Wednesday, July 29, 2009

|n| JawapaNnya...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 AM
wsw
Penyertaan di tutup awal sebab dah ada pemenang. Apa senang sangat soalan aku bagi ni????
Okey .. kepada 6 peneka terpantas.. ha ha ha... Sila tinggalkan nama dan alamat di emel aku mylosermind@yahoo.com Ini serius. :))
Ena Qaisya
Ustazah Dylla
Kakwatierman
Yanie Putrajaya
Kakrina
Cikgu Ayus
6 orang lah!!
Aku mula-mula dulu memang tidak tahu cara memakannya macam mana.
Ha ha ha!!

Selepas menuntut ilmu barulah tahu. Sebab itulah namanya pun Pulasan! Kena pulas baru boleh makan. Isi macam rambutan. Dua kali pandang macam laici pun ada.

Semalam ada cikgu bawa 2 bakul pulasan. Cikgu cina tidak berapa makan sangat. Jadi akulah bawa balik semua. Kalau beli sekilo mahunya RM 3.00.

Nota kakitanganku : Orang memberi kita merasa. Ada siapa-siapa mahu rasa tangannya di pulas? He he he he...

23 kUs-kUs:

ashie023 on July 29, 2009 at 9:25 AM said...

saya teka td watermelon..aduh, lambat betullah sy nak masuk meneka..kalu dok ambe buleh adiah..aduyai!!!

@--- Sueanne ----@ on July 29, 2009 at 9:35 AM said...

ehh tedd..bile kamu wt contest???..xtau pun..huhuhu

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 9:38 AM said...

dak ashie : ko tak menang.. tp ko tetap kena bg alamat gak..

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 9:39 AM said...

sueanne : contest ini terlalu pantas!! ha ha ha

GiGGLe GaL on July 29, 2009 at 9:40 AM said...

cuba ko pulas telinga dak utih dulu..ape kah reaksi beliaw..wakakka..

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 9:42 AM said...

mrs giggle : aku korek telinga dia pun dia asyik nak lari jek.. ekekekeke

sharamli on July 29, 2009 at 10:07 AM said...

hi3..nak pulas tinga ke?xnak..sakit..

joegrimjow on July 29, 2009 at 10:07 AM said...

ahaaa
xsempat pon

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 10:24 AM said...

ekekekek sha... masa sekolah rendah sulu itu je lah modal cikgu nak denda!

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 10:24 AM said...

yer joegrimjow... terlalu pantas :)

Ena Qaisya on July 29, 2009 at 10:27 AM said...

muahahahaha (gelak cam syaitonnn) sbb nama aku teratas skali ihiks...

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 10:31 AM said...

kau jangan nak gelak lelebih.. send alamat sekarang.. jgn alamat je.. nama semua.. la la la

Watierman on July 29, 2009 at 10:56 AM said...

Akak malu le nak kasi....kan tadi dah suruh kasi Dak Utih 3 ekor ikan kembung....

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 10:59 AM said...

ALAH.. NGADA2 JE KAKWATIE NI.. CEPAt!!

[z@ck] on July 29, 2009 at 11:01 AM said...

hoh..x sempat nak join kuiz ni..
huhuhu

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 11:21 AM said...

kuiz yg begitu pantas zack ! ekekekekeke

DaKoSue on July 29, 2009 at 12:45 PM said...

ala asal tak sound awal2 ade teka tekuk aku x terbace n3 nih may b kat kg kot rugi2

Ayu on July 29, 2009 at 1:14 PM said...

aku nk ko anta pulasan sebakul ok???

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 1:20 PM said...

dakosue.. ini kuzi penyertaan x sampai 1 jam.. ha ha ha... dah tutup.. pantas kan?

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 1:21 PM said...

mana pulak aku nak carik pulasannya dak ayus woiii.. tunggulah aku tanam nanti

ustazah dyLLa on July 29, 2009 at 6:40 PM said...

tq...

<< s| tED| >> on July 29, 2009 at 7:35 PM said...

dah emel lom dylla?

[yAN!e][pUTraJAya] on July 30, 2009 at 3:00 PM said...

yahooooooooo

time kasih (^_^)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting