Sunday, July 19, 2009

Okey! Mar| k|ta jawaB Teka-Tek| Teka-teKuk!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:23 PM
Maafkan aku kerana kekurang idea untuk membuat 'entry'. Jadi mari kita suka-suka menjawab teka-teki teka tekuk ini.

Kamu rasa aku ke mana petang tadi? Zoo Melaka atau Taman Botanikal..

t1

Oleh kerana ianya suka-suka tiada hadiah di beri. Hik Hik Hik

Nota kakitanganku : Orang Melaka tidak di galakkan menjawab teka-teki ini.
( Eh! Eh! Gurau sahaja) Sila-sila!!

22 kUs-kUs:

sharamli on July 19, 2009 at 9:37 PM said...

xde adiah xm0 jwb

ashie023 on July 19, 2009 at 9:38 PM said...

aku nk adiah gak sebab aku tau mesti aku jwb betul...jawapan nye taman..botanikal...hehehe

Encik Azizan on July 19, 2009 at 9:56 PM said...

d sbbkn xde hadiah so dua2 tempat kamu pergi..tu jwpn nye.heee

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 9:57 PM said...

sharamli :( sob sob sob

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 9:58 PM said...

dak ashie : tunggu jawapannya nanti!

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 9:58 PM said...

en azizan : sampai hati!!

GiGGLe GaL on July 19, 2009 at 10:09 PM said...

daktedi,
membaukan keadaan ko ketika membuat entri ni adalah seperti rimau dan hewan2 seangkatan di zoo...makanya.. aku memilih jawapan taman botanikal...

kenapa jawapan aku sedemikan rupa?

cuba ko teka pulak teka teki aku tu..

sekian..wakakakak..

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 10:12 PM said...

ekekkekeke.. aku memberi kau menerima..tapi kau nak bagi balik lak ek??

mrs giggle : jawapan aku ialah..kenapakau tany aku balik?
ha ha ha ha

waiem on July 19, 2009 at 10:20 PM said...

umbai...hehehe

Monkey D Luffy on July 19, 2009 at 10:23 PM said...

kosong maknanya zoo

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 10:25 PM said...

dak waiem ni .. tetiba umbai lak..umbai tu ikan bako lah...

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 10:25 PM said...

la la la la.. pandailah dak luffy ni... nanti aku bg jawapan..

GiGGLe GaL on July 19, 2009 at 10:29 PM said...

ei..nanti dulu.. aku nak cuba lagi.. aku rasa2 la.. gambar di atas adalah di .....












parking lot la.. wakakakaka...

ber_uwang on July 19, 2009 at 10:32 PM said...

gi zoo melaka lalu taman botanikal

ZARA 札拉 on July 19, 2009 at 10:39 PM said...

oit!!

aku mau gi MITC..

hahahha~

[z@ck] on July 19, 2009 at 10:40 PM said...

taman botanikal..
=)

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 10:43 PM said...

mrs giggle : parking lot takde dalam senarai pilihan.. nak kena babab ni.. la la la la

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 10:44 PM said...

dak zara: umah aku dr MITC hanya 8 minit jika kelajuan 100 k/m .. la la la la...

eh eh..ada apa di sana?

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 10:46 PM said...

beruwang: itu silap.
yang betulnya..pergi taman botanikal lalu zoo melaka..
ekekekekeke..

tidak.. tidak.. kedua-nya boleh.. yg beruwang maksudkan ialah.. kalau keluar dr highway ayer keroh.. yg aku maksudkan.. dari rumah aku.. ha ha ha ha..

<< s| tED| >> on July 19, 2009 at 10:46 PM said...

zack : esok kita tgk siapa yang kena!! ekekekeke

DaKoSue on July 19, 2009 at 11:59 PM said...

ko tak kemana-mana tgh n3 blog haha mest betul jaw aku kan..kan...kann....

<< s| tED| >> on July 20, 2009 at 12:04 AM said...

dakosue : sungguh tidak relevan jawapan mu itu.. :P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting