Wednesday, July 08, 2009

akU MahU Cer|Ta Lag| PasaL |n|.. KaLau SuDah JeLak, JangaN Baca!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:46 PM
Berapa punya panjang tajuk da... Okey!! Aku mahu cerita lagi pasal ini. Mahu posting lagi. Kalau kamu sudah jelak atau meluat dengan 'entry' sebegini, jangan teruskan pembacaan. Terima kasih!

Kamu boleh membaca bab pertama MIRC di sini.

Hari ini seisi 'pembelajaran' kita bersambung ke bab kedua ye murid-murid... Ekekekeke..

irc1

Okey! Ini adalah screen untuk paparan MIRC aku tengah hari tadi. Lihat sebelah kiri itu. Berderet-deret warna merahkan. Yang itu murid-murid, menandakan ada 'chatters' yang PM aku. Eh Eh!! AKu tidak pakai 'nickname' yang terlebih-lebih ya. Cuma mungkin sebab aku tiada depan 'notebook' tadi dan ianya tidak di tutup, sebab itu nampak banyak. Dan aku tidak layan semuanya. Bukan sebab aku sombong! Entah! Tidak bernafsu lagi untuk berbual-bual seperti zaman kanak-kanak dulu. Mari kita semak selintas lalu 'nickname' yang ada.

irc2

Tengok itu, tokmudim pun ada. Mungkin sekarang bukan waktu cuti sekolah jadi beliau ada masa untuk ber'chatting'!! hik hik hik.

irc6
Wah!! Aku bukan JandaYangLewatUsia. Kamu silap sebab 'PM' aku!!


irc7
Butterprawn?? Pelik kan 'nickname' ini. Dalam bahasa melayu apa ya? Siapa-siapa boleh tolong terjemahkan?

irc3


Yang ini satu lagi. Aku tak berapa faham apa yang beliau taip. 'Undies' tu apa ya? Mari kita bincangkan bersama.

irc5

Ini yang terakhir, Hubbysepi!! Haiya.. Lu duduk lumah lor.. layan itu lu punya bini sama anak! Lagi manyak baik!!!
Ekekekekee..

Okey! Okey! Setakat ini sahaja. Tapi aku suka masuk satu channel ni. Sebab suka jawab kuiz dia.
irc4
Hehehehehe.. kadang-kadang aku leka kat sini saja. Tapi yang tak seronoknya, aku selalu jawab seorang diri. Tiada pencabar. Jadi nampak sangatlah aku tidaklah se'terror' mana! Hik hik hik!!

Nota kakitanganku : 'Entry' ini tidak ada kena mengena dengan yang masih hidup mahupun sudah menjadi arwah! Terima kasih!!Happy Chatting!! Hehehehe!!!

20 kUs-kUs:

ashie023 on July 8, 2009 at 8:41 PM said...

ahhahha...hubby sepi..memang sepi xde org nak layan..kekeke
ko ni memang ar antu MIRC tul..aku dah x layan dah mende nih..tp adik aku ari tu isntall mirc lam laptop aku, mengamuk giless aku..ahhaha

<< s| tED| >> on July 8, 2009 at 8:47 PM said...

lah... aku tak antu.. aku online jek.. ekekekek.. x layan sape2 pun.. layan kuiz.. dah 10 thn dok adap mende ni..ni baru masuk balik. kawan2 dah ramai.. tu yg masuk.. sonok borak ngan member lama jek.. yg baru2 tu lah.. 18 sx sume.. ekekekek

Ayu on July 8, 2009 at 8:51 PM said...

zaman MIRC aku ialah masa aku form 5.. 14 tahun yang lampau..

hah!! 14 tahun ???? YM plak dah 14 jugak la yek.. kalu aku dah beranak masa tu.. dah besau panjang anak aku dah kan.. hehheh.. dunia..dunia..

ZARA 札拉 on July 8, 2009 at 8:54 PM said...

hahaha~

aku tak pernah guna MIRC. kalau Skype lagi syok~
kadang2 dorang tunjuk dorang punya sekali~

hey, I'm lonely..can we do webcam chat? my **** is damn long, 12 inch baby..wtf?! giler semua itu~

<< s| tED| >> on July 8, 2009 at 8:56 PM said...

dah anak dara dah ayu.. kalau lelaki dah bujang.. dah boleh aku ngorat dah.. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 8, 2009 at 8:56 PM said...

ha ha ha ha!! Dak zara!! Ko pernah tgk tak?? ko jgn ckp tak?? ekekekeke...

hysMan.. on July 8, 2009 at 9:31 PM said...

suma nickname takleh blah la..kekeke..
naseb baek takde ustaz sepi..
buat malu je..hahaa

<< s| tED| >> on July 8, 2009 at 9:48 PM said...

ekekekke.. kalau ada.. mmg aku dah bg syarahan agama dah!! ha ha ha

ustazah dyLLa on July 9, 2009 at 1:19 AM said...

ha???ustaz sepi???cna lak ng ustzah sepi???~wahahahaha~...lawak sungguh daaa....merepek je sume ni...cra merosakkan minda anda...

pssstt...akak xde keje ke duk ngadap mende tuh??gb akak xmarah ke???nseb akak bkn cikgu...kalo cikgu sure kena templiak ngn gb sy...hahahaha...

Monkey D Luffy on July 9, 2009 at 2:32 AM said...

sex chat tu

Ena Qaisya on July 9, 2009 at 7:38 AM said...

wakakaka camne ko leh accept drang as a fren tu.. aku biasa kena mende2 ni kat dalam TAGGED.. nek jelak dah aku menengo0knye.. udahnye aku spi gitu jek ihiks..

BUTTERPRAWN - Udang mentega ermmm nyum3.. sedap gak tu ekekeke

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 9:09 AM said...

minta maaf ye dylla. kamu perlu baca entry yg sebelumnya.. semalam saya MC~~!! MIRC Hanya di install dalam notebook hak milik saya.
PC DI ofis hanya ada kemudahan internet. saya tidak menginstall apa2 keseronokan peribadi di PC Sekolah!!
( ini kenyataan bela diri )

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 9:10 AM said...

ye Luffy!! Chatters yg terlampau!!

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 9:11 AM said...

ena!! Semua tu just PM dan aku tidak mereply kerana aku tahu, jika di layan ianya akan meransangkan!! wah! Jawapan!!

Softtouch [Hanim] on July 9, 2009 at 10:42 AM said...

wakkakak..gelak akak dik..mirc punya nickname mmg entah apa2...dah lama xlayan nie lepas dah kawin..org bjg2 eloklah mirc ni ataupun ym..he he eh

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 11:06 AM said...

ekekekke.. bujan pun x elok nau>> Penuh dengan goodaan yg perlu di tepis!! CheewahH!!

Kebanyakan derang ni ala2 18sx.. x leh jd calon suami!! ekekeke

TE-ARE |DIAMOND|™ on July 9, 2009 at 2:01 PM said...

fuuhh, giler ganaz nickname itu... btw, channel yg kuiz tu best... ada markah lagi... mmg laayyyaannnn ;)

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 3:11 PM said...

a'a te-are.. kite slalu lepak situ men kuiz.. tp x beshnye.. men sorang2 x mencabar langsung! ha ha ha

ustazah dyLLa on July 9, 2009 at 9:09 PM said...

aaaakkkkkkkkaaaaaaaaaakkkkkkkkk.......................................
psssttt: jgn mare...sy xpasan akak mc......huhuhu.........nti sy pinjam psek mata sape2 ek...........wahahahahaha........

<< s| tED| >> on July 9, 2009 at 11:05 PM said...

ekekekkeke.. small matter lah... :P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting