Tuesday, July 28, 2009

KamU t|Dak Dapat MasuK |n| TV cHok|!! ( Part 1 )

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:20 AM
e5

Saya Oyen dan ini adik saya Choko! (sebutan : co-ko!!) Choki (sebutan : co-ki!!) tidak dapat turut serta kerana masih di atas bumbung tidur!

e4

Hanya kami berdua!!

e3

Tidak bertiga!

e6

Tidak juga berempat!

e1

Mana datangnya warna putih ini?

e2

Maaf ya! Budak Putih ini tiada kena mengena dengan kami! Sibuk!! Sudah-sudahlah asyik kamu sahaja yang masuk TV! Kali ini giliran kami! Tolong ketepi sedikit. Mengganggu! Jangan geng dengan Budak Putih itu Choko!! Buweeekk!!

Nota kakitanganku : Semalam hujan, budak dua ekor ini tidak cukup 'korum', sebab seekor lagi tertinggal atas syiling tidak dapat turun kerana tersekat dek hujan!!

35 kUs-kUs:

Ena Qaisya on July 28, 2009 at 7:50 AM said...

hahaha ade jek tentang cite kucen2 ko ek... kreatif tol

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 28, 2009 at 8:08 AM said...

cian Dak Putih Choko ngan Choki tak nak kawan....

Dak Putih tu dah besa fames...jadi memanglah dia nak enterprem... hehehe..

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 8:17 AM said...

ekekekeke ena ... TQ lah kerana membaca!!

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 8:18 AM said...

ekekekekek.. Oyen tu lebih besar dr dak utih.. walhal umur blm sampai sethn... kekekekek

biru on July 28, 2009 at 8:24 AM said...

ted,

tucen kita nama dia 'coet'
sebut betul betul

COET

ekekekekk

=P

aien~s corner on July 28, 2009 at 8:25 AM said...

hahaha...cian nye dia xleh trun.. ptot la d`pulau kn wt smntra hehehe

Watierman on July 28, 2009 at 8:38 AM said...

Dak utih...kalau dah tak betah tinggal di situ....minta transfer aje ke Bukit Jambul....hihihihi..What say you Dik Tedi????

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 8:41 AM said...

biru : macam se'coet' tu ek..
coet ni kalau kat melaka maksudnya.. sedikit .. ekekekeek

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 8:42 AM said...

ekekekke.. eins nak turun dari syiling tu kena lalu bumbung . ekekeke... tue yg dia tak turun2 walaupun waktu makan dah tiba

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 8:42 AM said...

kakwatie .. gggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

@--- Sueanne ----@ on July 28, 2009 at 8:49 AM said...

allalalal dak putihhhh ciannye kamuuu....heheh
bagi can la kt oyen n choko lak...
dorang pun glamesss gak..kihkhih..

pssttt : la byk gak kucing kamu ye ted..igt 3 je..ni tambah lagi 3..huiiyoooooo...

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 9:01 AM said...

semua ada 7 sueanne... ekekekeke...

GiGGLe GaL on July 28, 2009 at 9:21 AM said...

dak ted..ade satu lg dialog ko tetinggal..

"boss.. peratikan kami ni bos.. sanggup ke bos berpisah sama kami??"

wakakak.. kasi ko weng weng sket pepagi nih..

ashie023 on July 28, 2009 at 9:22 AM said...

meow meow meow..oyens..meow meow..

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 9:26 AM said...

mrs giggle : alahai... itu dah terpaksa... tunggu masa je ni... :(

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 9:26 AM said...

dak ashie ni emak angkat si oyen ke??

Softtouch [Hanim] on July 28, 2009 at 9:49 AM said...

kesiannye lg sorang tertinggal atas syiling..dimana2 ada dak utih...:)

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 9:51 AM said...

ekekekek hanim... dia tu nak enterframe aje.. ekekekek..
tau2 je dapat masuk ini tibi! :p

s@yangh@sni on July 28, 2009 at 10:11 AM said...

gegel arr sekor tu kat atas bumbung..

Liliyuli on July 28, 2009 at 10:13 AM said...

bukan nak cakap pasal kucing..wa nak cakap pasal sajak semalam tu..best la..

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 10:16 AM said...

HASNI : BUKAN ATAS BUMBUNG :0 ATAS SYILING.. DERANG MEMANG SUKA TODUR SITU :)

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 10:16 AM said...

HASNI : BUKAN ATAS BUMBUNG :0 ATAS SYILING.. DERANG MEMANG SUKA TODUR SITU :)

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 10:17 AM said...

ekekekeke. Lili salah entry ni... Terima kasih Lili!!

Ms.Lilies on July 28, 2009 at 10:19 AM said...

kiut la ;)

errrr...kucing2 itu hehe

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 10:22 AM said...

OooOO.. OK! iNGAT Tuannya.. ekekeke

terima kasih ms. lilies.

messyremo on July 28, 2009 at 10:22 AM said...

haha~~

aku mmg suke citer kucen2 ko tedi~~

walaupun aku dah jadik fobia ngn kucen sebab kene cakar ngn kucen~~

bile tgk kucen2 kat blog ni,tetibe rase nak bela kucen plak..hehe

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 10:28 AM said...

ekekeek messy : bagus!! apa kata kamu bela seekor?? ambil yang mahal sikit lah... baru ada cabaran!! ha ha ha ha

messyremo on July 28, 2009 at 10:35 AM said...

aku kalau bole nak kucen yang rupe cam rimau...

barula best...

jangan lupe antar time bday aku eh...

haha~~

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 10:53 AM said...

ekekekeke.. itu yang nama kucing Bengal ek..?

aku pun tak mampu beli.. nak hantar dekat kamu. boleh jalan lah!! La la la

Ayu on July 28, 2009 at 11:38 AM said...

kucen aku mcm rimau per rupa dia.. x caya tanya NaNa..

AdeLaide NinaSe.. on July 28, 2009 at 11:55 AM said...

walaupun nina xske kucen,
tp kucen2 ini nmpk chommyeyy!!

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 12:13 PM said...

ha ha ha ha.. baik ko bela harimau je lah ayus... ekekekeke

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 12:14 PM said...

ekekekekke.. x pe nina.. x suak x pe.. jangan mendera!!

ustazah dyLLa on July 28, 2009 at 3:54 PM said...

hahahaha...~layan je

<< s| tED| >> on July 28, 2009 at 4:06 PM said...

EKEKEKEKE.. ari ini ari kucing sedunia!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting