Friday, July 03, 2009

AkU |ng|N JaD| Har|maU KumbanG!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:39 AM
Ya Allah! Kuatkanlah iman aku! Berilah aku tahap kesabaran yang tinggi di hari Jumaat ini.

Kamu boleh rujuk di sini. Okey!! Hari ini bila Jabatan Kesihatan telefon tanya pasal murid yang di kuarantin, baru terhegeh-hegeh cari borang itu cari borang ini. Walhal dari hari Selasa lagi Guru Besar sudah di maklumkan mengenai itu. Degil! Tak buat laporan!
Pelajar yang terlibat tu habis kuarantin sampai Ahad. Hari ini baru kecoh-kecoh. GB Beritahu PPD dia baru di maklumkan. Eh Eh!! Bukan Hari Selasa semua orang dah tahu ke?
Suka letakkan kesalahan pada orang lain. Kelembapan bertindak tidak mahu di akui. Yang di tahu, belum habis waktu kerja dia dah sampai rumah!
Nasib baik hari ini Hari Jumaat! Kesabaran adalah di tahap yang tinggi.
Nota kakitanganku : Di Melaka hanya ada satu kes sahaja. Tapi bila minta pertolongan PPD untuk fakskan dokumen, lambat sangat bertindak! Macam manalah kalau beratus kes! PT tu mesti pengsan!!

6 kUs-kUs:

sayanghasni @ yus on July 3, 2009 at 1:00 PM said...

lembap dan hampeh itu..
cara bekerja mereka..
biasa arr, mana2 pun sama..

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 1:12 PM said...

ekekekeke... tau x pe!!

Alpha Zulu on July 3, 2009 at 2:49 PM said...

Kelembapan menjurus kepada tahap prodaktibiti yang rendah. Bos kenalah bertindak lebih awal sebelum prodaktibiti turun ke tahap 'zero'!

Hehe.. kok den pelempang jer yang naik!

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 3:17 PM said...

wah!! Garang!! Kes emenjensi kan.. Kita nak cepat . DIa lembab! tu yg hangin!

Ena Qaisya on July 3, 2009 at 3:45 PM said...

phiewww... ingat ko bebetol nk jd arimau kumbang... takut akuuu ekekeke

<< s| tED| >> on July 3, 2009 at 4:06 PM said...

ekekekeke.. kang abesh lak sume bloggers aku ngap!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting