Friday, July 03, 2009

MicHaeL JacksoN a.k.a MikaeeL Abdullah Di Kebum| SecaRa IsLam!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:48 PM
fvrv
Andai benar ini! Alhamdulillah!! Syukur!
Klik ini untuk informasi lanjut
Nota kakitanganku : Ya Allah. Aku juga mohon aku akan mati dalam Islam dan Iman!

16 kUs-kUs:

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on July 3, 2009 at 5:23 PM said...

اللهم اختم لنا بحسن الخاتمة ولا تختم علينا بسوء الخاتمة... آمين يا رب العالمين

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 5:29 PM said...

Alhamdulillah.. AMin!!

rizz on July 3, 2009 at 5:51 PM said...

alhmdulilah

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 5:53 PM said...

yup! Harp2 khabar ini satu kenyataan!

Ayu on July 3, 2009 at 7:03 PM said...

syabas bete.. !!

mohabbat zendigi..

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 7:27 PM said...

umangg ai!! dah jangkit dr dak ashie ni!!

hysMan.. on July 3, 2009 at 9:12 PM said...

Aminn...
:)

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 9:29 PM said...

amin ya rabbil alamin!

TE-ARE |DIAMOND|™ on July 3, 2009 at 10:31 PM said...

Alhamdulillah klu ianya benar... Amin!!!

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 10:41 PM said...

Insyaallah.. tapi masih x boleh percaya 100% selagi pengkebumian tidak di laksanakan.

GiGGLe GaL on July 4, 2009 at 12:41 AM said...

aku lak dengar tadi ada 2 possibiliti.. either almarhum ni akan di kebumikan secara Islam atau, keluarga beliaw akan menguruskan pengkebumian mengikut agama asal. Harap2 dapat di uruskan mengikut Islam.. Amin.

<< s| tED| >> on July 4, 2009 at 1:31 AM said...

InsyaAllah!! Kita tunggu perkembangan selanjutnya.

Softtouch [Hanim] on July 4, 2009 at 9:02 AM said...

Tp mcm xkonfirm je kan. Ade bc sokkabar ari nie. MCm samar2 jer..entahlah. Harap dia dikebumi cara islam

<< s| tED| >> on July 4, 2009 at 9:20 AM said...

teu lah.. sape pun dia. kite kenal ke tak.. die kenal kite ke tak.. biolah jenazah dia disempurnakan mengikut cara yg betul!

ustazah dyLLa on July 5, 2009 at 2:23 AM said...

insya'ALLAH...

<< s| tED| >> on July 5, 2009 at 10:04 AM said...

ya! InsyaAllah.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting