Wednesday, July 15, 2009

Ya Puan Han|M : Har| |n| har| MenjawaB TAG seDun|a...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:10 PM
Terima kasih kepada Hanim ( Aku kakak.. Kamu adiklah.. uwaaaaaa) kerana memberi TAG untuk aku jawab. Wah!! Meriah kan hari ini dengan TAG mengeTAG! Ha ha ha ...

Maaf Hanim, untuk mencari gambar candid ini memang begitu menyiksakan jiwa dan raga aku. Puas aku geledah sana sini untuk mendapatkan gambar yang di kategorikan 'candid'. Namun hampa!! Kerana segala mak nenek gambar adalah di dalam 'lappy' yang telah rosak dan telah menjadi tukun di bawah katil (eh! Siapa mahu beli..?)

Aku hampir untuk berputus asa. Namun aku mendapat satu idea untuk 'mencuri' gambar kandid ini dari seseorang. Cik Leha, aku telah menggodam myspacemu untuk mendapatkan gambarku yang paling 'kandid' sekali. Aku tahu betapa dalamnya kasih sayangmu padaku sehinggakan aku pasti gambar-gambarku ada kamu simpan untuk menjadi teman tidurmu...
Ha ha ha.. Ada ke paling kandid??

Okey! Usaha aku berjaya.. tadaaaaa....

nilai

Aku yang agak-agak gelap ( Jangan salahkan aku, salahkan malam yang tiada berbulan.. la la la ) itu!! Ekekekke.. Berbaju biru.. Ayu.. Eh eh! Itu nama Cikgu Ayu!!

Lokasi gambar di Nilai, Negeri Sembilan. Tarikh : Aku tidak ingat. Yang pasti bulan puasa.
Masa : Waktu berbukalah.. Tempat : Majlis Berbuka Puasa n9online. ( Waduh.. kangen sama kamu-kamu semua) Hik hik hik..

Aku tidak sedar gambar di ambil kerana berada dalam tahap kelaparan yang sangat serius. Sila letakkan kesalahan kepada Awek Berbaju Ungu kerana lewat membeli tiket bas. Dan sila pula berterima kasih kepada Si Pemilik Tangan itu kerana amat baik hati menanti dengan setia di Terminal 1, Seremban. Terima kasih Adik K!!

Aku tidak menghiraukan keadaan sekeliling. Siul-siulan untuk mengurat juga aku tepis. Deshummm!! Deshummm!! Aku lapar! Mana nasi?? Tolong! Tolong layan aku sekarang! Ekekekeke....

Okey..okey!! Sudah mula merepek.
Aku menjawab TAG bukan. Huh! Aku juga sungguh baik hati kerana berjaya menunaikan permintaan Hanim dengan begitu tragis sekali sehingga terpaksa 'mencuri'. Ha ha ha!!

Walaupun tiada ayat yang suruh TAG sesiapa. Aku nak TAG juga.

*Dak Ayu kutikura - eh!! Bedak kutikura...
*Hencek Somak - Ko wajib jawab, kalau tak den bako kodai ko nanti!
* Dak Leha - ni Lagi sorang... wajibun!!

Itu sahaja. Sekian, terima kasih.. Zassssssss!!!

Nota kakitanganku : Awek Baju Hitam Belakang I dalam gambar tu, I Lapp Yu.. Yu Lapp Me tak?? Wink wink! ;)

12 kUs-kUs:

ZARA 札拉 on July 15, 2009 at 8:10 PM said...

sayang!

aku memang tutup komen itu..hahaha~

sticky mode sebenarnya~ lalalala~

<< s| tED| >> on July 15, 2009 at 8:11 PM said...

kenapalah aku lembab!! ha ha ha ha!!! ok ok! Len kali tutup letak lah tanda yang sengkang tu macam signboard jalan yg tidak boleh lalu - .. ekekekeke

sharamli on July 15, 2009 at 8:16 PM said...

tag lgik..hu3

<< s| tED| >> on July 15, 2009 at 8:27 PM said...

ekekkekekeke.. lagi dan lagi.. TAG bila dah tak de idea nak menulis.. sesuai buat..

ashie023 on July 15, 2009 at 8:30 PM said...

ini tag ke???cam jawab soklan essei je..muahehehe

<< s| tED| >> on July 15, 2009 at 8:47 PM said...

ha ha ha ha.. ampeh... karangan TAG lah :P

ustazah dyLLa on July 15, 2009 at 11:21 PM said...

wah...tahniah rajin...

<< s| tED| >> on July 15, 2009 at 11:33 PM said...

hehehhehehe.. angin kus-kus rajin datang.. :)

messyremo on July 16, 2009 at 9:13 AM said...

wahhh..

air tombikai kah tu?

dah nk bolan pose nih..

nape pesalah tu dikaburkan?
aku ingin lihat wajah pesalah itu..haha

Softtouch [Hanim] on July 16, 2009 at 9:37 AM said...

kakak yer..igtkan adik ku..he he he..xkisahlah kan..yg mana satu tedi ni?yg baju biru ker?confius lah

<< s| tED| >> on July 16, 2009 at 9:42 AM said...

ekekekekeke.. Messy.. nanti dia saman aku.. betteraku kaburkan.. agar pandangan dia juga kabur terhadap aku!!

<< s| tED| >> on July 16, 2009 at 9:42 AM said...

hanim : Dak Tedi halimunan di situ.. hak hak hak..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting