Sunday, July 19, 2009

ANtarA TamaN Botan|kaL DengaN ZoO MeLaka!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:52 PM
Okey!! Aku mahu pergi berhoye-hoye di hujung minggu.

Tetapi belum buat keputusan mahu ke mana. Dari rumah ke tempat kedua-duanya hanya dalam 15 minit atau kurang dari itu.

Zoo Melaka kali terakhir pergi seingat aku kira-kira 20 tahun yang lalu. Percayalah! Aku tidak bohong! Kenapa hati selama ini tidak tergerak untuk ke sana walaupun hanya sekangkang kera dari rumah. Mungkin kerana majoriti haiwan-haiwannya ada di belakang rumah aku!! Ha ha ha! Ini satu pembohongan! Andai kata harimau ada berjiran dengan aku, aku pasti sudah tidak dapat menaip lagi di sini. Hik hik hik..

Taman Botanikal selalu aku beriadah di sana. Cuma, sejak di ubahsuai baru aku belum pernah jejak lagi.

Okey. Mungkin dalam perjalanan nanti aku boleh buat keputusan secara spontan. Ada sesiapa nak turut serta. Jom!! Kita jumpa di sana!!

Nota kakitanganku : Cuaca amat elok sekali untuk pergi berhoye-hoye. Jangan hujan sudah!!

26 kUs-kUs:

areQue on July 19, 2009 at 3:45 PM said...

adikk rq ada bljr kat UTEM Malacca..gi la lawat die...

hauhuahuahauhaah..

lagi sonang!

tak pyh fenin fikir nk gi mana dah..
muhkakkakkakaka

ZARA 札拉 on July 19, 2009 at 4:14 PM said...

mahal dol skang zoo~

tensen gua~

tengku_fir21 on July 19, 2009 at 4:22 PM said...

huhuh
nak ikuttt

GiGGLe GaL on July 19, 2009 at 5:02 PM said...

dak tedi, klu ko gi zoo, kemsalam kat kekawan ye... kat beruang ..kat badak air.. kat buaya..kat rimau dan singa... btaw mereka..aku tak dapat jenguk mereka.. lengkali je..






wakakakakakakkaka... selamat berhoye-hoye...

Faarihin on July 19, 2009 at 5:02 PM said...

uihh.. kite pun dh lame tak pi zoo melaka tu.. jom pi same2.. huhuhu.. (^__^)

ashie023 on July 19, 2009 at 5:10 PM said...

sy nk g zoo england..bleh?

anaklaut on July 19, 2009 at 5:41 PM said...

salam..<< s| tED| >>,

salam...tq bagi ulasan yg paling bermakna pada saya..insyallah..selalu dilakukan zikir tu.

tq singgah anaklaut

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 6:11 PM said...

RQ : UTEM dekat ngan mydin.. boleh pergi tu.. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 6:12 PM said...

dak zara : RM 7 rasanye tok dewasa.. klu g sekelurga... bankrap.. lom kira makan2 lg tu..

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 6:12 PM said...

fir : jom...

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 6:12 PM said...

MRs Giggle : kawan2 kau tu yek!! ekekekek...

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 6:13 PM said...

faarihin : jom.. tp x g zoo.. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 6:13 PM said...

boleh dak ashie... sila... aku kirim kenggaru sekoq..

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 6:13 PM said...

salam juga anaklaut :)

messyremo on July 19, 2009 at 6:41 PM said...

kat sane de polar bear tak?

cakap kat die i miss u like crazy..hahaha.

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 6:58 PM said...

tediber yg ni jawab.. i miss yu too messy remo.. ekekekekek

azuan on July 19, 2009 at 7:24 PM said...

x pernah g dua2 tempat tue..hu3

Chem5007 on July 19, 2009 at 7:45 PM said...

Eh Tedi, A-fanosa resort ngan rumah ko jauh ke tak??..ngee. Sama la Tedi, akupun dah 7 tahun duk Selangor ni lum pernah lagi gi Zoo..huhu.

DaliaLiyana on July 19, 2009 at 8:14 PM said...

dalia g zoo melaka tahun bila ek?? rase nyer time sekolah menengah..dah lame giler seyyy....

QieFLy si Dolce on July 19, 2009 at 8:19 PM said...

nak itot gak.....heheheh

:P

zaradgreat on July 19, 2009 at 8:35 PM said...

zoo mlk? buhsan2. heheh. pegi la Afamosa. mengimbau sejarah lama.kah3

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 9:06 PM said...

azuan : nanti datang melaka leh pergi! x rugi!!

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 9:09 PM said...

chem : umah aku ke A Famosa mungkin dalam 30 min. tapi aku lom pernah pergi. lalu lalang jek.
aku kat daerah jasin. A famosa kat ALir gajah :)

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 9:09 PM said...

ekekekekek.. tu lah dalia.. nak tgk juga apa yang baru kat zoo tu..

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 9:10 PM said...

qie : ekekekeke.. nanti aku pergi aku ajak kamu qie.. kite pergi secara 3g! ha ha ha

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 9:11 PM said...

eleh... zaradgreat : x baik tau.. kalau kawan2 kau kat sana dengo.. kecik ati derang tau!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting