Wednesday, January 06, 2010

akU NamPak aNunya...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:50 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nama budak ini Dak Utih. Untuk kamu pembaca yang baru men'join'kan diri di blog aku, aku perkenalkan beliau kepada kamu.

Gambar di ambil menggunakan kamera web. Beliau tanpa segan silu telah duduk di atas papan kekunci. Itu di luar kebiasaannya.

Okey!

Aku ingin bercerita tentang kamera web sebenarnya. Sudah lama aku tidak mengaktifkannya. Sebagaimana aku tidak mengaktifkan diri di YM.

Aku ada pengalaman yang tragis dengan web kamera ini. Berlaku kira-kira 4-5 tahun yang lepas. Mengaktifkan kamera web dan bersembang.

Semuanya nampak biasa sehinggalah orang di sana menjemput untuk melihat web kameranya. Dengan penuh kelurusan aku bersetuju. Walaupun baru berkenalan dan melihatkan tajuk perbualan adalah biasa, namun tiba-tiba bila di hidangkan dengan tayangan yang tidak sepatutnya, aku jadi terkedu.

What The Hell??

Mudah benar manusia mempraktikkan kemudahan dan kecanggihan dengan memperlihatkan sesuatu yang sulit. MasyaAllah. Tiada segan dan silu.

Aku yang tanpa amaran menerima tayangan yang maha dasyat itu terasa, terkesima.

Kamu pernah mengalaminya?

Nota kakitanganku : S.E.R.I.K





28 kUs-kUs:

joegrimjow on January 6, 2010 at 7:57 AM said...

erkk
no komen
;-)

teringat zubaidah

Anonymous said...

hahahaha! pengsan tak?

Unknown on January 6, 2010 at 8:31 AM said...

memacam ragam

Yuki Yusuf on January 6, 2010 at 8:32 AM said...

sebab itu la saya tak suka chatting
heh~

sueanne on January 6, 2010 at 8:36 AM said...

kite jarang chat2x ni..klu ada member rapat yg nk chat gune kamera web..baru kite terima..klu tak kenal..sorrila..hehe..

Anisa on January 6, 2010 at 8:36 AM said...

hehehe

kite slalu jgk ternampak

hehe

DramaQueen on January 6, 2010 at 8:52 AM said...

muntah aku nnt..ahahah...

ted..nnt ku nk wat epoimen..nk webcam dgn dak utih...leh eh...:P

cikmemy on January 6, 2010 at 8:55 AM said...

penah kene mase mule2 gune .sbb tataw nk gune, jadik menurut jela pe org kate.sekali ditunjuk,erk..kezutan!

dOrmantWriter on January 6, 2010 at 8:56 AM said...

salah guna teknologi ....gitu le masalahnye....

Anonymous said...

uiks? tetibe aku pun nak kongsi jugak ni tedi. kiter serupa. pnh terjadi jugak pdku.aku punya la lurus bendul, main accpet je. kagum dgn teknologi secanggih tu. tetibe pandangan agak kabur.i wonder apsl muka org ni lain mcm je?gelap je.dsbbkn kekaburan minda aku yg suci itu, aku terus close. fuhh..selamat mindaku dr dicemari.huhu..

on January 6, 2010 at 9:07 AM said...

ouchhhh.....
biru mata hitam ku

haha

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on January 6, 2010 at 9:27 AM said...

pernah!!
memang akan terkesima dan akan serik untuk accept video cam dr org lain. huhu

Watierman on January 6, 2010 at 9:30 AM said...

Salam Tedi...tak pernah...but mesti menakutkan buat kamu kan???Itu sebab Akak suka blogging than chatting online....boleh datang & pergi sesuka hati...kalau chatting OL...macam bergayut 24 jam..kerja tak jalan ma.....So kalau ada rakan Blogger yang kata Akak sombong ke apa ke...akak terima jer...sebab Akak ni tak cukup masa nak uruskan semuanya....tak pernah sempat nak buat semua tau!!!

ONE ZABA on January 6, 2010 at 9:36 AM said...

panggil la ramai-ramai tengok.

Dina Zakaria on January 6, 2010 at 9:53 AM said...

x pernah kena sebab xde laptop canggih..=D

Queen on January 6, 2010 at 9:55 AM said...

tedi..kalau aku dah muntah hijo...

tapi pernah kene gak..terus terkedu..tapi tu masa zaman study dulu la..
sejak dah besar, dah kerja..memang tak de dah nak chatting2 dgn org tak kenal...dan elakkan tgk muka baru bgn tido nie tru webcam..ahahaha

anyway..hati2 key dear....kita tak tahu yang disana tu macam mana rupa..
berhidung atau ber'belalai'...

Relevan on January 6, 2010 at 10:22 AM said...

Anunya dalam botol..

apan lee on January 6, 2010 at 10:44 AM said...

adeh. T_T

Unknown on January 6, 2010 at 10:51 AM said...

pnah gak dulu kene...trus ttup coz di khalayak ramai...kt cc mse 2...hadoiiyyaiii...terkezut2 apabila melihatnye...

dorg ni ske amek kesempatan dgn mggunakan teknologi skunk...

mmg xtau malu...

Unknown on January 6, 2010 at 11:43 AM said...

kalo web cam xpenah lak...
tp kalo email n mms 2 ada ar 2 3 kali mengalaminya... :)
dorg nie sbnrnya slh gna kmudahan yg d brikan...

fara on January 6, 2010 at 12:09 PM said...

Tak senonoh! Isk.
Aku memang tak ske chatting.
Apetah lagi nak webcam ni.

Rara on January 6, 2010 at 12:23 PM said...

xpnh kene lg cmni..mg xske chatting pn..org gtai je byk lebey..mnympahh..

Rara on January 6, 2010 at 12:24 PM said...

xpnh kene lg cmni..mg xske chatting pn..org gtai je byk lebey..mnympahh..

Rara on January 6, 2010 at 12:25 PM said...

xpnh kene lg cmni..mg xske chatting pn..org gtai je byk lebey..mnympahh..

Amal on January 6, 2010 at 12:37 PM said...

aku tak ade webcam.
ehehehe

Qib on January 6, 2010 at 2:14 PM said...

heheh.,
besa nye klu guna skype laa..
uhh.,
mintak request nk bwe webbie,
bukak terus tunjuk..

muahahah

Softtouch [Hanim] on January 6, 2010 at 3:05 PM said...

tu sbb sy x accept kalu org tu suruh join web cam takut....

azianierdawati on January 7, 2010 at 10:05 PM said...

pnh jgk. chat waktu mlm, tetiba mrk nak tgk kita, mula2 dulu ikut aje, lps tu bila dia buat benda x senonoh, terus padam la.. gile seks btl.. now mmg x guna webcam n xnak chatting waktu mlm sbb byk manusia karut.

kalu siang ok..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting