Monday, July 06, 2009

PeNgap|t PengaNt|n yanG TewaS SebeLum BerjuanG!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:20 PM
Hari ini mendung!! Tak nampak matahari!
Hehehe... Aku pun rasa sejuk saja duduk dalam pejabat ni. Selalunya buka kipas laju-laju. Al-maklumlah. Pejabat ala-ala zaman jepun. Tiada pendingin hawa Jenama Ogawa! Ha ha ha ! Ada ke Jenama Ogawa?? Pandai-pandai je aku!

'Entry' adalah pendek dan 'simple'. Ini adalah sebagai pengubat rasa mengantuk di waktu-waktu sejuk begini! Cheewahh! Baru mendung sikit. Sejuk kunun!! Belum duduk kaki gunung lagi ni!! Ekekekeke...

Nota kakitanganku : Kawan aku 'offer' aku jadi pengapit dalam majlis kahwin dia minggu ni. Aku menolak dengan perasaan malu-malu kucing dan menjawab ' Tak naklah! Nanti orang tak nampak pengantin, nampak pengapit je. Mula-mula dia 'blur'. Tak tahu maksud aku. Lepas tu, dia ketawa macam tak 'hengat ini donia'. Di balas ' Eeeee.. Awak ni.. ada pulak fikir macam tu'!!

Ha ha ha ha.. Okey!! Kawan aku adalah comel 'lote' . Eh! Amat comel okey!! Dan aku comel betul-betul dalam erti kata comel. Aku takut aku terlindungkan pengantin je nanti!! Dan juga gusar pelamin angannya musnah di kerjakan dek aku!! Jadi , aku mengaku kalah sebelum berjuang!! Eh Eh! Kamu faham ke cerita aku??
Hik Hik Hik!!

15 kUs-kUs:

ashie023 on July 6, 2009 at 3:59 PM said...

ye paham3X..jadik crite disebalik tabir, ko jadik pembancuh air sirap jelah ..ke gane ending dier???

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on July 6, 2009 at 4:01 PM said...

haha...klu den jd pengapit...den yg lbh 'pemalu' & 'penyantun' dr pengantin...hehehe

<< s| tED| >> on July 6, 2009 at 4:16 PM said...

dak ashie : ha ha ha !! Aku tukang makan je lah!!

<< s| tED| >> on July 6, 2009 at 4:16 PM said...

Norul : Ye lah!! Nanti terover lak malunya pun payah kan! Asik menunduk je.. kalah pengantin!!

neezareef on July 6, 2009 at 4:45 PM said...

lom kawen x ley jd pengapit..ilang seri..org tua2 kata bkn aku yg kata

<< s| tED| >> on July 6, 2009 at 4:47 PM said...

eh! Ye ke..? lah.. nasib baik aku rejek! ha ha ha ha!

ingatkan lom kawen leh dah kawen x leh!

aku ikut fahaman mana ni??
masakkk!!!

sayanghasni @ yus on July 6, 2009 at 4:57 PM said...

syok wei jadi pengapit nie..
boleh makan kat meja beradap...

[]--M!z F4t!N--[] on July 6, 2009 at 5:00 PM said...

lor:( nape namo jd pengapit??? ala...ape salahnye comey pun:P leh ape.yg penting cnfident n wat muke selambe aje.sy pun penah jd pengapit.malahan...lg beseri dr pengantin.ahakkzz!!!

<< s| tED| >> on July 6, 2009 at 5:30 PM said...

sayanghasni : Apakandaya.. tahap malu-malu kucingku begitu tebal sekali!!

<< s| tED| >> on July 6, 2009 at 5:31 PM said...

amboi2 fatin.. ekekekeke.. x mo lah! Takut lutut tercabut lak nanti! Ha ha ha ha

ustazah dyLLa on July 6, 2009 at 11:10 PM said...

xfaham laa kak...leh x terjemahkan dlm b.arab???ekekekeke...
pasan comei...eeiii...geli...

p/s: xdeke alon ust2 yg masih single??pas laa kt sy ni...

<< s| tED| >> on July 6, 2009 at 11:26 PM said...

:P biolah pasan sendiri.. owg len x pasan!

ustaz single ek..? kalau ade pun den dah cop! Muehehehe!!

eyena on July 6, 2009 at 11:44 PM said...

hahai terhibur betul baca entry ni.. ayaii sejiwa laa kita, kalau cek pon, cek tolak jugak permintaan tu.. takot nanti org kompius mana satu pengantin..ngeee

eyena on July 6, 2009 at 11:44 PM said...

hahai terhibur betul baca entry ni.. ayaii sejiwa laa kita, kalau cek pon, cek tolak jugak permintaan tu.. takot nanti org kompius mana satu pengantin..ngeee

<< s| tED| >> on July 6, 2009 at 11:44 PM said...

ekekekekkeke.. alahai.. nasib badan..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting