Thursday, July 02, 2009

Pssttt KaMu!! Aku aDa cer|ta PaNas!! Leb|h Panas Dar| B|asa!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:28 AM
a1

Ini dia ceritanya... Kamu kena banyak bersabar untuk melihat gambar yang lebih panas!!

a8

Pintu masuk ke kawasan panas ini!

a6

Aku tidak ke sini. Tengok!! Tiada siapa yang ada. Mengapa ya?? Mungkinkah kawasan ini 'berpenunggu'?

a7

Bau haruman dari bunga ini betul-betul menusuk kalbu? Bunga apa ya? Kemboja? Tapi memang berbau harum. Sehingga bulu roma aku berpusu-pusu naik!

a9

Eh! Eh! Sudut permainan juga ada!! Aku nak itu!! Aku nak itu!! (sambil menunjukkan ke arah jongkat-jongket!)

a10

Bunga ini sangat unik! Tetapi sayang, aku buta bunga! Ini juga aku tidak tahu bunga apa! Sekali pandang macam bunga kertas! Tapi bukan!!

a13

Sayangnya aku terlupa membawa raket tenis! Gelanggangnya juga ada! Eh eh! Wujud ke raket itu! Aku sendiri tidak larat mengangkatnya apatah lagi terkejar-kejar ke sana ke mari! Ha ha ha!

a2

Aku menyimpan hasrat untuk meluncur di situ! Tetapi apakan daya! Aku gusar seandainya air kolam ini akan kering serta merta jika aku meluncur laju! Sob! Sob! Sob! Bukan salah aku!! Salah air yang memercik hingga kering!

a3

Erhmmm! Begitu santai sekali mereka berendam sehinggakan tidak sedar ada orang yang 'menyekodeng' dari jauh!

a15

Ini juga! Begitu riang berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian! Hik hik hik!

a4

Psstt! Itu kawasan yang lebih panas!! Dari jauh sudah terasa kehangatannya. Apatah lagi jika masuk ke sana! Jangan sesekali kamu cubake sana jika tiada kekentalan mental dan fizikal!

a11

Tapi di sini agak suam-suam kuku. Sehinggakan kamu boleh berkuak lentang apatah lagi kuak rama-rama dengan begitu bergaya sekali!

a14

Buktinya ini. Tengok begitu gah sekali dia bersama ikan ala-ala nemo ini!!

a16

Cubaan untuk menolak kanak-kanak ini masuk ke kolam gagal! Dia begitu pantas dan cerdas melarikan diri.

oPsss!! Okey! Maaf! Gambar di bawah ini boleh di kategorikan sebagai 18sx!! AKu tidak bermaksud lucah! Tetapi! Agak merbahaya untuk di lihat tanpa pengawasan orang yang lebih dewasa! Hati-hati ya!!

a17

Nah!! Fotogenik bukan!! Tengok jari-jemari yang ingin meraba itu!! Nanti akan aku potong jari itu sehingga kudung!! Kanak-kanak ini merajuk kerana ingin berenang sendiri tanpa bantuan ikan nemonya!! Wah! Wah! Wah! Dak Kecik!! Tak sedar diri! Tinggi tak sampai setengah meter ada hati nak berenang tanpa pengawasan???

a12

Dah! Dah! Nampak tu?! Eh! Bukan tong sampah hitam itu! Matahari tu! Sudah hampir terbenam! Menandakan Waktu Maghrib hampir tiba! Mari kita pulang! Sudah-sudahlah berendam! Kecut segala!

Nota Kakitanganku : Huh! Panaskan aku seharian di Kolam Air Panas, Jasin, Melaka? Wah kamu! Cerita panas ini bukan seperti yang kamu sangkakan! Fikir positif! Ha ha ha!!


19 kUs-kUs:

Anya on July 2, 2009 at 4:31 AM said...

Wow!!
Soooooooooo many pictures,
they are all so lovely ...
Your country is BEAUTIFUL :)
Thanks for sharing (@^.^@)

<< s| tED| >> on July 2, 2009 at 7:17 AM said...

thank's 2 you too anya!!

GiGGLe GaL on July 2, 2009 at 10:10 AM said...

allamak aiii... memang panas! wakakaka

en somak on July 2, 2009 at 10:12 AM said...

aaa.. sini lagi cantik dr kolam air panas Gadek..

<< s| tED| >> on July 2, 2009 at 10:30 AM said...

Giggle GiL : Panas! Sebab yg mandi pun tak berbaju! EH eh! Itu untuk lelaki saja! Perempuan jgn buat pasal!

<< s| tED| >> on July 2, 2009 at 10:31 AM said...

hencek somak : Den lom pergi lg Air panas Gadek!! Tapi di sana boleh berenang kuang lentang tak??

Ena Qaisya on July 2, 2009 at 10:41 AM said...

ampeh tedi!!!
aku igt pe la tadi..tertanya2 gak aku pe yg panasnye.. upanye kolam air panas HUH!!!!
tipah tertipu huhuhuhu

rizz on July 2, 2009 at 10:49 AM said...

shantek kan cm kat sakura japan hehee

<< s| tED| >> on July 2, 2009 at 10:49 AM said...

wah wah wah ena!! ni musti kes x sabo2 nak baca!! Ekekeke! Yg ni lagipanas tau!
Hik hik hik

TE-ARE |DIAMOND|™ on July 2, 2009 at 11:38 AM said...

cantik r tpt tu... mmg panas!! kena plan nak g ni... ;)

<< s| tED| >> on July 2, 2009 at 11:45 AM said...

te-are : lai lai lai! Nanti i bawakkan yu! Alah.. takat kos 'tour guide' apalah sgt! Ekekekeke!!

<< s| tED| >> on July 2, 2009 at 11:46 AM said...

eh eh!! x pasan komen rizz!! Sakura jepan ek??

Ini bemban japan!! Ekekekek.. pokok tu unik!!

lupie on July 2, 2009 at 3:19 PM said...

Very panas!!!
I like the "Tong Sampah" picture, you really have a humourous way with words!
Another veli funny post that made my day!

ashie023 on July 2, 2009 at 3:22 PM said...

ahhaha...ler ko nih update ngan tajuk suspen je...tu yg aku malas bagi komen awal2 tuh..ahahha...

best nye pegi berendam..

<< s| tED| >> on July 2, 2009 at 3:43 PM said...

sii Lupie : thank' you!! hehehehehe

<< s| tED| >> on July 2, 2009 at 3:44 PM said...

ekekekek dak ashie!! sampi kecut semuanya!!

DaKoSue on July 2, 2009 at 4:56 PM said...

very the hot story hga panas otakku menunggu ending nyer

<< s| tED| >> on July 2, 2009 at 5:13 PM said...

hahahahaha!! Sabo yo lah!!

Mr. Janggel on July 17, 2009 at 2:11 AM said...

Salam...
Wah memang lagi havoc la tempat ni compare than Gadek...Akan ku cuba..hahaha'

salam kenal jugak.:P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting