Monday, July 20, 2009

LubanG h|Dungmu TetaP MenjaD| 'PoOoJaaN' hat|ku!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:23 AM
puu1

Gambar untuk Hari Isnin ini adalah penawar kepada Virus Mrs. Giggle iaitu Virus M1AI1 sama dengan Virus Malas 1 & Anti Isnin 1.

Yeah!! Aku sudah jumpa penawarnya.

Nota kakitanganku : Gambar ini juga di tujukan kepada sesiapa yang suka curi-curi waktu kerja untuk membaca atau menulis 'entry'. ( tepuk air di dulang, terpercik ke muka sendiri)
La la la la!!!

20 kUs-kUs:

messyremo on July 20, 2009 at 8:02 AM said...

hampeh tol..

naye dak utih~~

tgh tido sedap2,kne tgkap gmbor plak..

aku simpati dgnnya..

ZARA 札拉 on July 20, 2009 at 8:05 AM said...

hahaha~

cian dia kena tangkap gambarnya~


hahaha~

jemarisepi on July 20, 2009 at 8:06 AM said...

hihihi...sama lah..anti jg ari isnin..x tahu napa..ari ni lambat bangun..kes malas lah sebenarnya..hihihi...

lambat nya lah jumaat kan..hihihi...

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 8:20 AM said...

messyremo : dak utih tidak boleh melawan.. kalau tidak.. dia terpaksa berpuasa sunat hari ini. Kejamkah aku?

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 8:20 AM said...

dak zara : ini salah satu tanggungjawab sosialnya.. la la la

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 8:21 AM said...

jemarisepi : penyakit ini bukan kita-kita sahaja tekena. satu dunia mungkin.. eh eh.. kecuali kelantan dan terengganu!! He he he ...

Softtouch [Hanim] on July 20, 2009 at 8:52 AM said...

ok terasa yer...terkena percikan air tu di muka sy..biasalh monday mood/monday blues

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 9:50 AM said...

ekekekkeke... hanim.. bukan hanya dirimu.. aku juga terasa.. ekekekeke

ashie023 on July 20, 2009 at 10:50 AM said...

slalu amik gambo candid yg daring..hehhe

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 10:53 AM said...

ekekekekeke... alahai.. dia sekor jek yg asyik melekat kat aku.. lagi 2 tu.. kaki merayap..

Ayu on July 20, 2009 at 11:19 AM said...

aku x keje.. aku cuti.. hohoho

ibu_umairah on July 20, 2009 at 12:32 PM said...

kantooiiii ker namanya nie...he.hee

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 12:58 PM said...

dak ayu : ko memang bernasib baik..

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 12:58 PM said...

hehehhehe ibu_humairah

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 20, 2009 at 1:33 PM said...

senin hari paling bencissss... meeeeeeeeetinnnnnnnggg whole-day .....
mmg terkena batang idung..tapi nsib baik skang lunch break... ahaks..

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 1:39 PM said...

ekekekekkekeke.. sama2 lah kita akak..

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on July 20, 2009 at 6:49 PM said...

haha... suka la..

tepuk air di dulang, terpercik ke muka sendiri..hehe...

boleh la pnjam nnt.. :D

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 6:54 PM said...

lah.. ni peribahasa lah.. tp ayat betul x ingat,,,

Monkey D Luffy on July 20, 2009 at 9:41 PM said...

memang korang geng kucing

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 10:21 PM said...

Luffy geng monkey! La la la la

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting