Saturday, January 02, 2010

Ya! Aku 'BLur' BaB |n|...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Sudah gatal tangan mengusik Facebook. Tapi satu pun tidak tahu. Terkebil-kebil melihat dinding! Ha ha ha! Aduhai! Jangan campakkan aku ke ceruk belantara! Pasti harimau tergolek-golek ketawa melihat kekebilan mata!

Okey! Beri aku masa mendalami sesuatu yang baru.

Tetapi maaf! Tempat aku bukan di sana. Masih di sini. Maaf jika tiada layanan. Tiada teguran. Atau tiada perubahan. Abaikan sahaja.

Maaf jika ada yang kelakar atau lawak di situ. Jangan tambah aku jika kamu belum bersedia untuk melihat ketidaklayanan aku. Cinta aku masih di sini.

Di sana hanya gatal-gatal sahaja.

Harap kamu memahami!

Nota kakitanganku : Apa yang aku merepek ini?





25 kUs-kUs:

Tengku Speki on January 2, 2010 at 12:19 AM said...

aku pon tak reti "bermuka buku"

hihihi

Suzana Ikram on January 2, 2010 at 12:34 AM said...

welcome 2 FB... hehehe.

Faarihin on January 2, 2010 at 1:04 AM said...

adakah cinta itu akan beralih arah? jeng..jeng..jeng.. hehehe.. (^__^)

Watierman on January 2, 2010 at 1:13 AM said...

Akak tahu..kita sehati sejiwa Dik!...Sweet dreams!

Unknown on January 2, 2010 at 1:20 AM said...

http://inspirasilawakkreatif.blogspot.com


lawat ler kesini utk bljr tentang fb..

Suriati Suhaimi on January 2, 2010 at 1:28 AM said...

xpe...bljr slow2....hehehe..

Suriati Suhaimi on January 2, 2010 at 1:32 AM said...

xpe...bljr slow2....hehehe..

Anonymous said...

ak sgt x gheti facebokk..

tp skunk okeyh skit kowt!!

hisham on January 2, 2010 at 1:45 AM said...

tedi...kacang je FB tu..tp i x minat..tp yg i suke FB ni leh jumpe kwn2 lame..kwn2 mase sekolah dan nk cari awek or BF...hahaha

Anonymous said...

selamat berfesbuk... =)

tp jgn sampai ter-addicted plak..
hehee

rAtu saLju™ on January 2, 2010 at 6:28 AM said...

jom add ramai2 di fesbuk..lalalal~ xpe blaja pelan2

sueanne on January 2, 2010 at 7:07 AM said...

ted,

nak ckp ni je..welcome to our club..hehehe

jgn addicted gn game suda..nanti conferm blog ni akan jarang berhupdate nanti..heheh

Yuki Yusuf on January 2, 2010 at 8:43 AM said...

saya pon

amal on January 2, 2010 at 8:53 AM said...

ehe tedi, sama la..saya pon tak reti..masuk fb hanya nak tgk status kawan2 ;)

DramaQueen on January 2, 2010 at 9:20 AM said...

yeyyy!!!tahniah kpd dak utih krn tlh mengupgredkan dirinyerrrr!!!

dak utih dptnama...wakakaka

wanita mutalib on January 2, 2010 at 9:25 AM said...

ted| kamoo ada mukabuku..

apa nama kamoo disana sayang..

bagi aku..mahu menge'add' kamoo ya ihiks ihiks..

ninim on January 2, 2010 at 9:29 AM said...

saamerlah..tapi kalo ada masa suka juga geledah muka buku tu

Si budak Aboi on January 2, 2010 at 10:12 AM said...

bce buku nota lagi best 1

kenari on January 2, 2010 at 11:13 AM said...

sy pun tak pandai nk bermuka2 di buku tu tapi dgn tidak sengajanya telah pun mendaftarkan nama, asyik buka dan baca aja...no komen :p

aniszshahira on January 2, 2010 at 11:39 AM said...

welcome to fb tedi..

adenye fb ni bole jumpa balik kengakawan dri tadika lagi..

niesz on January 2, 2010 at 11:44 AM said...

join la fb..best tau..hihi..ley jumpe kwn2 lame kat sane..yg dr skol rendah pon niesz da jumpe balik..

ape2 jer on January 2, 2010 at 12:10 PM said...

hehe byk yg pujuk aku buat fb tp aku blom ada mood gatal2 ke sana ekeke

Amal on January 2, 2010 at 12:55 PM said...

senang weh!
aku cukup suke maki org kat fb.
hahaha

Aida Lela on January 2, 2010 at 7:36 PM said...

ku lihat profile sudah tau gerangan si ted.. hahahha..

di fb sinun gatal-gatal..di belog ape pulak? garu-garu ke? :D

MyaFiza on January 4, 2010 at 12:00 PM said...

welcome to fb!!!=)
bukak fb pun just nk tau update kawan2 je...
langsung x minat ngan game2 yg ada kt sana..
heran tul camne orang lain leh ter-addicted ngan game yg ntah ape2 tu...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting