December 2, 2009 at 2:51 PM said...

tak nampak pun

!!!~ZuE SmiLeYx5~!!! on December 2, 2009 at 4:39 PM said...

xda ada PowN...

Nakamura Kazuki on December 2, 2009 at 4:40 PM said...

dak utih yang sedang lending baik punya atas excavator tu....kalau betui dapat hadiah tak dak tedi..hihihi

neezareef on December 2, 2009 at 4:42 PM said...

agak2 nk zoom bpe kali br npk nih

Liliyuli on December 2, 2009 at 4:44 PM said...

2 ekor kot..
yg tengah baring tak tentu hala tu dak tam..
sekor lagi dak utih dalam semak..ehee

aNiSa hANg tUaH on December 2, 2009 at 5:53 PM said...

ade sekor je
namenye..kucing..hehe

relevan on December 2, 2009 at 5:57 PM said...

Sapa tak nampak dia rabun jauh..

Faarihin on December 2, 2009 at 6:34 PM said...

salam cik tedi..

yang sekor lagi ade ngan cik tedi..
dok tolong bos dia snap2kan gambau tu.. huhuhu.. (^__^)

~** PROFFY **~ on December 2, 2009 at 7:36 PM said...

dak itam je ada.. hihik

told la hejauw on December 2, 2009 at 7:39 PM said...

nmpk satujew pon..satu g invi kew hahah

told la hejauw on December 2, 2009 at 7:39 PM said...

nmpk satujew pon..satu g invi kew hahah

Wanita Itu on December 2, 2009 at 7:43 PM said...

satu ajer nampak ted|?

dak itam ajer..

iks iks..kena tambah power spek nih heeeeee..

f.a.r.a.e on December 2, 2009 at 7:43 PM said...
This comment has been removed by the author.
f.a.r.a.e on December 2, 2009 at 7:47 PM said...

satu![dgn yakin]haha

FatinZol on December 2, 2009 at 8:56 PM said...

satu lgi dlm perot....ahakz !

NuR on December 2, 2009 at 9:30 PM said...

haa..ada dua.
tak lebih tak kurang..
hehehhe..

jenuh guna kanta pembesar nak tgk entry cik tedi kali ni..

umi_e on December 2, 2009 at 10:36 PM said...

yang nampak jelas cuma satu, yang tak jelas rasanya satu juga hehehehe :p

syaf on December 3, 2009 at 12:17 AM said...

sekor g kat atas nun..aku nampak kucing ngah menguap...hahah\
tedi tedi

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting