Tuesday, July 07, 2009

Sekep|ng Gambar Penuh Kas|h SayanG!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 AM
Aku tidak tahu orang lain!! Tapi bagi aku, aku amat tersentuh melihat gambar dan membaca berita ini. Dan ini juga!
Agama Bukan Pemisah!

Akhirnya walaupun jenazahnya di simpan selama hampir satu bulan setengah...Alhamdulillah.. Beliau Mati Dalam Islam!!

Nota kakitanganku : Aku mahukan seperti ini. Islam atau sebaliknya tiada perpecahan, tiada pergaduhan dan tiada tunding menunding!!
Amat serius 'entry' ini. :

16 kUs-kUs:

neezareef on July 7, 2009 at 10:48 AM said...

alhamdulillah

sue's blog on July 7, 2009 at 10:57 AM said...

akhirnya..dalam islam gak die pergi jua..alhamdulillah..

sayanghasni @ yus on July 7, 2009 at 11:10 AM said...

syukur..
dapat jugak nikmatnyer..
semoga rohnyer dicucuri rahmat..

<< s| tED| >> on July 7, 2009 at 11:11 AM said...

neeza : yup! ALhamdulillah... lama arwah tunggu untuk di semadikan

<< s| tED| >> on July 7, 2009 at 11:12 AM said...

sue : MAsanya dah tahu.. yang bab kita ni.. lom tahu lagi endingnya macam mana..moga2 baik semuanya.

<< s| tED| >> on July 7, 2009 at 11:12 AM said...

yup hasni!! terharu tgk gambar aidk beradik dia sama2 usung jenazah!

eyena on July 7, 2009 at 11:37 AM said...

syukurlah dah mcm tu.ahaii

Snowwhite Zone on July 7, 2009 at 11:37 AM said...

touching jugak la bila bc cite ni.. Alhamdulillah

<< s| tED| >> on July 7, 2009 at 12:58 PM said...

yu eyena.. :)

<< s| tED| >> on July 7, 2009 at 12:59 PM said...

ye lah anis.. walaupun mungkin berat keluarga dia nak terima.. tp mereka masih sama2 nak uruskan jenazah

TE-ARE |DIAMOND|™ on July 7, 2009 at 2:18 PM said...

lamanya baru nak kebumi... anywy, Alhamdulillah disemadikan secara Islam & ditanah perkuburan Islam...Semoga rohnya dicucuri rahmat!!

{tgh konfius dgn jenazah Michael Jackson, katanya disemadikan secara Islam tapi tpt nak disemadikan @ Forest Lawn <--- tanah perkuburan kristian}

<< s| tED| >> on July 7, 2009 at 2:55 PM said...

te-are.. MJ tu kan.. yg tak relevannya.. nak bawak jebazah hadiri konsert sblm kebumi.. betul ke?

Itajeff @Something To Share on July 7, 2009 at 3:19 PM said...

Alhamdulillah...

<< s| tED| >> on July 7, 2009 at 3:24 PM said...

yup! satu lg kemenangan berpihak!

TE-ARE |DIAMOND|™ on July 7, 2009 at 4:49 PM said...

sis tedi, rasanya x de kot coz tonite da nak kebumi kul 11pm waktu msia (8am waktu sana)... cuma ada gak terbaca masa konsert nak wat hologram MJ

<< s| tED| >> on July 7, 2009 at 5:19 PM said...

a'a.. harap2 x de lah te-are.. ape kejadahnye konsert2 tu!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting