Friday, July 31, 2009

|n| T|kus BoLeh MakaN aTau t|Dak..?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
h1

"Bos!! Aku lapar! Ini tikuskan? Aku makan ek?"

"Itu bukan tikuslah! Itu tetikus!!"

h2

"Lantaklah! Janji ada kus-kus belakang dia."
"Suka hati kaulah!!"

Nota kakitanganku : Kalau tak mengusik barang-barang aku memang tak sah! Duduk diam-diam tak boleh??

42 kUs-kUs:

Naff on July 31, 2009 at 1:56 PM said...

Ehh...comel nye kucing u....rindu dgn kucing saya..isk isk isk sedihhhhh nih, kucing ku ilang sob sob

@--- Sueanne ----@ on July 31, 2009 at 2:08 PM said...

alaa ciannye dak utih..
nak makan tikus erkk??..
meh meh...dtg umah auntie sueanne..
bukan setakat tikus jak..
macam2 adaa..ahahahaha

psst : dah jangkit ngn kamula tedd..bercakap ngn kucingg..cam mereng jee..heheheh

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 31, 2009 at 2:15 PM said...

lawak ngan bega gak dak utih ni...kang tercekik mendealah tu kang ..ish.ish..ish..

sape yag sedih ?? ted, ted dan ted jugak !!hehehe

Snowwhite Zone on July 31, 2009 at 2:21 PM said...

tedi, jom ke blog anis.. ada makanan

cahayachenta on July 31, 2009 at 2:27 PM said...

kan dak utih tu pandai guna komputer... yang ko duduk depan komputer tu 23 jam nape... dia pun nak guna gak.. ngeh3x...

miSs siv on July 31, 2009 at 2:38 PM said...

dak utih ye name die?
h0h0h~
kenape ko suke kucing?

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on July 31, 2009 at 2:54 PM said...

teTIKUS merah

menarik...!

hehe

Watierman on July 31, 2009 at 3:10 PM said...

Akak terpanggil ke blog ni walaupun sibuk tahap TERAMAT...rupa2 Dak Utih didera...tak diberi makan...Siap kau Dik Tedi...tukar milik....come Dak Utih....you are most welcome in Penang!!!

Softtouch [Hanim] on July 31, 2009 at 3:13 PM said...

dia kacau tedi nak kan perhatian lah tu..ye lah tuannyer sibuk berblog sehingga lupe nak bg makan...he he he

naurah makwa on July 31, 2009 at 3:43 PM said...

dah lama naura tak bela kucing.naura cukup sayang ngan kucing.Sampaikan tidor pun sekali ngan kucing..tetiba jer teringat kat cik anje..kemanakah kamu mhilang?

tengku_fir21 on July 31, 2009 at 4:10 PM said...

huhuhu
mkn ler nanti kena renjatan eletrik
huhuhu

Nakamura Kazuki on July 31, 2009 at 4:46 PM said...

kalaula tikus bleh dimakan.ehmmmmm rasanya mesti tedi akan bergomel dengan dak utih nak berebut drumstick kus-kus kan...tak dapat nak bayangkan..pastu buat ala-ala finger lickin good...perghhhhh tak dapat bayangkan..tedi mung dapat bayangkan tak?

DaKoSue on July 31, 2009 at 4:51 PM said...

lantak lah labu kasi jew dia makan...

Queen on July 31, 2009 at 5:18 PM said...

hurm..manusia boleh makan tikus tak?

mamai on July 31, 2009 at 5:30 PM said...

bob suka cium ketiak aku hahahaha

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:47 PM said...

Alahai Naff! apa kata bela yang baru? saya ada lebih.. kamu nak? ekekeekke

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:47 PM said...

ekekekekke sueanne : sekali ckp dgn kucing.. mesti nak ckp lagi.. ha ha ha

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:48 PM said...

ekekekekek krina. Dia nngatuk tu.. nak tdo.. soh ketepi.. nak hadap kita lak..

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:48 PM said...

alahai.. anis.. ulser lah.. bileh amek bau jek.. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:49 PM said...

cahayachenta : masa dia dok dpn pc lebih dr aku. aku g opis.. dia adap pc lagik.. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:49 PM said...

miss siv " ye .. nama dia utih. aku suka kucing sbb kucing suka aku.. ha ha ha

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:50 PM said...

yanie : nasib baik bukan tikus merah.. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:50 PM said...

ekekekekeke kakwatie : pagi x sempat nak suap dia.. tu yg dia x makan.. ending2 ikan dia dak itam yg makan.. terkulat2 tgk :p

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:51 PM said...

ekekekeke hanim . dak utih ni x de istilah kenyang. 24 jam lapo memanjang..

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:51 PM said...

kucing naurah ilang ke? alahai.. x pe.. bela lah yg baru :)

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:51 PM said...

ekekekeke. fir. dari utih ke itam or hangus nanti nama dia.. ekekek

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:52 PM said...

eeeeeeeeeeeeeeeee.. hencek nakamura : kau macam pernah buat jek.. ekekekeekke

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:52 PM said...

dokusue.. : x sezalim tue lah.. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:53 PM said...

Queen : tidak boleh !sbb tikus haiwan berpenyakit :)

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 5:53 PM said...

erk mamai :............ (x tau nak kata apa)
ha ha ha ha

ashie023 on July 31, 2009 at 6:22 PM said...

aku setuju ngan hencek nakamura..kalu tetikus tuh tikus, pasti lama sudah dibaham oleh dak utih..muehehhe

ke dak utih x gemor mende2 merayap untuk makanan dier???

ustazah dyLLa on July 31, 2009 at 6:55 PM said...

biar je dia nk makan tetikus tuh...

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 7:19 PM said...

dak ashie : aman x suka.. hari2 bawak balik cicak. sampai mati dan itam dan keras di buat main.

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 7:19 PM said...

tercokik dak dylla.. ekekeke

GiGGLe GaL on July 31, 2009 at 9:43 PM said...

dak utih ni..nak kene nih.. geram aku la kat beliaw.. tunggu la.. klu aku jumpa beliaw, aku piyat tinga beliaw..aku picit2 hidung beliaw..geramm btul aku!

<< s| tED| >> on July 31, 2009 at 10:28 PM said...

ekekekekke.. die rajin dok lompat atas katil sibuk dengan sarung bantal busuk die tu.. ekekekek

Raihanna on August 1, 2009 at 1:18 AM said...

hik2..
kucing skarang pun nak makan benda2 yang berteknologi tinggi ek...
hik2...
kucing sekarang kucing cyber tu!!

Monkey D Luffy on August 1, 2009 at 2:13 AM said...

ko kedekut nak bagi pinjam kot

tu dia kacau ko

lupie on August 1, 2009 at 9:55 AM said...

Bos, bos, apasal ekor tikus tu panjang sangat ... takde ke yg wireless ....

<< s| tED| >> on August 1, 2009 at 11:09 AM said...

ekekkekeke betul rai.. kita menaip dia dok mengadap :)

<< s| tED| >> on August 1, 2009 at 11:09 AM said...

apekejdahnye dia nak main tetikus ni liffy oii.. ekkekekeke

<< s| tED| >> on August 1, 2009 at 11:10 AM said...

sis lupie. x de orang belanja lah nak pakai yg wireless... ekkekekekke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting