Thursday, July 23, 2009

SetaKat PukuL 3.00 PetanG |n|, akU mas|H mamPu menGawaL nafSu kE J Card Member's Day!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:55 PM
Okey!! Sekarang pukul 3.00petang. Aku masih tekun di pejabat. Memang aku rasa mahu beli sesuatu di JJ hari ini. Tetapi aku takut sesuatu itu akan menjadi 2, 3 atau 4 sesuatu!! Ha ha ha ha...
Gila ke apa nak pergi sekarang! Hari ini hari Khamis! Hari Memakai Batik supaya nampak lebih 'ensem' daripada biasa!! Kalau aku pergi waktu kerja sah-sahlah orang akan cakap, aku lari dari melakukan tugas tetapi mencari tugas tambahan di Hari J Card Member's!! Hik hik hik..
Okey! Bawa bertenang!! Hari ini puasa! Kalau pergi petang pun buang tenaga sahaja. Jadi kita tengok malam pula bagaimana?
Nota kakitanganku : Aku selalu berniat untuk membeli sejenis barang sahaja bila ke pusat membeli-belah, tetapi bila sudah sampai, lain pula jadinya. Itu yang selalu membuatkan 'budget' akan terpesong sedikit dari perancangan asal! Ekekekekeke...

38 kUs-kUs:

ejdeejasmi on July 23, 2009 at 3:36 PM said...

selamat bershopping ye...

jangan lupa beli sesuatu itu untuk emi jugak...

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 3:46 PM said...

uwaa.. janganlah menggodaku untuk pergi emi!!!

tengku_fir21 on July 23, 2009 at 3:49 PM said...

nak ikut

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 23, 2009 at 3:49 PM said...

kuatkan iman ted.... jap gi dah waktu balik ...leh tahan ker ?? ..racun..racun... hahahaha

len kali kalu nak gi shopping,jadi cam KRina..
memang selalu plan nak beli banyak tapi bila beli banyak jugak....hahhahaha

Softtouch [Hanim] on July 23, 2009 at 3:50 PM said...

alapegilah ted..dah hari ni hari gaji sedunia utk pekerja gomen. lainlah sy ni..sedihnya...pesgi beli n snap pic pastu letak kat blog ape yg tedi beli...

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 3:59 PM said...

mari2 fir.. keluarkan duit kamu belanja aku.. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 4:00 PM said...

eh eh krina..ade plan cenggitu lak..

sebenarnya nak beli kipas angin jek.. ekekeke

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 4:01 PM said...

wah hanim!! Hasutan gitu... ekekekek.. x sanggup nak cari tempat parking jek.. mesti gila2 ramai org

mamai on July 23, 2009 at 4:20 PM said...

aku sudah berada di rumah jam ini balik awal hehehehe tapi kena jaga anak daa

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 4:21 PM said...

mamai!! Itu sungguh tidak adil.. pastikan kamu tidak berbaju batik di rumah!! ha ha ha ha!! bimbang mendatangkan syak wasangka!!

Watierman on July 23, 2009 at 4:22 PM said...

Dik Tedi...akak dah gi semalam...ada byk....barang.....belikan hadiah harijadi untuk MIL akak...hari Sabtu nanti Besday dier!...kalau pegi habis duweeet..dok umah main dgn dak utih selamat !!!

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 4:27 PM said...

ha ha ha ha.. cam tu ek?/ ekekekeke.. kang dah pergi macam2 berkenan.. tp kakwatie.. setakat pukul 4.30 ni.. risiko nak pergi tu macam tinggi. kakak dah call tanya.. ha ha ha...

ibu_umairah on July 23, 2009 at 4:28 PM said...

haruss pergi tau.........jualan murah itu!!!!memang harga turun mendadak......

ashie023 on July 23, 2009 at 4:29 PM said...

selamat berpose...jangan pegilah shopping, baik ko pegi beli makanan dak utih..

AMARAN :shopping membahayakan kesihatan tulang belakang dan tangan membawa beg2 plastik hasil belian..mekasih..ting tong..

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 4:38 PM said...

ibu_umairah : ekekekekke.. ada potensi aku akan bankrap ni..

aien~s corner on July 23, 2009 at 4:47 PM said...

hahaha... xyah g trus la senang... haha g kt tempt yg xde sale je.. hehe

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 4:48 PM said...

dak ashie : aku dah booking ikan 6 kg dari pakcik yg kerja kat pasar borong. tapi td dia dtg dia kate ikan x de :( dah abesh..
jadi ari inieh malam ini dak utih dan sahabat akan berpuasa....

siapa2 ada ikan lebih sila beritahu aku segera!!

ZARA 札拉 on July 23, 2009 at 4:48 PM said...

oit~

pergi je lah tedi~

hahaha~

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 4:48 PM said...

tak ye gak ek ain : contohnya seperti di mana ya?

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 4:49 PM said...

dak zara : duit gajimu pasti sudah dapat! boleh kita kongsi dua sayang???? wink wink ;))

Ayu on July 23, 2009 at 4:58 PM said...

aku nak pegi dah ke JJ Melaka seperti diwar2kan tuh.. tapi apakan daya.. aku x larat.. suasana petang yg panas ini amat memeritkan kulit ku yg licin n dan gebu ini.. aduhaii.. kenapa lah begini nasib ku..

flip on July 23, 2009 at 5:13 PM said...

tlg beli kan saya sushi~!!

*yummylicious*

sharamli on July 23, 2009 at 5:40 PM said...

sy lapar...................

CiterMenariK' on July 23, 2009 at 6:08 PM said...

tompang skali.. hihihi..

AISHAH on July 23, 2009 at 8:31 PM said...

BESTNYA DPT PI SHOPPING

messyremo on July 23, 2009 at 8:40 PM said...

maap tedi...

2 ari aku tak dtg sini..hehe

mak aku pun same cam kamu tedi~~

nak cari lain,lain yang beli..haha

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 8:47 PM said...

gebulah sgt kulit kau ayus

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 8:48 PM said...

ongkosnye flip!!

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 8:48 PM said...

ekekekekekke.. sha! meh aku belanja!

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 8:49 PM said...

2 kaki pun boleh cerita menarik! nama pendek kau ape?

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 8:49 PM said...

ye aishah.. kalau uangnya ada.. lagi besh!!

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 8:50 PM said...

tak pe messy .. aku maapkan.. tapi belanje aku mekdi:P

Chem5007 on July 23, 2009 at 9:18 PM said...

Eh dak utih makan ikang ker??... Ape kelasss..bagi la makan frieskies ke whisker ke tomyam ke ( oppss ), baru bulu dak utih panjang dan gebu, ala2 iklan shampoo..huhu.

Opsss..eh! sori Tedi, x pyh la suh makan frieskies ngan whiskers tu, nanti ko pegi JJ bukan nk beli makanan dak utih tu..ko pegi shoping bender lain..pulak2 lagi time Jcard ni..huhu. Ko ignore je lah cadangan aku tu yer.

<< s| tED| >> on July 23, 2009 at 9:24 PM said...

ekekekekke.. chem.. dak utih x makan kibbles atau bahasa aku.. keropok kecik2 tu.. dia mmg x jamah. dia suka makanan basah. aku pernah belikan dia whiskas. itupun perisa ikan laut. yg lain dia x nak. bab makan dia mmg cerewet!

AdeLaide NinaSe.. on July 23, 2009 at 11:37 PM said...

special for miss ted,

bln APRIL

What Your Birth Month Says About You :

* Active and dynamic
* Decisive and hasteful but tends to regret
* Attractive and affectionate to oneself
* Strong mentality
* Loves attention
* Diplomatic
* Consoling
* Friendly and solves people´s problems
* Brave and fearless
* Adventurous
* Loving and caring
* Suave and generous
* Emotional
* Revengeful
* Agressive
* Hasty
* Good memory
* Moving
* Motivate oneself and the others
* Sickness usually of the head and chest
* Easily get too jealous

<< s| tED| >> on July 24, 2009 at 12:10 AM said...

wahhhhh!! Terima kasih nina... hargai sangat!! :D

Chem5007 on July 24, 2009 at 10:42 PM said...

ye lh kan..kekadang ntah makanan ape yg kita bagi kat dier...dah kate kucing tu, mmg ikan jugak la yg jadi pilihan utama kan??...

paRi-paRi sYurGa on July 25, 2009 at 11:29 AM said...

hye.. salam! hehehe. ade orang lain nama hanim jgak yer? dh tu camne nak kenal ni nti. hanim 1, hanim 2? hehehe. kejer mana ek? bunyik cam dekat jer... hehehehe.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting