Thursday, July 30, 2009

wOrDLess ThursDay!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:34 AM
l1

q3

q2

q1

Nota kakitanganku : ...........................

37 kUs-kUs:

umi_e on July 30, 2009 at 8:06 AM said...

laaaaaaaa kenapalah si utih tu dok dalam plastik?

* merajuk eekkkk :p

Ayu on July 30, 2009 at 8:22 AM said...

elehh.. nk suh org pujuk la tu.. pigidah dak utih.. xder nya boss nk pujuk hang.. dia sibuk ngan astro dia dah skang nih.. hehehe

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 8:26 AM said...

kak_e : budak ni mmg ngada2 kak e.. sebok org nak try kipas baru.. sebok dia rebut plastik tu.. ekekekeke

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 8:26 AM said...

ha ha ha ayu... seronok dah ada 2 astro.. ekekekek sebelum ni kalau nak tgk.. tunggu abg aku bg green light.. dia 24 jam dgn cenel sport dia.. ekekkeke
skang dah boleh berhoye-hoye... :p

Watierman on July 30, 2009 at 8:49 AM said...

No wonder ler wordless...ko biar ASTRO jer bercakap...ko nganga jer tengok...Dak Utih ni...karang bertoksik plastik tu...Si tedi ni tahu jaga Dak Utih ker tidak ni....karang akak gi ambik Dak Utih ...baru le...nangis tak berlagu!!!!

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 9:01 AM said...

ekekekekke kak watie... die masuk sendiri... terus snap2.. pastu dia x mo keluar.. aku tidak bersalah!! :P

japjek tu.. plastik dak bako dah! :P

Softtouch [Hanim] on July 30, 2009 at 9:10 AM said...

bhaya oooo dak utih masuk plastik..kang ada yang lemas kang

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 9:18 AM said...

ekekekek.. dia masuk dalam pemantauan hanim.. :p
dia pun mmg x leh dok diam!!

Watierman on July 30, 2009 at 9:25 AM said...

Ha...ha..akak berjaya marahkan Dik Tedi...dia dah nak nangis dah...sebab akak nak gi ambik Dak Utih...hoye...hoye...

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 9:57 AM said...

sob sob sob .. sampai hati!! :p
kakwatie.. kalau berani curiklah..

Ayu on July 30, 2009 at 10:40 AM said...

kakwatie.. kalu curik dak utih akak cukur jek bulu dia ngan gunting misai eh.. hahahha..

padan muka dak ted.. aku bersekongkol ngan kakwatie..

dotblogspotdotkom on July 30, 2009 at 11:01 AM said...

alahaiii lemas plak kucing tu dalam pelastik... huhuhuhu

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 11:18 AM said...

ha ha ha.. dongki lah dak ayus tu..aku dapat daknana tu nanti..aku cukur gak sampai togel!! ha ha ha

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 11:19 AM said...

dalam pemantauan tu pakcik dot

tengku_fir21 on July 30, 2009 at 11:33 AM said...

jgn bermain dengan beg plastik nanti tk blh bernafas...
huhuh bkn gue kata tapi orang yg buat beg plastik

♥Itajeff♥ @Something To Share on July 30, 2009 at 11:35 AM said...

salam cik tedi..
dak utih ni nakal juga ekk..sebijik cam kieka..

ZARA 札拉 on July 30, 2009 at 11:40 AM said...

tedi..kamu ngapa syg?

neezareef on July 30, 2009 at 11:41 AM said...

hanye org yg paham bahase tucen je tau ape .................. tu

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 11:41 AM said...

ya. betul tu fir.. :) membahayakan diri dankesihatan!

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 11:41 AM said...

ye kakita.. die ni terlebih2 nakal.. ekekekeke... abang dia tu sopan santun sket..

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 11:42 AM said...

dak zara : aku kena ulser.. jadi pendiam sket.. jari ok lagi kalau menaip :(

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 11:42 AM said...

ekekekeke neeza.. kena pergi kelas kucing ni!belajar bahasa kucing :)

Watierman on July 30, 2009 at 12:02 PM said...

Ayu.....tq sebab geng dgn akak...anyway...arwah nenek akak pesan...kalau tak nak bagi kucing tu ingat jalan balik rumah...guntung jer misai dia....kwang3x gamak ker!!!
What say you Dek tedi...sambil angkat kening cam Zianab Zeng!!!

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 12:07 PM said...

ekekeekekke.. ye ke? !! pernah dengar x pernah praktikkan.. ade tak petua supaya kucing tak ingat nak pergi mana-man.. nak duduk rumah jeeee? ekekekek

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 12:07 PM said...

ekekeekekke.. ye ke? !! pernah dengar x pernah praktikkan.. ade tak petua supaya kucing tak ingat nak pergi mana-man.. nak duduk rumah jeeee? ekekekek

messyremo on July 30, 2009 at 12:23 PM said...

eh..apesal dok dalam plastik?

mau pos kat aku ke?haha

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 1:15 PM said...

messy : dak utuh meraikan aku dapat kipas baru.. ekekeke

Anya on July 30, 2009 at 1:39 PM said...

So LOVELY pictures :)
The first one looks a little dangerous ;)
Beautiful shots for wordless ^__^

ashie023 on July 30, 2009 at 1:46 PM said...

cute dan putih nye dak utih

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 2:39 PM said...

Thank's anya...

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 2:40 PM said...

TQ dak ashie... yg ni tuan dia x boleh cakap 'sama mcm aku' sbb tuan dia tak putih.. ekekekeke

[yAN!e][pUTraJAya] on July 30, 2009 at 2:56 PM said...

meowwwwwwwwww...hehheheh

[yAN!e][pUTraJAya] on July 30, 2009 at 2:56 PM said...

meowwwwwwwwww...hehheheh

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 3:50 PM said...

ekekekek... takkan aummmm lak...

GiGGLe GaL on July 30, 2009 at 5:05 PM said...

hahah.. ini okeh lagi.. nasib dia tak masuk kan kepala dia dlm kasut..wakakkaa.. geram aku la ngan dak utih ni.. nnt ko tengok gambar kucing kat blog aku eh.. ade iras dak utih tak..heheh.. jap gi aku apload..

<< s| tED| >> on July 30, 2009 at 5:33 PM said...

ekekekeke.. dah tgk dah.. sejibik.. ekekekeke

ustazah dyLLa on July 30, 2009 at 9:00 PM said...

dia pun nk main gak dlm plastik tuh...mcm kta dlu2..dpt plastik trus nk masuk...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting